Německý Auto Bild je svými dlouhodobými testy s nájezdem 100.000 kilometrů vyhlášený.

Německý Auto Bild je svými dlouhodobými testy s nájezdem 100.000 kilometrů vyhlášený.

Za volanty vozů se obvykle vystřídají desítky řidičů, po ujetí požadovaného počtu kilometrů to však nekončí. Dochází ke kompletní rozborce, která odhalí opotřebení a upozorní na rizika, která se mohou časem vyskytnout.

Za volanty vozů se obvykle vystřídají desítky řidičů, po ujetí požadovaného počtu kilometrů to však nekončí. Dochází ke kompletní rozborce, která odhalí opotřebení a upozorní na rizika, která se mohou časem vyskytnout.

Jedním z dlouhodobě testovaných vozů Auto Bildu byla i Škoda Fabia Combi. Během 106.000 ujetých kilometrů se často vyskytovala na dálnici a v ulicích Hamburku, kde má redakce sídlo.

Jedním z dlouhodobě testovaných vozů Auto Bildu byla i Škoda Fabia Combi. Během 106.000 ujetých kilometrů se často vyskytovala na dálnici a v ulicích Hamburku, kde má redakce sídlo.

Pak se vrátila do České republiky, kde došlo k jejímu rozebrání do posledního šroubku. Začalo to vnějšími díly karoserie, pokračovalo podvozek a tak dále, přičemž každý z dílů prohlíželi a měřili specialisté Dekry.

Pak se vrátila do České republiky, kde došlo k jejímu rozebrání do posledního šroubku. Začalo to vnějšími díly karoserie, pokračovalo podvozek a tak dále, přičemž každý z dílů prohlíželi a měřili specialisté Dekry.

V minutovém časosběrném videu můžete vidět průběh rozborky, ale také neuvěřitelnou piplačku s aranžováním vozu na bílý podklad, aby mohla vzniknout finální fotografie.

V minutovém časosběrném videu můžete vidět průběh rozborky, ale také neuvěřitelnou piplačku s aranžováním vozu na bílý podklad, aby mohla vzniknout finální fotografie.

Po skončení rozborky se Fabia v rozebraném stavu vrátí zpátky do Německa. Dostanou ji žáci odborné školy, kteří ji následně složí a prohloubí si tak praktické znalosti. Následně má vůz sloužit při výuce.

Po skončení rozborky se Fabia v rozebraném stavu vrátí zpátky do Německa. Dostanou ji žáci odborné školy, kteří ji následně složí a prohloubí si tak praktické znalosti. Následně má vůz sloužit při výuce.

Avšak nemyslete si, že podobné akce provádějí pouze zahraniční kolegové. Kupříkladu v roce 2014 se českým redakcím naskytla možnost vyzkoušet Škodu Octavia druhé generace s půlmilionovým nájezdem, kterou následně do posledního šroubku rozebral Svět motorů, nejprodávanější motoristický časopis u nás.

Avšak nemyslete si, že podobné akce provádějí pouze zahraniční kolegové. Kupříkladu v roce 2014 se českým redakcím naskytla možnost vyzkoušet Škodu Octavia druhé generace s půlmilionovým nájezdem, kterou následně do posledního šroubku rozebral Svět motorů, nejprodávanější motoristický časopis u nás.

O dva roky později si vzal na paškál Dacii Logan s více než 460.000 ujetými kilometry, a loni drobnohledu neunikla jedničková Škoda Fabia s nájezdem přes 1,25 milionu kilometrů.

O dva roky později si vzal na paškál Dacii Logan s více než 460.000 ujetými kilometry, a loni drobnohledu neunikla jedničková Škoda Fabia s nájezdem přes 1,25 milionu kilometrů.

Za volanty vozů se obvykle vystřídají desítky řidičů, po ujetí požadovaného počtu kilometrů to však nekončí. Dochází ke kompletní rozborce, která odhalí opotřebení a upozorní na rizika, která se mohou časem vyskytnout.
Jedním z dlouhodobě testovaných vozů Auto Bildu byla i Škoda Fabia Combi. Během 106.000 ujetých kilometrů se často vyskytovala na dálnici a v ulicích Hamburku, kde má redakce sídlo.
Pak se vrátila do České republiky, kde došlo k jejímu rozebrání do posledního šroubku. Začalo to vnějšími díly karoserie, pokračovalo podvozek a tak dále, přičemž každý z dílů prohlíželi a měřili specialisté Dekry.
V minutovém časosběrném videu můžete vidět průběh rozborky, ale také neuvěřitelnou piplačku s aranžováním vozu na bílý podklad, aby mohla vzniknout finální fotografie.
8
Fotogalerie

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

Německý Auto Bild je svými dlouhodobými testy s nájezdem 100.000 kilometrů vyhlášený. Za volanty vozů se obvykle vystřídají desítky řidičů, po ujetí požadovaného počtu kilometrů to však nekončí. Dochází ke kompletní rozborce, která odhalí opotřebení a upozorní na rizika, která se mohou časem vyskytnout.

Jedním z dlouhodobě testovaných vozů Auto Bildu byla i Škoda Fabia Combi 1.2 TSI DSG. Během 106.000 ujetých kilometrů se často vyskytovala na dálnici a v ulicích Hamburku, kde má redakce sídlo. Pak se vrátila do České republiky, kde došlo k jejímu rozebrání do posledního šroubku. Začalo to vnějšími díly karoserie, pokračovalo podvozek a tak dále, přičemž každý z dílů prohlíželi a měřili specialisté Dekry.

V minutovém časosběrném videu můžete vidět průběh rozborky, ale také neuvěřitelnou piplačku s aranžováním vozu na bílý podklad, aby mohla vzniknout finální fotografie, která společně s výsledkem dlouhodobého testu vyjde v Auto Bildu. Po skončení rozborky se Fabia v rozebraném stavu vrátí zpátky do Německa. Dostanou ji žáci odborné školy, kteří ji následně složí a prohloubí si tak praktické znalosti. Následně má vůz sloužit při výuce.

Avšak nemyslete si, že podobné akce provádějí pouze zahraniční kolegové. Kupříkladu v roce 2014 se českým redakcím naskytla možnost vyzkoušet Škodu Octavia druhé generace s půlmilionovým nájezdem, kterou následně do posledního šroubku rozebral Svět motorů, nejprodávanější motoristický časopis u nás. O dva roky později si vzal na paškál Dacii Logan s více než 460.000 ujetými kilometry, a loni drobnohledu neunikla jedničková Škoda Fabia s nájezdem přes 1,25 milionu kilometrů.

Konečně! Policie údajně zadržela muže, který vážně pořezal Kvitovou

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud