ŘSD začíná bourat pás dálnice D1 u Jihlavy. Omezení budou také na D8

O víkendu se opět vytvoří úzké hrdlo na D1 u Jihlavy. Silničáři začnou převádět na úseku mezi exity 112 a 119 provoz jen na jednu polovinu dálnice.
ŘSD začíná bourat pás dálnice D1 u Jihlavy. Omezení budou také na D8

V sobotu 29.4. v šest hodin ráno začnou silničáři instalovat dopravní značení související s další fází modernizace úseku D1 Jihlava - Velký Beranov.

V důsledku toho se však od sobotního rána do nedělního odpoledne bude  ve směru na Prahu v kilometrech 120,1 - 119,05 a 113,3 - 112,75 jezdit pouze v jednom pomocném pruhu. Stejný problém čeká rovněž na řidiče jedoucí z Prahy do Brna v kilometrech 112,5 - 119,7.

Poté se vytvoří dva zúžené pruhy v každém směru na pouze jedné polovině dálnice, a tímto způsobem se bude mezi kilometrovníky 119,4 - 113,4 jezdit až do závěru srpna.

Australané staví silnice trochu rychleji než u nás. Pět kilometrů za dva dny

Australané staví silnice trochu rychleji než u nás. Pět kilometrů za dva dny

S dalším omezením se řidiči od neděle 30.4. setkají na dálnici D8. Tam začíná první etapa opravy úseku mezi kilometry 12 - 18. Nejprve se budou budovat přejezdy středního dělícího pásu. V důsledku toho bude až do 20. května doprava ve směru v Ústí nad Labem ve dvou kilometrových úsecích (na začátku a na konci opravovaného úseku) vedena ve dvou provizorních jízdních pruzích a bude se tu smět jet nejvíce 80 km/hod.

Kritický okamžik nastane právě 20. května. To se bude v obou směrech jezdit pouze jedním pruhem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků