Přijde mi to nějaké divné. Na západě jsou vícestupňové projekty standart. Naopak to české jednostupňové vypisování je divné. Pokud dělá každý stupeň jiná firma musí si zaplatit zaměření, různé průzkumy, přemodelovat si komunikaci do svého softwaru atp. A to vše stojí peníze navíc, než když to od začátku do konce táhne jedna firma. Naopak v CZ je bežné řešit variantní trasy apod. ve vyšších stupních dokumentace,což jí samozřejmě prodražuje. Správný postup by bylo více utratit za různé vyhledávací studie, které naleznou optimální trasu dříve a jsou ze své podstaty levnější.To je právě také výhoda vicestupňové projektování, projektant který ví že bude zpracovavat i další stupně může od počátku jít do větších detailů a podchytit problémy s vedením trasy dříve.
Tak tak, naráz se bojí, kolik vinných krabic by se našlo :-D :-D :-D (a že by se jich našlo!!!)
I při rozdělení jedné velké zakázky na několik menších se může najít nějaká vhodná příležitost pro nějaké to "château du cartone"?
vypadá to že nynější politika, ať už je jakákoliv, začíná působit. S tim co se nahoře děje si začínaj dávat na ty zakázky bacha
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.