Rolls-Royce vs. Brexit: Luxusní automobilce hrozí zastavení výroby

jak to napíšem- nám je to jedno, v eu máme dost automobilek a po nějaké anglické se nám stýskat nebude.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 07:04

Prober se z diskotéky, kromě Morganu už žádný anglický automobilky už dávno neexistujou. Všechny je vlastní cizinci, vétšinou z Asie. Rollse a Mini vlastní BMW, Bentlyho zase VW, Jaguára indická Tata, Lotuse čínský Geely atd. A samozřejmě že některé díly a vybavení továren pro tyto značky jsou vyráběny i v ČR českejma firmama, takže tváŕit se že to bude v pohodě když přijdem o tyto zakázky je asi tak stejně debilně kratkozraký jako bylo volit pro Brexit.

Odpovědět  |   | 
...  |  17. 01. 2019 08:28

Tvr, caterham, radical, ariel.........

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 01. 2019 08:30

To jsou teda automobilky... Kdyby měla motorizace Británie záviset na nich, do týdne chodí pěšky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 01. 2019 09:38

Slovami Clarksona, British cottage car industry.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 11:29

Anglickej auto průmysl potupně chcípnul v 70. letch v rukou anglickej odborářů. Pak už se jen dívali jako si ho rozebrali jeho bývalý kolonie a poražené Německo. Bravo.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  17. 01. 2019 09:17

a co tak najbritskejsia automobilka MG?! a potom este skladacky Bowler, Jensen (uz len prerabky povodnych modelov).

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 11:32

Myslíš tu garážofku MG co svůj "nejbritštější" model prachsprostě vobšlehla od naší Aerovky?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 11:42

Pardon tak to nebylo MG, ale Morgan http://www.aero-ig.de/galerie/cont_galerie_s12.htm...

Odpovědět  |   | 
Uncle Hell  |  16. 01. 2019 17:21

... kecy v kleci! bmw nepřijde o zlatého kanára v kleci! stejně jako vw s bentleyem! Málokterá značka má takový zisk ... !!!

Odpovědět  |   | 
homer  |  16. 01. 2019 20:17

Bentley? Cerna dira na prachy akcionaru. Trumfuje ho jenom Bugatti.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 11:44

Kolik VW Gruppensex doplací na každýho Betlyho, když na Veyrona to bylo 6,2 miliónů dolarů?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 01. 2019 01:06

Odpovím si sám, VW prodělává na každým Bentleym $19,715 https://newmobility.news/2018/08/08/ferrari-gains-... ...

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  16. 01. 2019 17:30

Co si hloupí Britové odhlasovali, to mají. Zase jim zbyde víc na to zdravotnictví, ne ?

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  16. 01. 2019 17:59

Oni si nic neodhlasovali. 1/3 chtěla pryč a zbytek zůstat nebo nehlasoval. Systém je dost komicky odladěn.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 01. 2019 18:56

Bránil tomu zbytku někdo hlasovat? Je to stejné, jako u nás, hodně lidí nejde k volbám s odůvodněním, že se stejně nic nezmění. Jenže ono se to nezmění právě proto, že nejdou k volbám. Blbě poté kecat umí však každý.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 01. 2019 19:49

Ucast celkem byla slusna, vysledek velmi tesny, kampan plna lzi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 01. 2019 20:14

Samozřejmě, ale já řešil jen ty, co nešli k volbám a jsou poté většinou nespokojeni. Je to jako u nás při volbě presidenta, jednou vypuštěná lež se stala pravdou a hradní alkoholik vyhrál. To už je ale mimo téma aut.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 01. 2019 21:42

Hradni alkac vyhral a jeho finalovym souperem byl pan slusny ale prazdny. Za X let se nenasel nikdo lepsi? RR si teoreticky muze stahnout vyrobu subdodavatelu domu nebo mimo EU, zakaznici to zaplati, ale tezko prestehuje/najde potrebne lidi.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 07:10

Když se podíváte na dukument o současným RR, tak uvidíte že čalounění dělá třeba mladej Ukrajinec.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 01. 2019 11:04

Problem neni puvod, ale pripadne stehovani a hledani potrebnych lidi.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 11:46

Já v tom vůbec problém nevidím. Taková je realita.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 01. 2019 12:31

Klasika. Pokud nebude vule a legislativa, tak to papirovani/logistika muze byt na mesice...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 01. 2019 10:45

Tak hradní alkoholik také nic nepředvedl, slíbil, že tentokrát bude president pro všechny, což všichni věděli, že nedodrží, a pustil do světa lež, že jeho konkurent je vítač islamistů a to stačilo, aby byl zvolen. Udělal to stejně jako se Schwarzenbergem. Vlastně jeden plán dodržel, a to věděli také všichni, že ta jeho parta si musí ještě pořádně nakrást a že kancléř bude pokračovat bez prověrky, o které dříve prohlásil, že ji kancléř musí mít, jinak bude vyměněn, ale jen kecal. http://forum24.cz/zhodnoceni-debaty-zeman-z... ... Tak já si myslím, že RR přehání to tvrzení se sklady... Tohle vše se dá naprosto bezproblémově ošetřit. Kdyby to tak nešlo, tak hodně automobilek bude mít problémy. Také máme dodávky ze zemí mimo EU a na celnici to ještě nikdy nezadrhlo. Spíše si myslím, že se obávají cel a jen to okecávají.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 01. 2019 11:06

Mate pravdu, boji se predevim nejistoty, protoze nikdo nevi, co bude. Pokud by vedeli, ze nastane bud to ci ono, tak se mohou pripravit na obe varianty.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  16. 01. 2019 17:30

Co si hloupí Britové odhlasovali, to mají. Zase jim zbyde víc na to zdravotnictví, ne ?

Odpovědět  |   | 
C  |  16. 01. 2019 17:42

bizarní..

Odpovědět  |   | 
VS  |  16. 01. 2019 17:51

Ano, bez Tuska a Junckera se v Británii zastaví všechen život. Všechno zanikne, protože na počátku všeho byl eurosojuz, teprve potom slovo a pak všechno ostatní. A bude to spravedlivý trest, protože připustit mžnost existence života bez bruselských papalášů je hřích nejtěžší.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 01. 2019 18:15

Vite kulovy ale pindate. Prvnim odstavcem je receno vse. To neni vina Merkel, EU, Tuska, Junckera...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 07:23

Viš úplný howno hlupáčku, samy britské banky spočítali že je Brexit pošle do hajzlu a bude trvat minimálně 5 let než se jakž takž dostanou z útlumu. Firmy a soukromníci už od listopadu skupujou z EU co můžou a nároky na skladiště vzrostli 4x! Vypatlaná lůza rozhodla a ti chytřejší to vodnesou. Spousta Britů si zažadala o Evropský občasnství, doknce i u nás. Ten hlavní kokot Nigel Farage co nejvíc povykoval že chce Brexit, pro svoje dcery samozřejmě sehnal německý pasy, aby nepřisli o výhody EU. Lol lůza je super tupá stejně jako u nás voliči SPD

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  17. 01. 2019 09:22

tak ci onak im ten brexit nedopadol... postavicka mayova zostala. myslim si ze to vyriesi tvrdy brexit teda bez dohody co britom sposobi nemale problemy v obchode a pokial by sa tvrdy brexit nekonal pride mozno referendum a to si briti odhlasuju ze nevystupia z EU. osobne si myslim, lebo aspon pokial to co je medializovane viac zneju nazory ze brexit ludia viac nechcu ako chcu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 01. 2019 09:52

Postavicka Mayova zdedila pruser sveho predchudce a mela vicemene 2 moznosti: ignorovat referendum nebo volit mezi zlym a jeste horsim odchodem z EU, pricemz nikdo nevi, jak zle to ve finale bude.Vysledek referenda byl velmi tesny a protoze se volilo jen ano/ne, tak vetsina dodnes netusi, ze ne volili i lide, kteri chteli spise zmenu pozice, upravu vztahu atp, nikoli odchod.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 11:54

Postavicka Mayova klidně nemusela to smradlavý čerstvý howno zvedat a vůbec nemusela žádnou premiérku dělat. Je to její boj, že do toho šla. Má s tím jenom trápení nikde žádnej vděk ani podporu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 01. 2019 12:32

Treba nechtela (a podle vcerejsiho hlasovani nejen ona), aby se kormidla chytili kaspari a extremiste jako Johnson, Corbin atp...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 01. 2019 01:09

I to je možné, ale nějak se odmítám tím hloubějc zabývat.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 01. 2019 09:35

Dost lidí zřejmě nechápe, že nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně... Stejně jako se lidé berou, se také rozvádí a život jde dál. Dokonce zde máme vlastní zkušenost se Slováky, rozdělili jsme se a oboum nám to prospělo. Nemám pochyb o tom ,že v delším horizontu tento Brexit Británii posílí. Větší starosti si dělám o slavnou EU a její nekonečné snahy o další rozšiřování o státy jako Srbsko, Albánii, Kosovo, Ukrajinu atd. Z EU se stane sud se střelným prachem. O takových drobnostech jako je tvz.Shengen, či nekončící deficity jižního křídla EU +Francie ani nemluvím, to už je folklór.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 01. 2019 09:54

Ted mluvite jako populiste/nacionaliste v britskem parlamentu

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 11:59

Spločenství států jako USA se taky rodilo v bolestech. Si fakt každej myslí že je to procházka růžovou zahradou?EU vznikla proto aby jsme si nepodřezávali krky a netrávili se plynem, což se ve stare Evropě víc než povedlo. Jestli si myslíte, že na tom bude zbytek Evropy líp když budou státy samostatně a ne se snažit spolupracovat a kooperovat v rámci EU tak to se můžete taky šeredně mejlit.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 01. 2019 14:23

Možná se budete divit, ale jsem si jisty,že na tom státy v Evropě budou líp,budou-li samostatné a budou spolupracovat. Protože tato vize je podstatně reálnější, než sjednocení naprosto rozdílných národů. Ve Španělsku, Itálií,či Francii prosadite poměrně snadno německé mzdy,ale německou produktivitu ? Ani omylem. Ne nadarmo je dneska tak propastný rozdíl v nezaměstnanosti mezi severem a jihem. A co se asi tak stane až dorazí další krize a nezaměstnanost v jižní Evropě dosáhne 20-30% a dluhy téměř nekonečna. Sahnete jako správný Evropan do svojí peněženky a pošlete peníze já Jih? Já tedy, respektive takové strany volit nebudu.

Odpovědět  |   | 
jean  |  18. 01. 2019 09:56

videl som nemeckú produktivitu na vlastné oči a keby tam nemajú odbory, tak tam už možno ani fabriky nemajú. Nechápem, čo drží tie fabriky pri živote, ale určite nie nemecká produktivita

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 01. 2019 10:03

Jedine, co sa moze stat, je BMW bude RR montovat doma, v Nemecku.V Britanii je de-facto len montovna, vacsina komponentov sa dovaza z Europy.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 12:03

Celej hlínikovej drak RR aut svařujou němečtí hoši v Německý fabrice BMW a všichni maj montérky s logem BMW a ne RR. Té vidět jak moc důvěřujou pracovníkům v Británii.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 12:08

Komplet anglický chlouby Jaguár iPace a Mini jsou vyráběný v Rakousku v Grazu v továrně externího dodavatele Magna Steyr, ale to radši Anglánům neříkejte

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  20. 01. 2019 11:01

Proto je taky iPace vyprodanej na pul roku dopredu, zato evoque2 ma celych 50% first time through na novy lince v albionu.

Odpovědět  |   | 
citrón  |  17. 01. 2019 14:18

Easy, výroba se přesune do Evropy, Jag už se přesouvá a pro Rolls a Bentíka je to absolutní brnkačka, BMW i VW mají kapacit mimo Británii tři prd€le. A tak jako tak bez Němců by Britové dnes nevyrobili ani trakař, viz uvedené číslo, pouze 8% dílů je z UK, tedy směšný podíl domácí výroby.

Odpovědět  |   | 
homer  |  17. 01. 2019 18:45

Kdyz zvladnou stihacky, valecny lode a jaderny zbrane tak si urcite poradi i s vehiklama na silnici. GB neni zadna bananova republika.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 01. 2019 20:10

Armadni hracky zaplati danovi poplatnici, ale budou mit na kary made in UK?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 01. 2019 17:52

V BMW by udělali nejlíp, kdyby to v Anglii zavřeli a všechno přesunuli do Evropy. Nikdo je nemůže obviňovat z toho, že si angláni hážou sami sobě klacky pod nohy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A