Roewe 450: evropan made in China (spy photos)

Než britská automobilka Rover zavírala své brány, dělali si z její produkce kvůli zastaralosti srandu už i sami Britové. Jenže co je překonané na starém kontinentu, může jinde představovat výkřik moderní techniky. A tak se stalo, že přišli Číňané, koupili továrnu a technickou dokumentaci Roveru 25 a 75, obnovili výrobu a začali je prodávat na čínském trhu. Jenže Shangai Automotive Industry Corporation (SAIC), současný vlastník know-how Roveru, by se ráda prosadila i na evropském trhu.

S reinkarancemi modelů 25 a 75 by asi příliš neuspěla a tak přišla s konceptem W2, který byl zkonstruován jejím britským vývojovým centrem. A zdá se, že své plány míní opravdu vážně, protože z konceptu se pomalu stává Roewe 450. Ze špionážních fotografií toho zatím vidět moc není, ale přece jen to vypadá, že tvary karoserie jsou hodně podobné tvarům konceptu a že jeho proporce by mohly oslovit náročné evropské zákazníky. Další informace o použité technice, výbavách a hlavně bezpečnosti známy nejsou. Stejně tak se neví nic o motorech, ale objevily se spekulace o čtyřválcích s objemy 1,6 a 1,8 litru, přičemž ten větší by mohl být k dispozici i v přeplňované variantě.

Oficiální odhalení lze očekávat na Shangai Motor Show v příštím roce, ale můžeme se i dočkat překvapivého odhalení letos ve Frankfurtu. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Roewe 450

 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků