ŘSD opět shání kamery na měření rychlosti na D1. Utratí 25 milionů korun

25 komentářů

Driver
7. února • 8:05

Celý problém má prosté řešení.
Místo radarů na rychlost radary na odstup.
Vybrali by ještě více, a prospělo by to bezpečnosti a k tomu ještě zvýšit sankce za způsobení nehody. Dnes je 50.000 za způsobení nehody a to nikoho netrápí.
Ale kdyby za způsobení nehody bylo 200.000kč tak by si většina střelců rozmyslela svou neustálou "kolizní jízdu".
Pak by bylo jedno, zda jede někdo po dálnici 130 nebo 230kmh. Když by dodržovali odstup a předvídali nehody, ať jezdí klidně 300 z místa. Typicky v noci na novém úseku kde jsou tři pruhy a v okolí 2km ani noha...

Fanda
6. února • 21:05

V opravovaném měřeném úseku bylo daleko méně nehod a také se tam stálo měně v kolonách nežli v ostatních opravovaných úsecích.Tak to prostě je.

ddd
6. února • 7:17

Fascinující. Takže já si zaplatím za službu, tj abych mohl jet až závratných 130km/h a místo toho pojedu max 80 a ještě mě bude někdo buzerovat, že jsem jel nepatrně rychleji... Tak to se vyplatí...

Sir CHerokee
5. února • 21:43

Další Ťokovina, navíc se do tendru zase dají schovat kulišárny. Přitom není méně nehod. Ale lidé jako Ťok mají představu, že je třeba nás hlídat na každém metru a klepat nás přes prsty. A navíc jsme pro něj krávy, které je třeba podojít...

Honziss
5. února • 20:46

Je nad slunce jasny, ze jediny co pomuze bezpecnosti a plynulosti provozu D1 je co nejrychlejsi dokonceni rekonstrukce. Radary jsou stejna blbost jako kdyz nam tady Praha 6 nechala namontovat do ulice pricny prahy na povrch kterej je v katastrofickym stavu a nikdo po nem vic jak 10kmh stejne jezdit nemuze. O tom muze rozhodnout bud debil a nebo clovek financne zainteresovany v realizaci podobneho nesmyslu.

Plextor
5. února • 19:04

Hele dejte ty peníze raději na vodorovné značení aby bylo lépe vidět v noci kam ta silnice vede a bude míň nehod. Kamery dejte na sledování provozu a situace na silnici a nebuzerujte řidiče. všichni čuměj na tachometr a nesledujou provoz.

*
5. února • 18:36

Radši by mě potěšilo kdyby tu pojeb... dálnici a všechny ostatní opravily.
Pak se to alespoň může jmenovat dálnice
Komedie

marek
5. února • 18:33

Jasný, všude dáme radary... Sváteční "řidiči" budou mít radost... A opravdový řidiči nebudou dělat nic jiného, než sledovat ručičku tachometru... Aby mu náhodou nepřišla pokuta... Do té doby, než to napálí do nějakého sloupu....
Když jsem je po neomezené německé dálnici, tak mi nepřišlo, že by tam byl nějaký chaos... Nebo že by každý kilometr bylo ve škarpě auto. Dejte ale všude radary, a budete tam mí rázem hromadu nehod... Protože všichni budou sledovat kolik jednou, a nebudou se soustředit na řízení.

Aladin
5. února • 19:37

To bude tím, že na neomezené německé dálnici se řidiči nelepí vzájemně na zadek, rychlejší v klidu počkají na uvolnění pruhu, kdo jde do levého pruhu, ten jde s předstihem a předvídatelně. Tudíž mohou míti dálnici neomezenou. Na D1 se mi občas stává, že stačím jen tak tak předjet kamion tak, aby mi nebylo uděleno zrychlení 150-250 km/h během 1s. Na německé neomezené dálnici se mi to nikdy nestalo, zajímavé.Já bych uvítal, kdyby se konečně žačaly měřit odtupy vozidel. 20% řidičů jezdí, jak když jim vypadl mozek z hlavy a jejich jízda je prakticky neustálá kolizní situace.

Marek
6. února • 16:27

To ale bohužel není tím, že oni jako Němci řídí líp... Koukni se na němce u nás. Řídí jako prasata.
Na našich dálnicích jsou dvě kategorie lidi... Ti, kdo na omezení kašlou, a jedou tal rychle jak uznaji za vhodné... A ti, kdo těžce dodržují rychlost a myslis si, že když jedou 130 tak můžou blokovat levý pruh

Quebe
5. února • 17:07

Kdo jezdí podle předpisů, nemá se čeho bát.Když mě chytí, postavím se k tomu jako chlap a zaplatím.Češi jezdí jak hovada a nic jiného než tvrdá represe na ně nefunguje.Já jen ať se ušetří trochu místa - to by mělo být z dementních argumentů všechno. Když tak mě doplňte
:-D

Peter
5. února • 17:24

Souhlas, proč v Rakousku je-li na okresce snížení na 70, jede 95% řidičů 70. Přes Vídeň je 80, řidiči jedou +- 80. V Brně je na Vídeňské 80, jede se 100, na dálnici přes Brno 100, jezdí se naplno. ???

SHX
5. února • 17:33

nepochopil, "sarcasm" :-D

Peter
5. února • 17:42

Došlo mi to hned po odeslání, nicméně problém opravdu není ve značení a kontrole, mimochodem v Rakousku minimální, ale v chování lidí.

GeM
5. února • 20:07

To je zajímavé, že když jsem projížděl večer Vídní, byl jsem neustále předjížděn. Jel jsem podle předpisů. Stejně tak když k nám do republiky jedou Poláci nebo Rakušáci, jezdí si jak chtějí. Mě hlavně vadí, když je někde limit 80, dva pruhy, nikde nikdo, pozdě večer a musím jet těch 80. V dnešních autech?!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
6. února • 7:58

A máte jistotu, že ten "nikde nikdo" nevyskočí někde zboku ze tmy, kde ho nevidíte? Právě pozdě večer je to o to horší, protože je mnohem nižší viditelnost. Zatímco "pěšák" vidí auto na kilometr, řidič pěšáka na pár desítek metrů.
A brzdné dráhy aut se už dlouhá desetiletí pohybují stále kolem čtyřiceti metrů...

Quebe
6. února • 8:01

"pěšák" vidí auto na kilometrTak, jak by pak mohl skočit autu pod kola?

kklll
5. února • 19:49

Tak tedy potom nechápu, proč u nás rakušáci nedodržují limity? Snad se mi ještě nestalo, aby nějaký jel předpisově... A to něco najezdím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
5. února • 23:17

Protože tady si hrají na hrdiny. Jsem v Rakousku denně a moje zkušenost je, že tam si to prostě nedovolí už jenom kvůli množství radarů, které tam jsou. Navíc prakticky každý den potkávám policajty s pistolovými radary. Jenomže u nás jsou holt zákony na to aby se porušovaly.

Quebe
6. února • 7:49

A co to o Rakušácích vypovídá? Že jsou úplně stejní :-DMimochodem, rychlost jim sice dodržovat jde, ale pochopit, že se na dálnici jezdí vpravo, už tolik ne.

Neurotic
5. února • 15:43

Jelikož to měření již probíhalo tak by měli mít důkaz a ne přesvědčení pokud jde teda o bezpečí a ne jenom o prachy?:-D

Martin Motyčka
5. února • 16:29

jasně že jde v prvé řadě o prachy... s bezpečností to nemá nic společnýho, stejně tak s plynulostí provozu... pokud by všichni totiž jezdili max 80, tak to znamená že se v opravovaných úsecích pojede de facto jen jedním pruhem... Protože jen sebevrah pojede ve zúženém levém pruhu dlouhodobě vedle kamionu...

LOL
6. února • 10:16

To je samozřejmě blábol.
Zúžení nemá stejnou kapacitu jako dálnice, navíc díky nutnosti omezit rychlost z důvodu bezpečnosti stavařů bude docházet od určité koncentrace dopravy k tvoření "špuntu" (přijede více aut, než se do omezení vejde). Takže už jen jízda "na střídačku" (která řeší jízdu vedle kamionu) v obou pruzích nemá šanci pojmout objem dopravy v dopravní špičce. Mimo špičku samozřejmě postačí jeden pruh.Nemám nic proti rychlé jízdě, ale v zúžení, kde protisměr odděluje jen nízký plechový pás (svodidlem bych to určitě nenazval), je 80km/h rozumné maximum.

mpolan
6. února • 7:55

V zúženích moc kamionů těch 80 nejede. Až na výjimky projíždím veškeré opravované úseky levým pruhem a nemusím jet rychleji, než těch 80.

vana
5. února • 16:56

Předpokládám že těch 25 mega bude za kus :-)

Doporučujeme

Články odjinud