Roush vytunil nový Ford Mustang na hezkých 600 koní

Roush vytunil nový Ford Mustang na hezkých 600 koní

Znáte to americké pořekladlo, že objem nelze ničím nahradit? Úpravce Roush, který se specializuje na vozy Ford, se drží druhé verze, která tvrdí, že když už nemáš kam vrtat, nasaď na to ještě kompresor. Výkon nového Fordu Mustang se tak radikálně zvýší. V souvislosti s americkou tuningovou show SEMA, která se právě koná, se dočkáme ještě větších šíleností.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Objednat si můžete i poměrně výrazný bodykit, ale nemusíte. Mustang od Roush tak může vypadat na první pohled naprosto sériově. Nicméně otevřený výfuk je morální povinnost

Sériové provedení s pětilitrovým osmiválcem a výkonem 426 koní není žádná slabota, nicméně asi byste auto neoznačili za drtivě rychlé. Po zásahu úpravce Roush, který mimo jiné nasadil na motor velký kompresor, má teď ale jednotka výkon 447 kW, tedy více než šest stovek koní.

Video | Americká auta | Premiéry | Sportovní auta | Ford | Fascinace | Design

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu  

Ono to samozřejmě není jenom o výkonu, ale Roush je zavedená společnost, která staví Mustangy přesně podle přání zákazníka. Můžete si tak nechat postavit auto na okruhy nebo třeba na závody ve zrychlení. Na to budete potřebovat třeba speciální pneumatiky, které vidíte na přiloženém videu.

Katalog dílů od Roush je velmi obsáhlý a vy už teď víte, kam se obrátit, až si půjdete objednat nového Mustanga s pětilitrovým osmiválcem. Jakkoli budou jeho sériové čtyři stovky koní stačit na důstojný dopředný pohyb, domníváme se, že kompresorem generovaných šest stovek koňských sil bude tak nějak více v pořádku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků