Rolls-Royce Wraith dostal od Mansory vyšší výkon a také více zlata

Rolls-Royce Wraith dostal od Mansory vyšší výkon a také více zlata

Rolls-Royce Wraith není auto, které by nezbytně nutně potřebovalo další vylepšení, přesto se najdou zákazníci, kteří chtějí něco mnohem více. Ti většinou skončí u Mansory, protože tato společnost nemá zábrany vyrobit absolutně cokoliv. A tak, pokud si to budete přát, můžete v rámci Palm Edition 999 dostat Wraith nejen s posíleným výkonem, ale také ve zlatě.

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

O motor zde vlastně ani moc nejde. Dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec po zásahu Mansory dostal výkon 537 kW (730 k) a točivý moment 1000 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h umí upravený vůz za 4,4 s a nejvíce se díky odstraněnému omezovači rozjede na 300 km/h. To jsou na poměry Mansory taková zcela běžná čísla.

Galerie: Mansory Carbonado je monstrum s výkonem 1250 koní

Galerie: Mansory Carbonado je monstrum s výkonem 1250 koní

Specialita této úpravy je někde trochu jinde. Mansory přidalo na auto karbonový body-kit a zlatou barvu. Zlatá jsou kola o velikosti 22 palců, zlatá je i kapota, střecha nebo díly v interiéru. Jde pouze o barvu, ale pokud si to zákazník bude vyloženě přát, může být kterýkoliv kovový nebo chromový díl opatřen skutečným zlatem bez ohledu na to, zda by to měla být maska chladiče, nebo něco v interiéru. Všechno přirozeně záleží pouze na finančních možnostech zákazníka

Asi není potřeba podrobněji rozepisovat, na kterou část světa má tato specialita namířeno především. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků