Rodinná auta, ve kterých budete vypadat dobře

MPV různých velikostí jsou zaměřena na praktičnost, ale leckterým nechybí ani dávka image, stádo koní pod kapotou či avantgardní design.

Minivany zohledňují hlavně praktickou stránku věci. Disponují spoustou místa, kolikrát i pro více než pět lidí a převezou spoustu bagáže klidně na druhý konec světa. Když máte rodinu, jsou ideálním řešením. Pravda, nejedná se o sporťáky, mají většinou odtažité jízdní vlastnosti a tupější řízení, Kdo by taky chtěl s ratolestmi na palubě závodit, že? Ale najdou se i výjimky... Server Jalopnik sestavil žebříček desítky aut, ve kterých nebude jejich řidič vypadat jako tatík nebo dokonce páprda. Je pochopitelně trochu americký, ale ne zase moc.

10. místo – Toyota Sienna

Sienna se za mořem prodává ve třetí generaci od roku 2010. Poměrně obyčejné MPV může majitel vyšperkovat řadou doplňků, samotní Japonci tuní rádi i taková auta a Toyota nabízí příslušenství dost. Dají se s ní překonávat dlouhé vzdálenosti, v nejvyšší výbavě je jakýmsi Learjetem, který nelétá. A zkuste si škrtnout písmeno „i“ ve jméně. Co vám vyjde? I auto masové značky může být cool!

9. místo – Buick GL8

Buick GL8 se neprodává ani za mořem, vyrábí se totiž v Číně. Jedná se už o třetí řadu tohoto názvu. Je postaven na platformě U-Body a lidem za mořem hodně připomíná oblíbenou Hondu Odyssey. Jenomže americké provedení čtvrté generace se zlomem spodní linie bočních oken mělo premiéru o rok později než koncept Buick Business, tedy v sezóně 2010. A vůbec, aktuální GL8 má moc hezký interiér.

8. místo – Mercedes-Benz třídy V (W447)

Novou V-Klasse Mercedes-Benz inzeruje jako luxusní přepravník na hony vzdálený užitkovým verzím a není tak daleko od pravdy. Hnidopich možná poznamená, že je to pořád dodávka, ale nástupce Vita se od véčka bude údajně lišit i designem, a to prý výrazně. Následníka Viana si pro změnu užijí rodiny, které na něj mají a pasažéři při dopravě na letiště.

Předchozí KAPITOLY Následující
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků