Rolls-Royce Exterior Concept strčí Sweptail do kapsy

Rolls-Royce Exterior Concept je opravdu hodně zajímavý projekt. Vytvořil ho umělec Sergey Dvornytskyy a jde jen o designovou věc, auto nemá interiér.

Umělec Sergey Dvornytskyy nám připravil zajímavou podívanou. Tento jednorázový projekt Rolls-Royce Exterior Concept ale vypadá spíše jako z roku 2030, než jako něco, co by mělo jezdit třeba příští rok.

Tvary je to pořád Rolls, jen maličko futuristický. Typickou přední chromovou mřížku nahradil v konceptu autor plátnem s diamantovými akcenty a náznakem loga Rolls-Royce. Po stranách nás okamžitě zaujmou i aerodynamické kryty kol a výrazná záď, která připomíná spíše člun, než automobil.

Jak by vypadal Rolls-Royce Phanton Shooting Brake? Posuďte sami!

Jak by vypadal Rolls-Royce Phanton Shooting Brake? Posuďte sami!

Další věcí, která zaujme na první pohled, jsou výrazná zadní LED světla v kombinaci se zadním oknem. Tam se nachází i logo "Exterior". 

Podtrženo, sečteno, takového krasavce stojí za to vidět, ale myslíme si, že na takový vůz ještě není konzervativní Rolls-Royce připraven.

FOTO:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků