Roush vytunil nový Ford Mustang na hezkých 600 koní

Znáte to americké pořekladlo, že objem nelze ničím nahradit? Úpravce Roush, který se specializuje na vozy Ford, se drží druhé verze, která tvrdí, že když už nemáš kam vrtat, nasaď na to ještě kompresor. Výkon nového Fordu Mustang se tak radikálně zvýší. V souvislosti s americkou tuningovou show SEMA, která se právě koná, se dočkáme ještě větších šíleností.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Objednat si můžete i poměrně výrazný bodykit, ale nemusíte. Mustang od Roush tak může vypadat na první pohled naprosto sériově. Nicméně otevřený výfuk je morální povinnost

Sériové provedení s pětilitrovým osmiválcem a výkonem 426 koní není žádná slabota, nicméně asi byste auto neoznačili za drtivě rychlé. Po zásahu úpravce Roush, který mimo jiné nasadil na motor velký kompresor, má teď ale jednotka výkon 447 kW, tedy více než šest stovek koní.

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu  

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu  

Ono to samozřejmě není jenom o výkonu, ale Roush je zavedená společnost, která staví Mustangy přesně podle přání zákazníka. Můžete si tak nechat postavit auto na okruhy nebo třeba na závody ve zrychlení. Na to budete potřebovat třeba speciální pneumatiky, které vidíte na přiloženém videu.

Katalog dílů od Roush je velmi obsáhlý a vy už teď víte, kam se obrátit, až si půjdete objednat nového Mustanga s pětilitrovým osmiválcem. Jakkoli budou jeho sériové čtyři stovky koní stačit na důstojný dopředný pohyb, domníváme se, že kompresorem generovaných šest stovek koňských sil bude tak nějak více v pořádku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků