Ronaldo a auta? Jedině ta se sportovními rysy

Nákupní šílenství, kterému propadají mnohé hvězdy showbyznysu a sportovní hvězdy, je vděčným tématem bulvárních periodik a webů. Mnohé celebrity střídají vozy rychlostí blesku. Jednou z nejsledovanějších osobností je portugalský fotbalista Cristiano Ronaldo, který nyní hraje ve Španělsku za Real Madrid. I ten vypadá, jako že si stále nemůže vybrat ten pravý. Zde je přehlídka některých jeho automobilů, kterou právě představil Celebrity Cars Blog.

Klepněte pro větší obrázek
Na prvním snímku vystupuje z Porsche 911, který prodal před několika lety.
Klepněte pro větší obrázek
Ronaldo ve svém Bentley Continental GT.
Klepněte pro větší obrázek
Ronaldův Porsche Cayenne Turbo.
Klepněte pro větší obrázek
Ronaldo ve svém Ferrari 599 GTB. Bohužel tento vůz zničil při havárii v tunelu, ale prý si rychle pořídil další exemplář.
Klepněte pro větší obrázek
Ronaldo vystupuje ze svého BMW M6.
 

bazar

BMW X6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 164 558 km
Cena: 460 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2002
Stav: 192 291 km
Cena: 76 000 Kč
BMW X3 2,5
Rok výroby: 2006
Stav: 178 044 km
Cena: 190 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 216 066 km
Cena: 186 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2005
Stav: 110 903 km
Cena: 220 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2011
Stav: 77 449 km
Cena: 323 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků