Roztomilá Honda S660 prošla modernizací. Stále ji chceme a stále ji nemůžeme mít

Sir CHerokee  |  12. 01. 2020 12:35

Zajímavé, zatímco u nás kabriolety vymírají...

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  12. 01. 2020 12:46

Roadster s peknym Designem. Nevim ale jestli me nesali zrak kdyz ctu o tom co ma pod kapotou.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  12. 01. 2020 13:18

je to vůz kategorie key-car. Takže musí mít objem max 660ccm, výkon právě 47kW a co nejnižší váhu, jelikož i ta je v japonsku daněná. Obecně ale tyto motory umí překvapit, viděl jsem třeba Suzuky co točilo přes 10k RPM a asi už nemělo pouze 47kW...jinak v japonsku není problém si koupit cokoliv. Supra, Impreza, Evo...vše je levné (upravené vozy cca do půl milionu) ale ne každý si může dovolit platit pojistku a daně které je dělají neskutečně drahými. Můžete si tam třeba koupit Imprezu STi s motorem o objemu 2.0 litru, který je všemi opěvován, nebo vzácnou 22B verzi, což je víceméně WRC motor s vyšším zdvihem a nižším tlakem turba. Ani jedna verze se nedá srovnat s "world" verzí (2,5L) která se prodává jen mimo japonsko, případně jinak nalazená pro Forester. Podvozek je samozřejmě úplně jiný, než na klasickém STi, stejně jako brzdy. Ale to tupouni neví a mínusují, protože STi je přece i v evropě, že ;)

Odpovědět  |   | 

EA11R podle me opravdu bude mit tech 47kW, jen je to proste zprevodovany tak, ze to pojede Roadster s dvojnasobnym vykonem. Ostatne staci na dalnici zapnout klimu a pri noze na podlaze clovek neprekroci (realnou) maximalku.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  12. 01. 2020 16:34

To samozřejmě má, oni si to výrobci moc nedovolí obcházet. Ale ty motory mají mnohem větší potenciál než 47kW. Je to v podstatě motor z motorky s turbem.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  12. 01. 2020 17:01

Ještě bych dodal, že těch 47kW (nebo jakýkoliv výkon co japonská auta uvádějí) je vždy na hřídeli, ne na kolech. To je jejich malá klička jak udělat o něco výkonnější auto, než jim regule dovolují. Proto třeba NSX byla schopná podobných výkonů jako Ferrari.

Odpovědět  |   | 
fri  |  12. 01. 2020 17:45

To je snad naopak, ne? Když mám nějaký výkon na hřídeli tak na kolech bude už vždycky jenom nižší..

Odpovědět  |   | 
Twan  |  12. 01. 2020 17:54

tak si to přečtěte ještě jednou než budete reagovat

Odpovědět  |   | 
Twan  |  12. 01. 2020 17:55

aha....moje chyba, špatně jsem to napsal :D

Odpovědět  |   | 

Neni to motor z motorky, to jsou fakt internetove kecy, dost by te asi prekvapilo co je opravdu zaklad tech motoru

Odpovědět  |   | 
Twan  |  12. 01. 2020 21:50

a co misto tajemnosti napsat co to je?

Odpovědět  |   | 

je pravda ze

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 01. 2020 10:58

Odpovědět  |   | 

nejjednodussi moznost jak na internetu ziskat odpoved

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 13. 01. 2020 10:59

Odpovědět  |   | 

je napsat lez

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 01. 2020 10:59

Odpovědět  |   | 

Potkavam jich prekvapive hodne, rozhodne vic nez jakeho jineho kabria, v CR bych to teda rozhodne nechtel, mozna do garaze k ABC, ale jezdit tim v CR fakt ne.

Odpovědět  |   | 

Ale jinak je to vpohode, podvozkove sice horsi nez Beat, ale beat je nesmyslne dobrej na kei sportak, ale vpohode se to da, AWD vpohode, chapu popularitu - svacina se tam vleze a do hor ma vykonu az az.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  12. 01. 2020 17:56

Než se tady někteří gayové složí, že si tento baby car nemohou koupit, tak by si měli z historie zjistit, jak všechna auta této kategorie skončila u konkurence - bez následovníků. Tady tomu lze uznat jen design, motor stojí za hovno. Označovat tohle za sporťák, to už musí člověk hodně sněžit. Z 0-100 kolik, 13 sekund, tě předjede i Dacia.
Bohužel v této malé kategorii bylo pokusů několik a vždy to na něčem posrali, ať už to byl design, motor nebo cena. Tady mají štěstí, že s tím sem ani nepřišli.

Odpovědět  |   | 

No primarne je to v zapadnim prostredni naprosto nepouzitelny auto.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  12. 01. 2020 22:02

To auto váží co váží, a i když mu trvá se rozjet, když už jede dokáže trápit kde co, podobně jako v minulosti Alpiny nebo domácí Škody 130. Ty také ve specifických podmínkách topila i vyšším třídám.

Odpovědět  |   | 
Woyta  |  13. 01. 2020 15:32

V japonsku jsou hodne rozsirene. Na Usui pass jsme si rikali, jestli tam nemaji nejaky sraz vzhledem k tomu kolik jich tam bylo. Projet si tech 188 zatacek s timhle autickem bude bomba. Male, lehke agilni.
S temahle autama se jezdi jinak nez s nasima tezkejma kravama. Zakladem je neztracet rychlost. Vzdyt i Fiat 126P byl schopnej na rally napraskat Porsche 911.

Odpovědět  |   | 
Leo  |  12. 01. 2020 20:36

Ano, stále ji NECHCEME. Uvědomuje si pan redaktor, že se jedná na evropské poměry o autíčko pro dětí u nás prakticky nepoužitelné? To auto má na šířku o nějakých 30 cm méně než běžná evropská auta, na délku má něco přes 3 metry a na výšku ani ne 1,20 a ještě motor uprostřed, tedy tu nejméně vstřícnou prostorovou koncepci. Takže, když jsem se do toho snažil narvat, tak mi hlava trčela nad rámem předního skla, spolujezdec se na šířku vůbec nevešel. Sedačky jsou jsou jak miniaturní sedátko pro invalidy ve výtahu, opěradlo končí někde v půlce zad a to mám podměrečných 180 cm. Jakékoliv malé sportovní auto prodávané v EU, které může být označeno za nevhodné pro větší postavy (Cayman, Miata, 4C, Alpine, Lotusy jsou proti tomu obrovské káry s doslova královským prostorem a s křesly na sezení. A vsadím se, že v EURO NCAP by tohle skončilo na kaši.

Odpovědět  |   | 

aha, to je zajimave, ja jsem vyssi, tyhle problemy nemam, ale souhlasim, ze v evrope je to pro jezdeni nepouzitelne

Odpovědět  |   | 

a mimochodem jde videt, ze proste meles sracky, protoze je to vyrazne vetsi uvnitr nez miata

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 01. 2020 08:22

a) Miata sa u nas nikdy nepredavala ;)

b) Do MX-5 sa pohodlne zmesti 1.90 vysoky clovek (sucasna a predchadzajuca generacia).

Odpovědět  |   | 

No tak to mame, asi jine hodnoceni toho co je pohodlne, mam min a v ND to fakt neni ono, je teda pravda, ze LHD nema ten hroznej hrb u ridice a tim je to vyrazne lepsi, nicmene pointa nebyla o miate, bylo to proste internetovych lzich lidi co v tom nikdy realne nesedeli a nevi, ale pisou takove sracky, nebo ze to ma motor z motorky, mensi interier nez miata (pro tebe - roadster) apod. bullshity

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 01. 2020 11:00

Odpovědět  |   | 
lexa  |  13. 01. 2020 13:49

Mám 185 cm,75kg a do MX-5 se nevejdu ,to je auto pro malé japonce

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 01. 2020 09:33

Do mazdy se musí vejít i 3metrový člověk.Stačí nechat otevřenou střechu a popřípadě dát pryč sedadlo.

Odpovědět  |   | 
lexa  |  13. 01. 2020 13:55

nevejde

Odpovědět  |   | 

podle me jde i o pomer delky nohou a tela, kazdopadne rhd mx-5 maj navic ten hrb a celkove je v interieru vyrazne mene mista nez v s660, nicmene samozrejme internet

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  12. 01. 2020 22:09

Proč bychom to proboha měli chtít? Snad jenom na experiment jestli to s motorem ze zahradního traktůrku nepojede rychleji

Odpovědět  |   | 

[reagoval jsem na jiny prispevek]

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 01. 2020 10:58

Odpovědět  |   | 
Gagarin235  |  13. 01. 2020 08:04

nevím jestli bych se do toho vešel, ale chtěl bych to vyzkoušet :D už jen protože by mě zajímalo jak je to zpřevodované, aby to vůbec něco zvládlo na tu šestku :D

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  15. 01. 2020 09:10

Ta je tam na jízdu z kopce a udržení rychlosti....

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 01. 2020 11:53

Velorex měl o dost menší výkon a taky se prodával.Tohle je supersport proti němu.Je to turbo takže poladení na 80koní by v EU nebyl problém.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A
VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromobilů. Umožní nabíjení kdekoliv

VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromob…

Německá automobilka přichází s konceptem mobilních nabíječek, které by mohly alespoň částečně řešit problém nedostatečné infrastruktury pro dobíjení elektromobilů.

27.  12.  2019 | | 77 N/A