Rolls-Royce Phantom Tungsten: wolframové noční nebe

Autosalon v Dubaji patří k místům, kde se rádi ukazují výrobci opravdu luxusních a drahých vozů. Není tak divu, že tam zamířil i britský Rolls-Royce, aby si získal přízeň bohatých šejků. Ti ale již většinou vozy této značky mají, a tak pro ně bylo třeba připravit něco, čím by mohli rozšířit své sbírky.

Rolls-Royce Phantom Tungsten je speciální edicí klasického Phantomu, které bude vyrobeno jen velmi malé množství. Tím vůz nabere na exkluzivitě a opravdu vysoká cena bude ospravedlnitelná.

Samotný vůz nenabízí až tolik nového a zaujmou tak spíše prvky, které doplňují tradiční tvary. Tyto prvky pochází z konceptu 101EX a dnes jsou tak uplatněny i v sérii.

Speciální lak v barvě wolframu, 21" kola, chromované detaily, výfuk z leštěné oceli, kožené čalounění kontrastuje s palubní deskou v námořnické modři a s dřevěným čalouněním.

Vůbec nejzajímavější je pak stop vozu, který dostal přes 800 malých žárovek a navozuje tak pocit noční oblohy plné hvězd. Systém pak umožní zvolit si i konkrétní polokouli a tedy i viditelná souhvězdí. Skutečně praktická věc...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Rolls-Royce Phantom Tungsten
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků