Roztomilá Honda S660 prošla modernizací. Stále ji chceme a stále ji nemůžeme mít

34 komentářů

Michal
15. ledna • 11:53

Velorex měl o dost menší výkon a taky se prodával.Tohle je supersport proti němu.Je to turbo takže poladení na 80koní by v EU nebyl problém.

Gagarin235
13. ledna • 8:04

nevím jestli bych se do toho vešel, ale chtěl bych to vyzkoušet :D už jen protože by mě zajímalo jak je to zpřevodované, aby to vůbec něco zvládlo na tu šestku :D

Lord Owl
15. ledna • 9:10

Ta je tam na jízdu z kopce a udržení rychlosti....;-)

Neurotic
12. ledna • 22:09

Proč bychom to proboha měli chtít? Snad jenom na experiment jestli to s motorem ze zahradního traktůrku nepojede rychleji:-D:-D:-D

Ev Lo
13. ledna • 10:53

[reagoval jsem na jiny prispevek]

Leo
12. ledna • 20:36

Ano, stále ji NECHCEME. Uvědomuje si pan redaktor, že se jedná na evropské poměry o autíčko pro dětí u nás prakticky nepoužitelné? To auto má na šířku o nějakých 30 cm méně než běžná evropská auta, na délku má něco přes 3 metry a na výšku ani ne 1,20 a ještě motor uprostřed, tedy tu nejméně vstřícnou prostorovou koncepci. Takže, když jsem se do toho snažil narvat, tak mi hlava trčela nad rámem předního skla, spolujezdec se na šířku vůbec nevešel. Sedačky jsou jsou jak miniaturní sedátko pro invalidy ve výtahu, opěradlo končí někde v půlce zad a to mám podměrečných 180 cm. Jakékoliv malé sportovní auto prodávané v EU, které může být označeno za nevhodné pro větší postavy (Cayman, Miata, 4C, Alpine, Lotusy jsou proti tomu obrovské káry s doslova královským prostorem a s křesly na sezení. A vsadím se, že v EURO NCAP by tohle skončilo na kaši.

Joe Doe
13. ledna • 8:22

a) Miata sa u nas nikdy nepredavala ;)b) Do MX-5 sa pohodlne zmesti 1.90 vysoky clovek (sucasna a predchadzajuca generacia).

lexa
13. ledna • 13:55

nevejde

Ev Lo
13. ledna • 15:28

podle me jde i o pomer delky nohou a tela, kazdopadne rhd mx-5 maj navic ten hrb a celkove je v interieru vyrazne mene mista nez v s660, nicmene samozrejme internet

lexa
13. ledna • 13:49

Mám 185 cm,75kg a do MX-5 se nevejdu ,to je auto pro malé japonce

Michal
15. ledna • 9:33

Do mazdy se musí vejít i 3metrový člověk.Stačí nechat otevřenou střechu a popřípadě dát pryč sedadlo.

Ev Lo
13. ledna • 10:57

No tak to mame, asi jine hodnoceni toho co je pohodlne, mam min a v ND to fakt neni ono, je teda pravda, ze LHD nema ten hroznej hrb u ridice a tim je to vyrazne lepsi, nicmene pointa nebyla o miate, bylo to proste internetovych lzich lidi co v tom nikdy realne nesedeli a nevi, ale pisou takove sracky, nebo ze to ma motor z motorky, mensi interier nez miata (pro tebe - roadster) apod. bullshity

Ev Lo
13. ledna • 5:45

a mimochodem jde videt, ze proste meles sracky, protoze je to vyrazne vetsi uvnitr nez miata

Ev Lo
13. ledna • 5:44

aha, to je zajimave, ja jsem vyssi, tyhle problemy nemam, ale souhlasim, ze v evrope je to pro jezdeni nepouzitelne

Jan
12. ledna • 17:56

Než se tady někteří gayové složí, že si tento baby car nemohou koupit, tak by si měli z historie zjistit, jak všechna auta této kategorie skončila u konkurence - bez následovníků. Tady tomu lze uznat jen design, motor stojí za hovno. Označovat tohle za sporťák, to už musí člověk hodně sněžit. Z 0-100 kolik, 13 sekund, tě předjede i Dacia.
Bohužel v této malé kategorii bylo pokusů několik a vždy to na něčem posrali, ať už to byl design, motor nebo cena. Tady mají štěstí, že s tím sem ani nepřišli.

Woyta
13. ledna • 15:32

V japonsku jsou hodne rozsirene. Na Usui pass jsme si rikali, jestli tam nemaji nejaky sraz vzhledem k tomu kolik jich tam bylo. Projet si tech 188 zatacek s timhle autickem bude bomba. Male, lehke agilni.
S temahle autama se jezdi jinak nez s nasima tezkejma kravama. Zakladem je neztracet rychlost. Vzdyt i Fiat 126P byl schopnej na rally napraskat Porsche 911.

Twan
12. ledna • 22:02

To auto váží co váží, a i když mu trvá se rozjet, když už jede dokáže trápit kde co, podobně jako v minulosti Alpiny nebo domácí Škody 130. Ty také ve specifických podmínkách topila i vyšším třídám.

Ev Lo
12. ledna • 18:01

No primarne je to v zapadnim prostredni naprosto nepouzitelny auto.

Ev Lo
12. ledna • 15:07

Potkavam jich prekvapive hodne, rozhodne vic nez jakeho jineho kabria, v CR bych to teda rozhodne nechtel, mozna do garaze k ABC, ale jezdit tim v CR fakt ne.

Ev Lo
12. ledna • 15:09

Ale jinak je to vpohode, podvozkove sice horsi nez Beat, ale beat je nesmyslne dobrej na kei sportak, ale vpohode se to da, AWD vpohode, chapu popularitu - svacina se tam vleze a do hor ma vykonu az az.

fanda rs twincharger
12. ledna • 12:46

Roadster s peknym Designem. Nevim ale jestli me nesali zrak kdyz ctu o tom co ma pod kapotou.

Twan
12. ledna • 13:18

je to vůz kategorie key-car. Takže musí mít objem max 660ccm, výkon právě 47kW a co nejnižší váhu, jelikož i ta je v japonsku daněná. Obecně ale tyto motory umí překvapit, viděl jsem třeba Suzuky co točilo přes 10k RPM a asi už nemělo pouze 47kW...jinak v japonsku není problém si koupit cokoliv. Supra, Impreza, Evo...vše je levné (upravené vozy cca do půl milionu) ale ne každý si může dovolit platit pojistku a daně které je dělají neskutečně drahými. Můžete si tam třeba koupit Imprezu STi s motorem o objemu 2.0 litru, který je všemi opěvován, nebo vzácnou 22B verzi, což je víceméně WRC motor s vyšším zdvihem a nižším tlakem turba. Ani jedna verze se nedá srovnat s "world" verzí (2,5L) která se prodává jen mimo japonsko, případně jinak nalazená pro Forester. Podvozek je samozřejmě úplně jiný, než na klasickém STi, stejně jako brzdy. Ale to tupouni neví a mínusují, protože STi je přece i v evropě, že ;)

Ev Lo
12. ledna • 15:12

EA11R podle me opravdu bude mit tech 47kW, jen je to proste zprevodovany tak, ze to pojede Roadster s dvojnasobnym vykonem. Ostatne staci na dalnici zapnout klimu a pri noze na podlaze clovek neprekroci (realnou) maximalku.

Twan
12. ledna • 16:34

To samozřejmě má, oni si to výrobci moc nedovolí obcházet. Ale ty motory mají mnohem větší potenciál než 47kW. Je to v podstatě motor z motorky s turbem.

Ev Lo
12. ledna • 17:59

Neni to motor z motorky, to jsou fakt internetove kecy, dost by te asi prekvapilo co je opravdu zaklad tech motoru

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Twan
12. ledna • 21:50

a co misto tajemnosti napsat co to je?

Ev Lo
13. ledna • 10:55

je pravda ze

Ev Lo
13. ledna • 10:56

nejjednodussi moznost jak na internetu ziskat odpoved

Ev Lo
13. ledna • 10:56

je napsat lez

Twan
12. ledna • 17:01

Ještě bych dodal, že těch 47kW (nebo jakýkoliv výkon co japonská auta uvádějí) je vždy na hřídeli, ne na kolech. To je jejich malá klička jak udělat o něco výkonnější auto, než jim regule dovolují. Proto třeba NSX byla schopná podobných výkonů jako Ferrari.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fri
12. ledna • 17:45

To je snad naopak, ne? Když mám nějaký výkon na hřídeli tak na kolech bude už vždycky jenom nižší..

Twan
12. ledna • 17:54

tak si to přečtěte ještě jednou než budete reagovat

Twan
12. ledna • 17:55

aha....moje chyba, špatně jsem to napsal :D

Sir CHerokee
12. ledna • 12:35

Zajímavé, zatímco u nás kabriolety vymírají...

Doporučujeme

Články odjinud