Skodu a VW mame radi. Jeste Zetory a kosmetiku Mastersons.
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/hyundai-...
tak by to chcelo nejaku black line octu 4x drahsiu ako je bezne v cennikoch.
Další ústavní pisatel.Začátek měsíce, ještě máte internet v ústavu.Už aby jste vyčerpali měsíční data.
Škodovka si nedovede vážit zákazníka. Měl jsem 12 Škodovek ale ta 13tá asi nebude , bude mi 70 let a tak přejdu ke konkurenční firmě. Bude to moje poslední auto.
Tohle psal Hyundai ubožák a ne rozumný 70 letý kmet.Hyundai-Kia nezná zábran.
Jsme v tržní době, zákazníka si váží jen ten, který ho nemá. Škodovka v ČR nemá nouzi o odbyt. Vybrala si korporát, tomu se podbízí. Na odběratele jednoho kusu kašle. Při takových prodejích by to dělali všichni. Taková je doba.Hlavně si auto půjčte na celý den a zkuste si ho. Mezi některými značkami je relativně velký rozdíl ve stylu jízdy a polohou za volantem. Dále doporučuji automat. Mému tátovi dovolil bezpečně řídit o pár let déle.
Nesouhlasím. Např. Toyota má jedny z nej zákaznických služeb a to prodává v globálu nesrovnatelně více, než Škoda. Všechno je to o lidech. I samotný VW má lepší chování k českému zákazníkovi, než Škoda. Navíc naštěstí jsme v tržní době, kde si můžete zajít ke konkurenci pro lepší služby, když nejste spokojen. ;-)
Škodovka prodává, ale mohla by prodávat o hodně víc. Kamarád je prodává a např. Octávku do soukromých rukou prodal loni jenom jednu. Zbytek firmy. Sám říká že cena je už přemrštěná.
To sakra...když vidím jejich kvalitu, tak je to k pláči. Nechtěl bych být prodejcem.
Nechceš to trochu rozvést? Nebo jen tak plácáš. Dnes jsem sice 4 roky u jiné značky, ale od roku 1997 6 Octávek a co se táče kvality a životnosti tak žádný problm.
Když si člověk do auta sedne, tak mu při zavírání dveří hezky zavržou plasty na rukojeti, nastartuje motor a při určitých otáčkách to v interiéru hezky zarezonuje, , u oken, která se dříve kontrolovala na bubliny už to vzdali, takže se koukám přes sklo které jich má odhadem 15....tak nějak na všechno na co se podívám tak je tam ošizené až na kost. Mechanicky asi něco vydrží, ale interiér je vysloveně špatný. Ono když to člověk měl možnost přímo srovnat s garážovou první oktávií z roku 98 s najetými 30k kilometry, tak je to prostě tragédie.
S Octávkama jsem skončil trojkovou řadou, ale z důvodu neskutečně tvrdého a nepohodlného podvozku. Měl jsem ji půl roku, najel cca 16 tis a šla. Ale co se týče interieru, neměl jsem špatný pocit. Šetření ano, ale ne na úkor kvality.
Tak tahle je na 16 kolech, takže mi tak nepohodlná nepřijde. Je to asi taky nějaká střední výbava, ale fakt je to peklo. Teď má nějakých 190k km a je to horší a horší. Tím víc že s tím jak píši jezdí jeden člověk a střídmě.
Zažádej o léky,tohle už je pěkný výplod chorého mozku Twate
o léčbě by jsi měl přemýšlet spíš ty...:-P
Twate,23 let stare auto je dost pitomy priklad kvality interieru. Pochopis to.Nedochazi ti,co ze sebe delas a to verejne
Ty si můžeš dát nick jaký chceš a stejně tě vždy lidé poznají. A bohužel, to že ten interiér nevrže a má lepší materiály, i když je 23 let starý, je zřejmě lepší, než 5 let starý který celé vrže a je z většiny jen laciný plast...
Trotl,jako co víc dodat
To píšeš o jakém autě? O Dacii? Tam jsou laciné plasty.
Octavia 3...Dacii Duster jsem tedy viděl jen tak letem světem, když tím tehdy přijel kolega, ale umím si představit že ty plasty budou velice podobné. O3 má měkčenou palubní desku, jen aby se neřeklo (a alespoň po vyjetí ze salonu nerezonoval motor), a tím to končí. Zbytek je prostě jen kus plastu, o kterém se dá říct jen že vrže a nevypadá hezky (vlastně ani ošklivě, než se toho člověk dotkne).
Chlapeček se počůral, přebalil se a teď prudi debilnima smyšlenkamaTo je ale ubožák,ještě puberťáci,jeho parťáci N , I , chybí.
Holobyt octa je známá svým tvrdým podvozkem.Chce to trochu vybavit. A hned je z toho jedno z nejprodávanějších aut v Evropě. Žádná věda ani magie.Rozum ,simply clever.
Byla ve výbavě Style plus něco navíc. Nevím jak jsi na ten holobyt přišel.
Ty to máš hodně těžké v životě, což?
Nepleť se mezi dospělé když k tématu nic nemáš.
Nemůže říct nic víc, vymytý mozek Hyundai Kia systémem mu nic víc nedovolí.Proto je drží v ústavu.
Tebe z ústavu nikdy nepustí, takže bez obav
Miluju Škodovky, už 30 let a nic jiného. Česká hrdost!
Já bych si Škodovku nikdy nekoupil, protože se mi nelíbí ani mě nebaví je řídit a nemyslím si, že bych byl o to míň čech např. Pracuješ alespoň v Bolce na nějaké pozici? Cokoli od vedení, přes propagaci až do výroby. Protože jestli ne, tak seš hrdej na něco na čem nemáš vůbec žádný podíl, navíc na "spotřební věci" a to je trošku na doktora. ;-)
Moje řeč. Taky bych si škodovku nikdy nekoupil, protože nechci být za tupou ovci, která nemá vlastní názor, vlastní hlavu, a jen kopíruje další ovce. Připadal bych si v ní zkrátka hrozně blbě. Je tu přeci spoustu aut jiných hodnotnějších světových značek. Ne nějaké chudé příbuzné VW - klonu. V rozvinutém světě - USA, UAE, Japan, South Korea neznámé škodovky.
Tak ty mas vymlaceno
Áááá, dotčený Škod-ovčan se ozval.
Houby skoda fan,normalni clovek. Ty mas IQ kouriciho lejna, Rozvinuty svet -rozvinuty na stole asi Ty jsi .........
Škoda, že nedopadla Tatra, Liaz, Zetor jako Škoda. Rencek by udělal ze Škody akorád Dačku. Ale jsou i pitomci, kteří budou tvrdit, že VW vykradl Škodovce technologie.
Dačku by z toho nikdy neudělali. Někde jsem četl, že ve smlouvě bylo nějak ošetřené, že ze Škody nesmí být "laciná značka"...pokud mi rozumíte, netuším jak to dostali do smlouvy, ani jak to správně popsat. Nicméně není to tak dlouho, co se ozýval jeden tehdejší politik, který prohlašoval že by se mělo VW začít šlapat na krk, protože se VW velice pozvolna snaží z toho tu "lacinou značku" udělat.
Škodovka vymytí Hyundai a Kia .Cenově srovná krok na nějakou dobu a kvalitou je rozbije na padrť.Nošovice koupí Renault pro Dácii a bude klid.A ty nemyslí a nečti.Ubližuješ sám sobě twat
Co lžeš? Ptal se tě někdo na něco? Hyundai ti leze na mozek. Pěkný mindráček, co?
tohle si nemyslím, škoda nemá žádný auto pro obyčejný lidi, fábia bude za xx let, citigo skončilo. hybrid nemají a ty elektromobily až si to koupí boháči bude kupovaz kdo? Bude to propadák jak A380, taky jsou dobré, kvalitní, ale jedno koncern zapomněl, že lidi chcou šetřit už při kupu a přitom zdražení elektřiny tomu dá hřebík do rakve.
Tatra i Zetor dopadla, ten druhý zkrachoval až loni...Škodovka měla štěstí, že ji nedostal do ruky Velký kormidelník z ODS! Jinak - bude co slavit, Škodovka v rukách VW roste!
"Pod křídly VW" - "v rukách VW" :-OProč prostě nemůžete normálně říct v majetku VW ?Jo aha, ona Škodovka není německá. Pořád je česká, jen "Pod křídly VW"Je mi z vašeho popírání faktů a mlžení a křivení skutečnosti na blití.Wake up!
Jump into wall
Roste tak, až se to VW nelíbí a hledá jak jí přistříhnout křídla, aby sice rostla a prodávala, ale v segmentu více lowcostovem.
Tak vědí, co dělají. Na co mít tři auta typu Golf, dva Passaty a taky tři Tiguany v koncernu? To ovšem neznamená, že Škodovka neroste a neporoste. Jen se musí vystříhat přílišného přiblížení k mainstreamu VW.
To nerozporuji. Jen jsem podotkl, že už se jim to moc nelíbí. Uvidíme, jak to vyřeší. Popravdě kdyby Škoda dělala i jednodušší levnější modely, kupce by si našla. Aktuálně sice má zajímavý výběr, ale hlavně pro firemní klientelu. Ceny už jsou zkrátka hodně vysoké.
Já bych také tipoval, že toho levného černého Petra si vylosuje Seat, který je v Západní Evropě až za Škodou, ale holt, stalo se. Na novou strategii jsem ale zvědavý, může z toho být slušný náskok proti konkurenci a naopak, Seat na to, být druhým VW doplatí, tak, jako na přelomu století.
Seat je obecně problematická značka. Škoda je vedle něj poměrně jasně čitelná a stabilně usazená. Seat pořád není tak nějak nic, což vedlo i k odklonu Cupry. Vůbec bych se nedivil, kdyby Seat jednou prostě zmizel, protože pokud budou pushovat Cupru jako "sportovní značku", tak Seat nedává smysl ještě víc, než dnes. Ale necháme se překvapit.
Seat je chráněn jakýmsi paktem mezi Německem a Španělskem.Jeho červená čísla trvají dekádu, ale stálé ho drží při životě na úkor jiných značek, hlavně Škody.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.