Chvalim autora za literarni zpracovani clanku.Primo za mistrovskou povazuji tuto pasaz, ktera graduje posledni vetou, ktera mne rozesmala:Navíc pro účely Rolls-Royce byl objem motoru BMW zvýšen o 0,6 litru a výkon se teď ustálil na více než dostatečné hodnotě, konkrétně 570 koní v 5250 ot./min. Točivý moment vrcholí v 1500 ot./min. hodnotou 780 Nm. Dvanáctiválec stačí k tomu, aby se 2560 kg těžký Dawn rozjel na stovku za 4,9 sekundy a uháněl až 250 km/h, kde ho zastaví omezovač rychlosti. Rolls-Royce se nezapomněl pochlubit ani spotřebou 14,2 litru na 100 km a emisemi 330 g/km CO2, což je tak nějak v pořádku. I málo bohatý miliardář má za sebou zanechat důstojný uhlíkový otisk.
Dej to sem jeste jednou ty polodebile 3-[
Normálně bych to už potřetí sem nedával, ale co bych pro polointeligentního spoluobčana neudělal. Jen pro vás:Chvalim autora za literarni zpracovani clanku.Primo za mistrovskou povazuji tuto pasaz, ktera graduje posledni vetou, ktera mne rozesmala:Navíc pro účely Rolls-Royce byl objem motoru BMW zvýšen o 0,6 litru a výkon se teď ustálil na více než dostatečné hodnotě, konkrétně 570 koní v 5250 ot./min. Točivý moment vrcholí v 1500 ot./min. hodnotou 780 Nm. Dvanáctiválec stačí k tomu, aby se 2560 kg těžký Dawn rozjel na stovku za 4,9 sekundy a uháněl až 250 km/h, kde ho zastaví omezovač rychlosti. Rolls-Royce se nezapomněl pochlubit ani spotřebou 14,2 litru na 100 km a emisemi 330 g/km CO2, což je tak nějak v pořádku. I málo bohatý miliardář má za sebou zanechat důstojný uhlíkový otisk.
Chvalim autora za literarni zpracovani clanku.Primo za mistrovskou povazuji tuto pasaz, ktera mne rozveselila:Navíc pro účely Rolls-Royce byl objem motoru BMW zvýšen o 0,6 litru a výkon se teď ustálil na více než dostatečné hodnotě, konkrétně 570 koní v 5250 ot./min. Točivý moment vrcholí v 1500 ot./min. hodnotou 780 Nm. Dvanáctiválec stačí k tomu, aby se 2560 kg těžký Dawn rozjel na stovku za 4,9 sekundy a uháněl až 250 km/h, kde ho zastaví omezovač rychlosti. Rolls-Royce se nezapomněl pochlubit ani spotřebou 14,2 litru na 100 km a emisemi 330 g/km CO2, což je tak nějak v pořádku. I málo bohatý miliardář má za sebou zanechat důstojný uhlíkový otisk.. .
bravo!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.