Renault si pro svůj užitkový model Trafic připravil omlazovací kůru, která se týká verzí pro převážení osob - Combi a SpaceClass. Facelift je to opravdu jen decentní. Poznáte jej především podle výraznější přední masky, lehce pozměněných nárazníků a nových LED světlometů. Zdroj: Renault

Renault si pro svůj užitkový model Trafic připravil omlazovací kůru, která se týká verzí pro převážení osob - Combi a SpaceClass. Facelift je to opravdu jen decentní. Poznáte jej především podle výraznější přední masky, lehce pozměněných nárazníků a nových LED světlometů. | Zdroj: Renault

Uvnitř jsou už změny více znát. Renault se pyšní novým designem palubní desky, který zahrnuje osmipalcový infotainment s podporou zrcadlení chytrých telefonů a systémem Easy Link. Nechybí pak ani bezdrátové nabíjení mobilních telefonů. Díky novým přihrádkám pak nabídne Trafic 86 litrů úložného prostoru. Zdroj: Renault

Uvnitř jsou už změny více znát. Renault se pyšní novým designem palubní desky, který zahrnuje osmipalcový infotainment s podporou zrcadlení chytrých telefonů a systémem Easy Link. Nechybí pak ani bezdrátové nabíjení mobilních telefonů. Díky novým přihrádkám pak nabídne Trafic 86 litrů úložného prostoru. | Zdroj: Renault

Po stránce bezpečnostní a komfortní nechybí vozu ani adaptivní tempomat, předkolizní brzdění, hlídaní jízdních pruhů a varování před vozidlem ve slepém úhlu.  Pod kapotou pak bude dvoulitrový turbodiesel v několika výkonových variantách, kdy ta základní dosahuje výkonu 110 koní. Zdroj: Renault

Po stránce bezpečnostní a komfortní nechybí vozu ani adaptivní tempomat, předkolizní brzdění, hlídaní jízdních pruhů a varování před vozidlem ve slepém úhlu.  Pod kapotou pak bude dvoulitrový turbodiesel v několika výkonových variantách, kdy ta základní dosahuje výkonu 110 koní. | Zdroj: Renault

Prostřední výkonová varianta pak zvýšila počet koní o 5 na celkových 150 a vrcholem i nadále zůstává varianta se silou 170 koní. Standardem je šestistupňová manuální převodovka, dvouspojkový automat se stejným počtem stupňů získáte za příplatek. Nový Renault Trafic dorazí na trh v březnu příštího roku. Zdroj: Renault

Prostřední výkonová varianta pak zvýšila počet koní o 5 na celkových 150 a vrcholem i nadále zůstává varianta se silou 170 koní. Standardem je šestistupňová manuální převodovka, dvouspojkový automat se stejným počtem stupňů získáte za příplatek. Nový Renault Trafic dorazí na trh v březnu příštího roku. | Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

 Zdroj: Renault

| Zdroj: Renault

Uvnitř jsou už změny více znát. Renault se pyšní novým designem palubní desky, který zahrnuje osmipalcový infotainment s podporou zrcadlení chytrých telefonů a systémem Easy Link. Nechybí pak ani bezdrátové nabíjení mobilních telefonů. Díky novým přihrádkám pak nabídne Trafic 86 litrů úložného prostoru. Zdroj: Renault
Po stránce bezpečnostní a komfortní nechybí vozu ani adaptivní tempomat, předkolizní brzdění, hlídaní jízdních pruhů a varování před vozidlem ve slepém úhlu.  Pod kapotou pak bude dvoulitrový turbodiesel v několika výkonových variantách, kdy ta základní dosahuje výkonu 110 koní. Zdroj: Renault
Prostřední výkonová varianta pak zvýšila počet koní o 5 na celkových 150 a vrcholem i nadále zůstává varianta se silou 170 koní. Standardem je šestistupňová manuální převodovka, dvouspojkový automat se stejným počtem stupňů získáte za příplatek. Nový Renault Trafic dorazí na trh v březnu příštího roku. Zdroj: Renault
 Zdroj: Renault
13
Fotogalerie

Rodinný Renault Trafic dostal lehký facelift. Změny hledejte především uvnitř

Renault si pro varianty Combi a Spaceclass připravil lehký upragde výkonu a nové funkce v interiéru.

Renault si pro svůj užitkový model Trafic připravil omlazovací kůru, která se týká verzí pro převážení osob - Combi a SpaceClass. Facelift je to opravdu jen decentní. Poznáte jej především podle výraznější přední masky, lehce pozměněných nárazníků a nových LED světlometů.

Uvnitř jsou už změny více znát. Renault se pyšní novým designem palubní desky, který zahrnuje osmipalcový infotainment s podporou zrcadlení chytrých telefonů a systémem Easy Link. Nechybí pak ani bezdrátové nabíjení mobilních telefonů. Díky novým přihrádkám pak nabídne Trafic 86 litrů úložného prostoru.

Po stránce bezpečnosti a komfortnu nechybí vozu ani adaptivní tempomat, předkolizní brzdění, hlídaní jízdních pruhů a varování před vozidlem ve slepém úhlu. Pod kapotou pak bude dvoulitrový turbodiesel v několika výkonových variantách, kdy ta základní dosahuje výkonu 110 koní.

Prostřední výkonová varianta pak zvýšila počet koní o 5 na celkových 150 a vrcholem i nadále zůstává varianta s výkonem 170 koní. Standardem je šestistupňová manuální převodovka, dvouspojkový automat se stejným počtem stupňů získáte za příplatek. Nový Renault Trafic dorazí na trh v březnu příštího roku.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud