Roush Mustang RTC: další ostrý Mustang

Roush Mustang RTC: další ostrý Mustang

Ford mustang patří jednoznačně mezi ty nejupravovanější auta současnosti a to hlavně na americkém kontinentu. Majitelé tohoto vozu si mohou vybírat ze skutečně široké palety různých profesionálních ladičských společností. Svým dílem přispěl i americký úpravce Roush, který si pro tento vůz přichystal nejen sadu optických doplňků ale i upravený kompresor, díky němuž disponuje osmiválec výkonem až 320 kW / 430 koní.

Sada úprav bude dostupná již za 13 375 dolarů (zhruba 205 970 Kč), přičemž za zmíněný kompresor je nutno připlatit ještě 6 250 dolarů (zhruba 96 200 Kč). Kromě 145 přidaných koní se na něj vztahuje i tříletá záruka a garance, že vůz bude moci legálně brázdit tamní silnice.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Roush Mustang RTC
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 126 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 280 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 191 512 km
Cena: 74 000 Kč
Ford Galaxy 1,9
Rok výroby: 2003
Stav: 264 460 km
Cena: 76 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků