Roush vytunil nový Ford Mustang na hezkých 600 koní

Znáte to americké pořekladlo, že objem nelze ničím nahradit? Úpravce Roush, který se specializuje na vozy Ford, se drží druhé verze, která tvrdí, že když už nemáš kam vrtat, nasaď na to ještě kompresor. Výkon nového Fordu Mustang se tak radikálně zvýší. V souvislosti s americkou tuningovou show SEMA, která se právě koná, se dočkáme ještě větších šíleností.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Objednat si můžete i poměrně výrazný bodykit, ale nemusíte. Mustang od Roush tak může vypadat na první pohled naprosto sériově. Nicméně otevřený výfuk je morální povinnost

Sériové provedení s pětilitrovým osmiválcem a výkonem 426 koní není žádná slabota, nicméně asi byste auto neoznačili za drtivě rychlé. Po zásahu úpravce Roush, který mimo jiné nasadil na motor velký kompresor, má teď ale jednotka výkon 447 kW, tedy více než šest stovek koní.

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu  

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu  

Ono to samozřejmě není jenom o výkonu, ale Roush je zavedená společnost, která staví Mustangy přesně podle přání zákazníka. Můžete si tak nechat postavit auto na okruhy nebo třeba na závody ve zrychlení. Na to budete potřebovat třeba speciální pneumatiky, které vidíte na přiloženém videu.

Katalog dílů od Roush je velmi obsáhlý a vy už teď víte, kam se obrátit, až si půjdete objednat nového Mustanga s pětilitrovým osmiválcem. Jakkoli budou jeho sériové čtyři stovky koní stačit na důstojný dopředný pohyb, domníváme se, že kompresorem generovaných šest stovek koňských sil bude tak nějak více v pořádku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků