Roztomilá Honda S660 prošla modernizací. Stále ji chceme a stále ji nemůžeme mít

Probíhající autosalon v Tokiu nám opět ukazuje auta, o nichž můžeme v Evropě maximálně snít. Například taková Honda S660, která i po modernizaci vypadá stále skvěle.

Drobný sportovní roadster od Hondy s uprostřed uloženým motorem. O něčem takovém si můžeme v Evropě nechat snít, pro domácí japonský trh nicméně Honda představuje modernizaci svého modelu S660, který spadá do kategorie maloobjemových vozů Kei. Změny jsou pouze minimální, přesto ale roztomilý sporťák vypadá pořád stejně lákavě.

Ani Honda neopouští staré známé. Pro model S2000 vyrobí spoustu nových doplňků

Ani Honda neopouští staré známé. Pro model S2000 vyrobí spoustu nových doplňků

Standardní i vrcholná verze Modulo X obdržely menší změny na designu karoserie, rám předního okna je nyní lakován stejným odstínem jako zbytek auta (dříve černě), modely dostávají nové designy litých kol a do portfolia laků přibyla nová zelená metalíza Active Green Pearl. V předním nárazníku se teď objevuje LED denní osvětlení, nová je přední maska, zatímco přední světlomety a zadní svítilny prošly lehkým zatemněním.

S660 Modulo X přidává navíc možnost žlutého odstínu karoserie Carnival Yellow II, černé zbarvení kol, černé kryty zrcátek, volant čalouněný kombinací kůže/Alcantara a další části interiéru čalouněné červenou kůží. Standardní S660 pak stále sází na jednoduchost s černě zbarvenou kabinou a párem hliníkových detailů.

Nová Honda Jazz oficiálně: Stylový hatchback bude v Evropě pouze jako hybrid

Nová Honda Jazz oficiálně: Stylový hatchback bude v Evropě pouze jako hybrid

Ve středu lehkého šasi zůstává pořád stejná technika, která ovšem na pohotovostní hmotnost okolo 830 až 850 kg zcela stačí. Malinký přeplňovaný tříválec o objemu 660 cm³ produkuje 64 koní (47 kW), 104 N.m točivého momentu a pohání zadní kola. Na výběr je klasický šestistupňový manuál nebo automat CVT.

Když se Honda S660 poprvé objevila v roce 2015, dočkala se obrovského zájmu od domácího publika a na rok dopředu byla vyprodána. A zájem je podle všeho stále silný. Modernizovaná verze bude startovat na ceně 2.031.700 jenů (asi 420.000 Kč), vybavenější verze Modulo X začne na ceně 3.042.600 jenů (asi 630.000 Kč).

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 39 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků