Roční dálniční známka možná výrazně podraží. O ceně bude rozhodnuto brzy

Takurcite  |  20. 06. 2019 15:13

To je nejaky vtip? Za tu dvouproudovou dalnici mam dotovat elektromobily? Nebo jak si to presne predstavuji na vlade?

Odpovědět  |   | 
StB Bures do 3,14  |  20. 06. 2019 16:40

Jo a 8000 Kc a rozpoznavani obliceju a bla bla bla. Dalnice jste nepostavili skoro zadne, jen umele prejmenovali stare cesty prvni tridy. Klasicka D1 same zuzeni, na Ostravu zase zvlnene. Jedinna normalni je snad Hradecka. Takove dalnice si strcte nekam, nebudu platit nic. Elektromobil neodvadi tolik na spotrebni dani, ale nici cestu stejne, takze je pro cestu daleko horsi, neni duvod aby byl osvobozen. O tom ze tripruh jako ve svete vetsinou neni ani nemluvim.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  21. 06. 2019 07:56

Hradecká jako taková je už i populární mezi polskými smažkami co čórují zakázkově luxusní auta.... Holt na Náchod se nějak dostat musí....

Odpovědět  |   | 
iPace  |  20. 06. 2019 17:38

fakt ti jako vadi ze by asi tak 1500 lidi nemuselo platit dalnicni poplatek, a fakt je to na tvuj ukor? hele aby jsi byl stastnej, tak ja ten poplatek za dalnice klidne budu platit dal

to cislo 17 tisic elektromobilu v roce 2020 je nesmysl, opravdu necekam ze by se za 1 rok pocet elektromobilu registrovanych v CR znasobil 12-13x

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 06. 2019 21:25

Dalnicni poplatek je za vyuziti komunikace nebo znecisteni ovzdusi?

Odpovědět  |   | 
jozka  |  20. 06. 2019 21:58

Hlavne... proc? Osvobodi se i bezova auta? Ospravedlneni je asi tak stejne.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 06. 2019 22:22

Tak ono je na tom asi také zajímavé to, že osvobození se bude jako obvykle, u elektroaut, týkat lidí, kteří na tom jsou finančně asi dost slušně a vůbec by nepocítili, kdyby dálniční poplatek zaplatili. Vždyť to je na hlavu postavené, úlevy se dělají pro lidi, kteří na to mají a ti, kteří na to nemají to zaplatí.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  20. 06. 2019 15:14

El.dálniční známka tu měla být již dříve! Druhá věc, aby taky ceně za dál.známku odpovídala kvalita placených úseků. Zatím jich teda mnoho není.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  20. 06. 2019 15:28

Až dokončí opravy dálnice, která bude bez hodinových kolon a všelijakých zúžení, kdy se dostanu z Ostravy do Prahy bez pauzy pro narovnání páteře, kdy díky novému koberci budou možné úseky se zvýšenou rychlostí, tak rád zaplatim i 3000 Kč. Nyní je i současná cena drzost. Dálnice by měla být vítana cesta, jak si ušetřit čas a projet ji skoro celou na tempomatu a ne že si ráno postesknu, kuwa, zase musím na tu poje*anou D1...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 06. 2019 16:49

Oni někdy opravy dokončí??? Já odhaduju že už to budou opravovat navždy.

Odpovědět  |   | 
Net  |  20. 06. 2019 16:56

Opravy jsou potřeba s trochou nadsázky nikdy nekončící. Na druhou stranu dálnice by měly být imho stavěné tak, aby provoz byl plynulý i během oprav.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 06. 2019 12:50

Kvalita nově pokládaných vozovek dálnic po roce 1989 je naprosto tragická. Betonové úseky, které mají standardní životnost 50 let se u nás opravují už po 10 letech !!!! Sám Ťok v souvislosti s opravami slavné D1 prohlásil, že nemáme očekávat velkou životnost.
Mám pocit, že než to celé dolepí tak to začnou zase předělávat.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  20. 06. 2019 15:44

Salámovou metodou spějeme k mýtu od kilometru. Mě jen sere zoufalá neefektivita. Mění se svodidla co výměnu nepotřebují, Jeřmanice - Liberec, nový povrch, kde nebyl vůbec třeba. Záhadné stáhnutí vah, které umožňovaly vážit kamiony a dodávky za plného provozu.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  20. 06. 2019 18:38

Tak já osobně bych třeba přesně tohle chtěl. Typicky nemám ani dálniční známku, protože jet po dálnici by se mi hodilo několikrát do roka na krátkém úseku a tak to raději objíždím.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  20. 06. 2019 19:07

Jestli nemáte pár stovek na známku tak pochybuji, že máte pár tisíc na mýtné Ovšem za to mohu zaručit, že se na té okresce pak nepohnete

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  20. 06. 2019 15:47

už jsem to psal mají zavést vyšší platbu pro auta typu N1 nebo ty co mají auto k výdělku za km, prostě jak to mají nad 3,5 t.
Nikde jsem se nedočetl, jestli vozík a auto se bude platit zvlášt jak na slovensku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 06. 2019 21:10

A jsi pak ochotný si připlatit za ceny všeho zboží? Já ne, proč bych měl? Jen proto, že nějaký tupoučký Péťa si myslí, že se kamionová doprava dá ždímat donekonečna?

Odpovědět  |   | 
Net  |  20. 06. 2019 21:35

Stačí zavést železnici do každého obchodu.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 06. 2019 19:14

zeptej se maminky, že velká nákladní auta co zásobují velkosklady platí mýto nebo mamince jezdí dát do ledničky octávia od madety? Maminka ti nepověděla, že když je článek o dálničních známkách, tak se nejedná o kamionovou dopravu? Máš řidičák na kamion? Nebo se zeptám jinak, když si měníš řidičák po pěti letech, platíš poplatek nebo musíš jít s opatrovatelem?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  20. 06. 2019 15:48

Ve společnosti, kde průměrný kuřák/pijan ročně prokouří/propije cca 30.000,- je nějakých 2.000,- k smíchu.

Odpovědět  |   | 
Karakol  |  20. 06. 2019 16:43

Ja mel piva za tento rok presne 3 a cigaro ani jedno. Tak nevim za koho mluvite

Odpovědět  |   | 
Ota  |  21. 06. 2019 08:47

já nee, ale ale lidi to ta chtěj, prostě

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 06. 2019 15:54

Z 1500 na 2000 mi prijde ook, ale melo by tomu odpovidat chovani RSD a pak nevidim duvod zvyhodnovat alternativni paliva - nejsou to prece holo-auta

Odpovědět  |   | 
babisova drzost  |  20. 06. 2019 16:10

vzhledem k tomu ze skoro stoji vystavba dalnic (nestavi se d3 stredni cechy ani obchvat z budejovic na hranice ani obchvat prahy ani vnitrni okruh ani cela dalnice z hradce do olomouce) tak preci musi i stat zvysovani ceny.

az dostavi celou d3, vntrni a vnejsi okruh prahy a dalnici z hradce do olomouce tak at zvazuji zvysovani ale do te doby at radsi mlci..

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 06. 2019 16:28

Jen vyučený blázen používá placenou autokrosovou trať D1.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 06. 2019 16:46

To psal jiný Josef...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 06. 2019 16:52

Josefe!??

Odpovědět  |   | 
Josif  |  20. 06. 2019 19:23

To byl Josif Visarionovič Stalin

Odpovědět  |   | 
iii  |  21. 06. 2019 12:38

Jen drobné technické připodoktnutí. Stalin byl jen nick. Jméno bylo Džugašvili.

Odpovědět  |   | 
Net  |  20. 06. 2019 16:54

Chápu podporu elektromobilů v centrech měst, na dálnici to ale nemá smysl, dálnice naopak odvádí provoz z center měst a vesnic, přes které vedou neplacené cesty, takže by dávala smysl podpora opačná.
Každopádně podle mě je dálniční známka nebo i to mýto neefektivní blbost. Relativně spravedlivá je daň z paliva, komu to víc žere, zaplatí víc a je jedno jestli jede rychle po dálnice nebo dlouho mimo. Policie a úřady by mohly dělat milion užitečnějších věcí, než hlídat, kdo má nebo nemá známku.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  20. 06. 2019 17:08

Hlavne by ti loseri ve vlade nebo na ministerstvu dopravu meli ohlidat terminy vystavby novych dalnic. Stavi 5 km dalnice 3 roky to je k placi. Za rok az 18mesicu by takovy kratky usek mel byt postaven bez problemu. Nevim co ty lopaty na takto kratkych usecich delaji 3 roky.

Odpovědět  |   | 
 |  20. 06. 2019 18:23

Ta úleva elektromobilům za dálniční poplatek mi dává asi stejný smysl jako zvýhodněná cena obědů pro poslance.
Jinak je to celé na hlavu postavené. Vyšší dálniční poplatky ano, ale při odpovídajícím navýšení kvality dálniční sítě. Jinak je to jen další pokus jak podojit motoristy a naplnit státní kasu, aby se pak mohlo rozhazovat jinde.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  21. 06. 2019 01:35

To je stará taktika kalení vody. 99% lidí to zdraží a 1% dají nějakou symbolickou slevu kterou se budou chlubit. Bureš potřebuje odklonit do Anofertu, řepka nestačí, s jídlem roste chuť.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 06. 2019 23:53

ANO bude lip!! (pro nas) . Jen jim to tam nezapomente zase hodit

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  21. 06. 2019 08:05

No je naivní si myslet, že k těmto krokům by nepřistoupila oranžová strana nebo modří ptáci. Všecko jedna pakáž, která skáče, jak lobbisti tahají za lanka.

Odpovědět  |   | 
mklj  |  21. 06. 2019 09:00

Nárust u lpg za 2 roky z 18000ks na 50000ks je naprostý nesmysl a musel to vypustit nějaký slabomyslný idiot. Auta 2010+ se vesměs nedají smysluplně předělat na LPG a pochybuju, že se probudí majitelé dožívajícíh aut a začnou hromadně předělávat na LPG.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 06. 2019 11:50

Byt dalnice v cajku a se 3 proudy + auta a nakladaky taky v cajku (emise, hmotnost, stk apod), tak se nemusi nikdo modlit k alternativnim palivum, protoze o citelne snizeni emisi by se postaral plynulejsi provoz (a alternativni zdroje by se mohly zavadet plynule bez politickeho tlaku).

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  21. 06. 2019 12:26

Ministerstvo dopravy s tohoto zdražení neuvidí ani korun. Agent Bureš nasliboval hory doly a teď zjištuje že na to nemá kde brát. Ale své voliče si nas.at nemůže takže aby je mohl uspokojit musí ty prachy nejdřív nějak získat. Ironií je, že i když ho nebudete volit podobnými úlitbami do rozpočtu ho budete nedobrovolně financovat.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 06. 2019 13:49

Veškeré umění ministra dopravy se koncentruje do pokut a zdražení dálniční známky. Stavba dálnic je mimo jeho možnosti. Ještě budeme vzpomínat na Ťoka.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 06. 2019 17:58

V dalnicich se toci miliardy, ministr dopravy je politicka zastupna funkce/loutka, rozhoduji jini.

Odpovědět  |   | 
Henlein  |  22. 06. 2019 07:53

Ano bude líp-ale napřed nutno provést defenestraci.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  23. 06. 2019 06:45

Jojo ČR aneb plať jak mourovatej téměř za nic! A D1 schodište už není dálnice ale předražená polní cesta!!!

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  24. 06. 2019 15:00

Tak možná budou dražší dálniční známky platit opravdu jen na skutečných dálnicích. A na D1 pak nebude nutná žádná dálniční známka, ale zvláštní vstupenka na tankodrom, kterou bude muset každý cestujíci nosit připíchnutou na viditelném místě oděvu?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 45 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A