Roman Filip: Podvody s ojetinami nejsou dodnes pojmenovány

4 komentáře

JirkaK
10. června • 10:03

Pan Filip má špatné informace - firma Cebia už data o autech co prošly STK dávno sbírá.Problém je jen v tom, že si za ně potom nechá pořádně zaplatit. Základní informace o autech v rámci celé Evropy by měly být přístupné volně a kdykoliv. Prostě zadám VIN nebo RZ, vyjedou základní údaje jako poslední stav km, rok výroby, barva, důležité prvky výbavy, zda není kradené, zrušené po totálce..... Potom by bylo po podvodech.

Fantomas
6. června • 18:07

"stále více k lépe vybavenějším". Teda jak se dá s češtinou kouzlit, to je někdy až neuvěřitelné :-))

wendy
6. června • 16:48

Proboha, co je tohle za blábol? Titulek jako kdyby se jednalo o nějaký zásadní vhled do podvodů bazarů, a 95 procent rozhovoru o tom, jak "jsme dobří" a v titulku zmiňované podvody zabírají pár vět o tom, jak kámošovi někdo přetočil auto?Dost, tohle byla poslední kapka. Tohle není novinařina, to je PR blábol, a to říkám jako šéfredaktor odborného časopisu. Styďte se, já s Autorevue nadobro končím.

Tomasino
6. června • 9:57

A to je právě ten problém. Lidi chtejí auto s málo najetými kilometry. Ještě aby to bylo něco lepšího než fabie s dobrou výbavou. Jenže si neuvědomují, že plno aut najezdí ročně 30 a víc tisíc kilometrů. Tudíž do těch 150 je to možné tak u toho max. pětiletého auta. Přeci jen tolik důchodců prodávajících slušná auta, jak inzerují bazary, u nás není. Ti si většinou pořizují auto......"na pořád"Prostě omlazování a stáčení aut je hlavně proto, aby prodejci uspokojili požadavky zákazníků na téměř nereálné auto. (často koncern s TDI, slušnou výbavou a malým nájezdem)Kdo si po nákupu ojetého auta nenechá vyměnit rozvody je celkem sebevrah. Mnohem horší mi přijde u nás stále ještě se objevující nekalost - svaření dvou bouraček do jednoho auta. Když je to udelané humpolácky, je to občas i vidět, ale někdy se to náhodou servisu povede a takové auto už je pak v podstatě pojízdná rakev :-/

Doporučujeme

Články odjinud