Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

52 komentářů

Anti-automat
24. května • 12:36

Hm, nejak sa nam to skracuje. Najskor jednotkova fabca s melonom plus, potom dacia s polmelonom, teraz uz tu mame fabcu so 100.ooo, logicky nabuduce cakam 50, potom 25. Aj ked zasa na druhej strane suche DSG je tak ci tak po 100.ooo zrele na vymenu. Cize v pripade spomenuteho auta celkom rozumny nabeh a test :-D

Petr
24. května • 11:25

Nic proti Fabii, ale nejvíc se mi na celé stránce líbila věta: Konečně! Policie dopadla útočníka, který pořezal Petru Kvitovou.

Petr
24. května • 11:22

Micka je prodejna devka, placena koncernem.

Jan ZIatousty
24. května • 10:11

Bravo koncernrevue.cz, opet jste splnili cil!

Jirka
24. května • 8:44

Jestli to budou po rozmontování opět smontovávat bude další článek :-P

Statistika
24. května • 9:26

Jasně, snad by to mohl být takový seriál článků na pokračování. Ve druhém článku by mohlo být minutové video o prvním šroubku a jeho opotřebení a ve třetím podrobně rozeberat možné (ne)opotřebení 2. šroubku, atd. Nebo to zrychlené video rozdělit na menší části a udělat z toho názorný postup, aby si to mohl každý majitel fabie zkusit rozebrat sám doma? ;-)

Jakub
24. května • 8:43

Mě se líbí jak se furt někde srovnává "nová fábia III" resp. fiat stylo 2002. Omlouvám se, ale opravdu mi nová fábia připomíná tento fiat. Měl jsem jí půjčenou na 9 dní. Jízda byla příjemná, ovšem každý hrbol, nebo retardér byl doprovázen obrovskou ranou od dorazů a nové TSI 16v mi přišlo o dost línější než naže 8v.
Jinak nejsem zastáncem vychloubání, již jsem ale dojednoho nejmenovaného časopisu svět motorů psal. Máme tolik neoblíbenou Fabii 2 rv.2013 1.2TSI(63kw). Za 3 a 1/2 roku co auto máme,máme najeto 208000km, při 160000km zadní brzdy, při 190000km přední brzdy a zadní levé ložisko. Teď při 206000km dorazy zadních tlumičů. Toď vše, olej nežere a při válcové zkušebně okolo 200000km stále přes 72kw a 159nm. Taky to nikde necpu.
Jenom vyjde po dlouhé době vizuálně "hezká" fabia a všichni se můžou posrandit:)

Jirka
24. května • 9:03

Mám opačnou zkušenost ... prostě přítelkyně chytla špatný kus a sypalo se tam vše snad i to, co tam nebylo ... Na 15 tis. kompletní výměna motoru a ještě dnes mám doma stohy záručních opravných listů. Jednou jsme to zkusmo spočítali a na 100 ujetých km trávila 1h v servisu, takže přítelka více seděla v náhradním vozidle, než ve svém. Kdž měla najeto 37 tis. tak jsme ji prodali a spadl nám kámen ze srdce . Ono sednout do auta a čekat, co se zase po.... a jestli dojedeš je dost stresující .

theIDDQD
24. května • 8:41

No, tímto článkem nám bylo sděleno, že i po ujeti cca 100k km se dala tato fabie rozebrat... takže gratuluji k úspěchu 😂

míra
24. května • 8:05

Tak teda tady je to samý odborník co si asi vozí zadek přinejmenším v Mercedesu.
Takže tyto rozborky dělají proto aby zákazník věděl do čeho jde a výsledek si taky nechají zaplatit a vy si časopis musíte koupit - vy lamy tupý.Vy by jste zadara taky nemakali.
Co se Škody týká - já za komančů takové auto nikdy neměl protože se jim říkalo ŠKODA DODO- dodělej si doma a byly to zoufalý vyrobky.
Po vstupu WV se situace změnila a já koupil novou Felicii 1,9D combi a najel za 10 roků 400 000 km naprosto bez problémů /pravidelný servis/ následovala nová Octavia II 1,9D PD 77 Kw a opět za 12 roků 300 000 bez problémů /opět pravidelný servis/ Nyní mám novou Octavia III CNG a při tankování se pokaždé musím smát - jezdím včetně nákladů na benzín,svíčky ,oleje a filtry - teda komplet cena na provoz / ne jen za pohonné hmoty/ za max 1,20 korun na kilometr.A abych byl objektivní hned po revoluci jsem jezdil v BMW 320i a Mercedes 190 a i když svezení bylo asi lepší-náklady astronomické- samozřejmě to bude asi jinak pokud si koupíte nové za 1 mega a více to bude jinak :-) pokud ale máte mega nebo 3 na takový nový vůz - cenu za PMH neřešíte :-)
Takže za mě dříve zapřísáhlého anti škodovkáře - u mě dobrý Škoda

JirkaK
26. května • 6:32

Základní vtip je v tom, že se auto rozebírá už po 100 000 km. Což dala za komančů i obyčejná stodvacítka. Akorát že po těch 100 000 začala žrát olej a po 150 byla zralá na kompletní generálku. Zajímavější by byl test na 300 - 500 tisíc km. To byly nájezdy, které před nějakými dvaceti lety auta běžně vydržely bez větších problémů. Včetně felicií a favoritů :-D Těch 100 000 km vlastně není nic víc než nutná hranice k tomu, aby auto přežilo záruku a výrobce na tom neprovařil majlant a totálně se nezesměšnil, jako Škodovka s TSI a HTP. Tam se jim podařil majstrštyk - udělat moderní auto, které nevydrží ani tolik co stará stodvacítka. Nakonec - že motory od VW často žerou olej jako stará stodváca se vlastně už bere jako normální jev, tomu už se ani nikdo nediví......

Franta
24. května • 8:00

Chybí tomu výsledek - opotřebení, poškození ?

MOJE JMÉNO
24. května • 7:50

A??! To je vše ?? :-O

Provo
24. května • 1:06

Na této diskuzi je krásně vidět jaké články zdejší osazenstvo zajímají:Facelift Kia Sportage 4 příspěvky
Nový Ford Focus 6 příspěvků
Suzuki Swift 0 příspěvků
Bezvýznamný článek o rozborce Škodylaku bez závěru a jakéhokoliv obsahu 30 příspěvků.Vzhledem k tomu, že weby žijí z reklamy, tak je jasné o čem bude dalších 20 článků. Obsah webu tvoří čtenáři, to co se čte a komentuje dostane přednost před sebezajímavějšími auty o kterých nikdo nečte a nikoho nezajímají.

Joe Doe
24. května • 12:20

Sem niekto chodi bez blockacie reklam a trackerov?

Karda
24. května • 0:14

Tomu příběhu něco chybí.

Mysakd1
23. května • 21:17

Reklama na skodaaaaaaa, nevite kde vic zaplatit tak píšete tyto hluposti? Kde mate vysledek testu. Auto po rozebrani absolutne ciste hahaha. Ktery reditel ze skodovky si zadal tuto hloupost?

fic
23. května • 20:32

Já vysypal ráno krabičku sirek. na bílej fusak. Do poslední zápalky jsem to vysypal. Dalo to dost práce to tam nasypat. Na ten bílej fusak.
Dobrý info, ne?
Už můžu psát do novin???

Pavel
6. února • 10:03

Těžko. Musel bys tam napsat ještě třeba značku sirek, jinak je to o ničem (není to ani PR).
Ale nezoufej, pár let a naučíš se to řemeslo. Jsi na dobré cestě.

vana
23. května • 20:10

Tak skutečná rozborka do posledního šroubku by asi vypadala dost jinak, že pane redaktore ?

Michal
23. května • 19:53

:-( No a ta Fabia je tedy dobrá či špatná?Konec článku je kde?

Pavel
23. května • 19:45

Proč pořád píšete články, které jsou o ničem. Navíc berete peníze z každého kliknutí.

VeIkopřevor
24. května • 22:19

Hlavní je nějak nacpat do titulku koncern.

Tim
23. května • 19:31

Po 106000 toho asi moc nevyzkoumaj.

pipa
23. května • 19:26

článek o píči,neboť chybí resumé

adv
23. května • 19:26

A my se divíme, že volby dopadají tak jak dopadají, když i na zdejších přispěvovatelích je naprosto zřejmý podíl dementů, blížící se 80%.
1) článku chybí závěr, protože je to PR pro časopis AutoTip, který se na tyto 100tisícové testy specializuje. Vzkaz pro zdejší socky: ten časopis se musí KOUPIT.
2) pokud se vám nelíbí zdejší podíl textů o škodovce, tak sem nelezte. Na netu jsou desítky jiných webů o autech. Když sem přispíváte, zvyšujete čtenost/zisky vydavatelství/podporujete tvorbu více článků o škodovce B-]

dpcstb
4. června • 8:22

nieje to oznacene ako reklama, ty genius. je to normalny clanok a stoji za hovno

tom
24. května • 12:06

Zkus to vysvětlit, ze to je jen upoutávka, ze tenhle článek je obsahem časopisu, který si musí koupit, pokud chtějí znát výsledek. Tady neni potreba jakákoliv informace v clanku, je důležité si zanadavat v diskuzi,at uz jakkoliv mimo. Zajímavé, ze napr. Na autickarovi si zase ztezuji,ze moc píšou o korejcich:-)

VeIkopřevor
23. května • 18:52

Opět splněn cíl v denním počtu článků o koncernu, letos budou u Mičků bohaté vánoce.

Vlk z Vlkohradu
23. května • 18:47

Mně ani tak nevadí článek samotný, ale dost mi tady chybí výsledek celé rozborky. Dopracovali se redaktoři Auto Bildu k nějakému závěru? Bylo auto hodně opotřebované, normálně opotřebované, nebo překvapivě málo opotřebované? Našel se nějaký díl, který překvapil svým stavem, ať už v kladném nebo záporném smyslu? Bez těchto informací je článek takový plochý. Škoda.

Kj
23. května • 19:18

Simply clever

Majk
23. května • 18:27

No a? Ať si rozeberou třeba raketoplán nechápu pointu článku

Hans
23. května • 17:23

Vždycky jsem v těchto diskuzích pod článkem "obdivoval" ty hlupáky, jak pořád remcaj, že to je na autorevue zase PR článek pro Škodovku atd. Ale po dnešním "výkonu", jako co napsalo autorevue za totální blábol, bez naprosté automobilistické hodnoty....opravdu věřím, že tenhle server už je mimo...a pro zastánce Škodovek...to vůz této značky vlastním, ale co je moc, to je fakt moc... nic jsem se v článku opět o této značce (vozech) nedočetl, jen PR kecy...fakt slabota pánové redaktoři...

vylepsena polepsovna
23. května • 17:20

Domnivam se, ze se o PR Skody jednat nemuze. Prece nemyslite, ze jsou ve Skode tak naivni aby verili, ze jim nekdo uveri, ze Fobia dala 106 tisic km. B-]

Jan
23. května • 17:19

Super auto. Tam se nemá co pokazit, když v něm není jedinej drát.

Pierre
23. května • 17:00

Nějaký jouda v Jůesej, najezdil v terénu s Toyotou Tundra 1 milion mil...Což je proti Fobii o ničem :-):-D:-D:-D:-D:-D

GR8
23. května • 16:12

Zdráhal jsem se tomu uvěřit. Nicméně, je to tak. Po dnešním dnu jsem přesvědčen, že s příchodem 190 cm vysokého pisálka se z tohoto webu stal PR web Škody. Takže hezky cenzurujte píííáááárujte a diskutujte o koncernu. Dávám block. Přeji všem pohodu a sladký život ve snu. B-]

Surcuf
23. května • 15:48

No to máte štěstí, v týhletý značce ze náhodou zrovna dobře vyznám...………...ev. to máte štěstí, že jdu zrovna náhodou kolem...……Jinak do šroubku si opravdu představuji jinak…………..asi mají v Auto Bildu jinou definici pro šroubek, oni už jsou z těch migrantů nějak mimo.

Olsztyn
23. května • 16:21

Spíš jseš z nich mimo ty, když je musíš zatahovat i do diskuze o autu :-D

king014
23. května • 14:49

Tak tohle je častej osud škodovek, akorát se ještě jako bonus rozstříhá SPZ a vybrousí win

Jiří
23. května • 15:29

Přesně..! :-D

k22
23. května • 13:54

V článku je chyba - ta Fabka najela 1060000 km, rozebrali ji do posledního simply clever šroubku a když ji zase složili, tak jim ještě nějakej ten simple zbyl..B-]

Tučňák Pingu
25. května • 8:21

A nebo je tu ještě možnost, že nějaký scházel. Ted jde o to, co je horší ;)

Uncle Hell
23. května • 13:18

... no a co? Jaký výsledek? Už jako nejde složit zpátky? Nebo co ... ?!

Ota
23. května • 14:41

pokud byl dobrý, určo se s tím firma Škoda vyprsí, no a pokud ne .. upadne to v zapomění ...

Svědek Kvičalův
23. května • 13:06

Výsledek rozebrání není popsán, pouze nepodstatné info o Škodě. Kvičala měl pravdu.

Michael
23. května • 13:04

Jsem tady prosim vas spravne na PR webu Skoda Auto?diky

stréc od piva
24. května • 21:25

tak už jsem se dlouho nepobavil..super hláška

Spinakr
23. května • 12:36

No super, najezdili s fabkou 100k km a pak ji rozebrali do posledního šroubku a vyskládali na bílou plachtu. Skvělá informace. Plánujete i v budoucnu napsat jak to vlastně celé dopadlo když "každý z odmontovaných dílů prohlíželi a měřili specialisté Dekry"...

xman
24. května • 12:45

Jak to dopadlo vam v tuhle chvili rekne asi jen autobild ci dekra.

lolo
23. května • 17:28

Ne, tyto clanky se pisi jen pro Skodovku a povetsinou jen o fabii. Kdyby nebyl jednou denne clanek o Skodovce (i bez pointy), tak by se nesplnila Autorevue norma.

Statistika
23. května • 13:28

No jo, kola sice odmontovali, ale na tu bílou plochu asi nedali. Že by jejich pozornosti unikla taková podstatná část vozu?

Doporučujeme

Články odjinud