dvacet let nespolehlivé elektroniky, špatné antikorozní ochrany, predrazenych rebrendu. a ono se to neprodává... to se diví:)
To je ale roztomily blabol od cloveka, ktery vubec nevi o cem mluvi. Mercedes mel opravdu spatne obdobi ccca 2000 - 2005, ale narozdil od jinych automobilek (viz BMW) se z tohoto obdobi velmi poucil a nasledne se vratil k vyrobe naprosto "neprustrelnych" aut. Opravdove Mercedesy (tj. od Ecka nahoru) jsou dnes kvalitou a spolehlivosti srovnatelne pouze s Lexusem ovsem narozdil od Lexusu maji krome te spolehlivosti i odpovidajici technologie.
Je vtipné, jak si musíte vybírat nějaké kategorie a řady, abyste si omluvil nekvalitu Mercedesů.
S tou nekvalitou jak se to vezme. I nizsi modely, Ccka, Acka a odvozeniny od nich maji spickovou spolehlivost, jenom to zpracovani a materialy uz jsou ovlivnene tim, ze jde o lacine modely.
Naleštěná Navara, což samo o sobě není žádná výhra, prodávaná o polovinu dráž, nemůže být nic jiného než fiasko. Komické je, že soudruzi od Mercedesu mají neustále podobné zoufalé nápady. Viz Citan, taky propadák. Mercedes prostě nelze stavět na Nissanu ani Renaultu, pokud by nestál stejné peníze a neměl stejné náklady na servis.
Já tedy znám docela dost oslů, co si to koupí jen proto, že je to Mercedes. Ale pravda, dostanou na něj taky docela velkou slevu, protože každý normální člověk půjde pro originál bez té hvězdy.
Také se jim tahle modelová politika krutě mstí, hromady modelů včetně tohoto Xka půjdou do kopru. Mají ztráty jako kráva a neví kudy z konopí.
SOUDRUZI z Mercedesu? Co hulíš?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.