Rolls-Royce už pátý rok v řadě prodává nejvíce aut ve své historii

Rolls-Royce už pátý rok v řadě prodává nejvíce aut ve své historii

Ekonomická krize? Ale jděte! Automobilka Rolls-Royce prodává již pátý rok v řadě rekordní počty aut. Rok 2014 přinesl opět nárůst prodejů, a to o 12 % proti roku 2013. Celkem Rolls-Royce dodal zákazníkům poprvé v historii za jeden rok více než 4000 aut. A co teprve, až začne vyrábět SUV...

To vychází na úctyhodný průměr 11 vyrobených vozů denně včetně víkendů a svátků. Mějme na paměti, že prakticky každý Rolls-Royce je zakázková individuální práce. Tahounem prodejů je nový menší model Rolls-Royce Ghost a překvapivě také kupé Rolls-Royce Wraith.

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

Kolik vydělají automobilky na jednom autě? Některé i statisíce

V továrně automobilky nyní pracuje přes 1500 lidí a jen za posledních 18 měsíců musel Rolls-Royce najmout dalších více než 200 specialistů právě kvůli větší poptávce po individualizaci aut.

Největšími trhy pro automobilku jsou Spojené státy, Čína, země kolem Perského zálivu a také domácí Velká Británie. V současné době nabízí Rolls-Royce tři řady modelů. Velký původní Phantom můžete mít ve čtyřech karosářských provedeních, menší Ghost ve dvou a kupé Wraith je zatím osamocené. Kabriolet na bází kupé Wraith bude za rok.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků