Rolls – Royce Phantom 102EX: elektromobil pro Ženevu

Značka Rolls – Royce na autosalonu v Ženevě vystaví plně elektrické provedení svého modelu Phantom. Tento údajně již plně funkční prototyp má sloužit k testování elektrického pohonu pro sériové vozy Rolls – Royce blízké budoucnosti. „Vyvinuli jsme první superluxusní automobil s elektrickým pohonem na světě,“ holedbá se prezident značky Torsten Müller-Ötvös. „S tímto autem začínáme zkoumat alternativní způsoby pohonu, které ale budou muset plně vyhovět požadavkům našich zákazníků.“ Prototyp 102EX, známý též pod označením Phantom Experimental Electric (EE), letos vyjede na prezentační jízdu zeměmi Evropy, Středního Východu, Asie a Severní Ameriky a umožní stávajícím majitelům vozů značky Rolls – Royce zakusit přednosti jízdy elektromobilem.

Rolls – Royce 102EX Phantom má zajistit „dostatečně dlouhý dojezd“ (všimněte si analogie s donedávna u R-R praktikovaným tajemným pojmem „výkon dostatečný“) a schopnost pracovat i v extrémních povětrnostních podmínkách.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Rolls - Royce údajně připravil zatím první provozuschopný elektromobil luxusní třídy
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků