Vaclav Ondoň
28. března • 8:50

...a k čemu je 32 asistentů? No zůstanu u svého Espase 4, 225 🐎🐎🐎, kdy do něho postavím 2 kola nastojato. Škoda, že ta motorizace je bída...kdyby do něho dávali 2litr naftu nebo 1.8 tci 225 benzin, asi bych ho vyměnil, ale takhle neeee, chybí prostor a objem pos kapotou.

Petr Paulika
21. března • 6:43

Rozpoznávání ksichtu a nová uvítací melodie infotainmentu. Velice praktické věci, které cenovku kolem 1M za 1.2 tříválec určitě obhájí.

Václav Herda
22. března • 21:37

Lépe by Rendlik udělal když by se vykvakl na rozpoznávání ksichtu a Espace koncipoval v duchu původního Espace s použitím přijatelných motorizaci od 2,0 výše.

Vaclav Ondoň
28. března • 8:51

...přesně, objem ničím nenahradí

Hajzlík
20. března • 16:07

Njn, o co hůře jdou prodeje o to rychleji se faceliftuje. Tohle technické čudo žádný facelift nezachrání.

Václav Herda
22. března • 21:38

Přesně. Motory pod psa a o tom že toto v podstatě není Espace ani mluvit už nebudu.

Jan Velebil
20. března • 14:40

Zapomněli na jediné, dát tam motor 🤗, ideálně 2,0 DCI 250k, benzín tak něco jako má Toyota 2,5l hybrid se spotřebou do 6 litrů,a taky nádrž na 70 litrů ,pak by se to prodávalo pěkně 👍

Václav Herda
22. března • 21:35

Pripojoji se. Ty motory jsou nedustojne velikosti auta.

Honimir
20. března • 17:01

by se to mozna i lip prodavala, pokud by to bylo postaveny na X-trailu a to i s tou 1.5T pohonnou jednotkou s elektromotorem ... ale takhle fakt ne. Lepsi dynamiku maji i dodavky se sedackama.

Doporučujeme

Články odjinud