Rolls-Royce Phantom Coupé v nové námořnické edici pro zámožné Araby

Rolls-Royce Phantom Coupé v nové námořnické edici pro zámožné Araby

Sociální sítě dnes představují významný komunikační kanál i pro ty nejkonzervativnější luxusní značky. Svědčí o tom skutečnost, že následující fotografie se dostaly na veřejnost přes stránku Rolls-Royce Motor Cars na Facebooku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekTyrkysový Phantom Coupé je poctou arabským sběračům perel

Ghawwass, jak zní název této limitované série Phantomu Coupé, je arabské slovo pro potápěče a Rolls-Royce jím podle svého vyjádření vzdává hold tradiční metodě lovu perel v bahrajnském zálivu. 

Tyrkysový lask Turchese Blue má připomínat moře, zatímco loga na opěrkách hlavy představují tradiční arabskou plachetnici dau. Obklady v interiéru jsou vyrobeny z perleti, což na fotkách bohužel není vidět.

Rolls-Royce Camargue (1975): opulentní zvrácenost

Rolls-Royce Camargue (1975): opulentní zvrácenost

Informace o ceně a dostupnosti modelu Phantom Coupé Ghawwass automobilka nezveřejnila. Lze předpokládat, že limitovaná „série“ bude tvořena několika málo kusy, možná dokonce tímto jediným. 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 13 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků