Rodina Hyundai Ioniq je kompletní. Volit lze mezi třemi pohony

Na právě probíhajícím autosalonu v Detroitu se poprvé ukázaly všechny tři verze modelu Hyundai Ioniq. K hybridu a elektromobilu, který je již v České republice v nabídce, přibyl plug-in hybrid.

Korejský Prius, jak se ioniq někdy přezdívá, je nově k dispozici ve třetí verzi pohonného ústrojí. Ioniq se tímto stává světově prvním automobilem, který nabízí tři elektrifikované verze. Díky technologii plug-in lze vůz dobíjet ze zásuvky, avšak spalovací motor 1,6 GDI o výkonu 77 kW ve voze zůstává.

Vizuálně se verze plug-in nejvíce blíží hybridu, který automobilka nazývá HEV. Řeč je především o otevřené masce chladiče a modrém předním spoileru. Elektrická verze EV má masku uzavřenou a doplňky oranžové.

Hyundai Ioniq dorazil na český trh. Stojí jako sedan střední třídy

Hyundai Ioniq dorazil na český trh. Stojí jako sedan střední třídy

Hybridní verzi kromš zmíněné šestnáctistovky pohání elektromotor o výkonu 32 kW, který bere energii z Li-Pol baterie s kapacitou 1,56 kWh. Plug-in hybrid má k dispozici větší baterii o kapacitě 8,9 kWh a výkonu 45 kW. Obě varianty využívají dvouspojkové šestistupňové převodovky. Čistě elektrickou verzi pohání elektromotor s výkonem 88 kW, který energii čerpá taktéž z lithium-polymerových článků, tentokrát však o kapacitě 28 kWh.

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků