Rolls-Royce chystá překvapení, představí nový vůz

Šéf automobilky Torsten Müller-Ötvös přišel s nečekaným prohlášením. Rolls-Royce má v úmyslu představit během velmi krátké doby, možná několika týdnů, nový vůz. Ten by měl pomoci k dalším rekordním prodejům značky.
Rolls-Royce chystá překvapení, představí nový vůz

Nové, “omračující” vozidlo bude představeno na autosalonu v Šanghaji. Müller-Ötvös tyto informace poskytl agentuře Bloomberg v telefonickém rozhovoru z Dubaje. Odmítl ale o novince sdělit v této chvíli více.

Müller-Ötvös prohlásil, že je opravdu optimistický, co se týká roku 2013. Věří, že výsledky 108 let staré britské společnosti, kterou nyní vlastní BMW, budou opět skvělé. Nebojí se, že by v souboji s Bentley vlastněným Volkswagenem neuspěl. 

Opírá se přitom o výsledky, kterých značka dosáhla loni v Číně a ve Spojených státech. Rolls-Royce díky těmto trhům v roce 2012 opět rostl, i přes propad na trzích jižní Evropy.

Nejvíce vozů prodal Rolls-Royce loni v USA, ale Müller-Ötvös řekl, že podle jeho názoru v roce 2013 se do vedení dostane čínský trh.

Rolls-Royce otevřel v asijské největší ekonomice před třemi dny svoje patnácté (!) dealerství a již dnes zde prodává třetinu své produkce.
 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 4 příspěvky
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků