Roční dálniční známka možná výrazně podraží. O ceně bude rozhodnuto brzy

Takurcite  |  20. 06. 2019 15:13

To je nejaky vtip? Za tu dvouproudovou dalnici mam dotovat elektromobily? Nebo jak si to presne predstavuji na vlade?

Odpovědět  |   | 
StB Bures do 3,14  |  20. 06. 2019 16:40

Jo a 8000 Kc a rozpoznavani obliceju a bla bla bla. Dalnice jste nepostavili skoro zadne, jen umele prejmenovali stare cesty prvni tridy. Klasicka D1 same zuzeni, na Ostravu zase zvlnene. Jedinna normalni je snad Hradecka. Takove dalnice si strcte nekam, nebudu platit nic. Elektromobil neodvadi tolik na spotrebni dani, ale nici cestu stejne, takze je pro cestu daleko horsi, neni duvod aby byl osvobozen. O tom ze tripruh jako ve svete vetsinou neni ani nemluvim.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  21. 06. 2019 07:56

Hradecká jako taková je už i populární mezi polskými smažkami co čórují zakázkově luxusní auta.... Holt na Náchod se nějak dostat musí....

Odpovědět  |   | 
iPace  |  20. 06. 2019 17:38

fakt ti jako vadi ze by asi tak 1500 lidi nemuselo platit dalnicni poplatek, a fakt je to na tvuj ukor? hele aby jsi byl stastnej, tak ja ten poplatek za dalnice klidne budu platit dal

to cislo 17 tisic elektromobilu v roce 2020 je nesmysl, opravdu necekam ze by se za 1 rok pocet elektromobilu registrovanych v CR znasobil 12-13x

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 06. 2019 21:25

Dalnicni poplatek je za vyuziti komunikace nebo znecisteni ovzdusi?

Odpovědět  |   | 
jozka  |  20. 06. 2019 21:58

Hlavne... proc? Osvobodi se i bezova auta? Ospravedlneni je asi tak stejne.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 06. 2019 22:22

Tak ono je na tom asi také zajímavé to, že osvobození se bude jako obvykle, u elektroaut, týkat lidí, kteří na tom jsou finančně asi dost slušně a vůbec by nepocítili, kdyby dálniční poplatek zaplatili. Vždyť to je na hlavu postavené, úlevy se dělají pro lidi, kteří na to mají a ti, kteří na to nemají to zaplatí.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  20. 06. 2019 15:14

El.dálniční známka tu měla být již dříve! Druhá věc, aby taky ceně za dál.známku odpovídala kvalita placených úseků. Zatím jich teda mnoho není.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  20. 06. 2019 15:28

Až dokončí opravy dálnice, která bude bez hodinových kolon a všelijakých zúžení, kdy se dostanu z Ostravy do Prahy bez pauzy pro narovnání páteře, kdy díky novému koberci budou možné úseky se zvýšenou rychlostí, tak rád zaplatim i 3000 Kč. Nyní je i současná cena drzost. Dálnice by měla být vítana cesta, jak si ušetřit čas a projet ji skoro celou na tempomatu a ne že si ráno postesknu, kuwa, zase musím na tu poje*anou D1...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 06. 2019 16:49

Oni někdy opravy dokončí??? Já odhaduju že už to budou opravovat navždy.

Odpovědět  |   | 
Net  |  20. 06. 2019 16:56

Opravy jsou potřeba s trochou nadsázky nikdy nekončící. Na druhou stranu dálnice by měly být imho stavěné tak, aby provoz byl plynulý i během oprav.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 06. 2019 12:50

Kvalita nově pokládaných vozovek dálnic po roce 1989 je naprosto tragická. Betonové úseky, které mají standardní životnost 50 let se u nás opravují už po 10 letech !!!! Sám Ťok v souvislosti s opravami slavné D1 prohlásil, že nemáme očekávat velkou životnost.
Mám pocit, že než to celé dolepí tak to začnou zase předělávat.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  20. 06. 2019 15:44

Salámovou metodou spějeme k mýtu od kilometru. Mě jen sere zoufalá neefektivita. Mění se svodidla co výměnu nepotřebují, Jeřmanice - Liberec, nový povrch, kde nebyl vůbec třeba. Záhadné stáhnutí vah, které umožňovaly vážit kamiony a dodávky za plného provozu.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  20. 06. 2019 18:38

Tak já osobně bych třeba přesně tohle chtěl. Typicky nemám ani dálniční známku, protože jet po dálnici by se mi hodilo několikrát do roka na krátkém úseku a tak to raději objíždím.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  20. 06. 2019 19:07

Jestli nemáte pár stovek na známku tak pochybuji, že máte pár tisíc na mýtné Ovšem za to mohu zaručit, že se na té okresce pak nepohnete

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  20. 06. 2019 15:47

už jsem to psal mají zavést vyšší platbu pro auta typu N1 nebo ty co mají auto k výdělku za km, prostě jak to mají nad 3,5 t.
Nikde jsem se nedočetl, jestli vozík a auto se bude platit zvlášt jak na slovensku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 06. 2019 21:10

A jsi pak ochotný si připlatit za ceny všeho zboží? Já ne, proč bych měl? Jen proto, že nějaký tupoučký Péťa si myslí, že se kamionová doprava dá ždímat donekonečna?

Odpovědět  |   | 
Net  |  20. 06. 2019 21:35

Stačí zavést železnici do každého obchodu.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 06. 2019 19:14

zeptej se maminky, že velká nákladní auta co zásobují velkosklady platí mýto nebo mamince jezdí dát do ledničky octávia od madety? Maminka ti nepověděla, že když je článek o dálničních známkách, tak se nejedná o kamionovou dopravu? Máš řidičák na kamion? Nebo se zeptám jinak, když si měníš řidičák po pěti letech, platíš poplatek nebo musíš jít s opatrovatelem?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  20. 06. 2019 15:48

Ve společnosti, kde průměrný kuřák/pijan ročně prokouří/propije cca 30.000,- je nějakých 2.000,- k smíchu.

Odpovědět  |   | 
Karakol  |  20. 06. 2019 16:43

Ja mel piva za tento rok presne 3 a cigaro ani jedno. Tak nevim za koho mluvite

Odpovědět  |   | 
Ota  |  21. 06. 2019 08:47

já nee, ale ale lidi to ta chtěj, prostě

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 06. 2019 15:54

Z 1500 na 2000 mi prijde ook, ale melo by tomu odpovidat chovani RSD a pak nevidim duvod zvyhodnovat alternativni paliva - nejsou to prece holo-auta

Odpovědět  |   | 
babisova drzost  |  20. 06. 2019 16:10

vzhledem k tomu ze skoro stoji vystavba dalnic (nestavi se d3 stredni cechy ani obchvat z budejovic na hranice ani obchvat prahy ani vnitrni okruh ani cela dalnice z hradce do olomouce) tak preci musi i stat zvysovani ceny.

az dostavi celou d3, vntrni a vnejsi okruh prahy a dalnici z hradce do olomouce tak at zvazuji zvysovani ale do te doby at radsi mlci..

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 06. 2019 16:28

Jen vyučený blázen používá placenou autokrosovou trať D1.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 06. 2019 16:46

To psal jiný Josef...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 06. 2019 16:52

Josefe!??

Odpovědět  |   | 
Josif  |  20. 06. 2019 19:23

To byl Josif Visarionovič Stalin

Odpovědět  |   | 
iii  |  21. 06. 2019 12:38

Jen drobné technické připodoktnutí. Stalin byl jen nick. Jméno bylo Džugašvili.

Odpovědět  |   | 
Net  |  20. 06. 2019 16:54

Chápu podporu elektromobilů v centrech měst, na dálnici to ale nemá smysl, dálnice naopak odvádí provoz z center měst a vesnic, přes které vedou neplacené cesty, takže by dávala smysl podpora opačná.
Každopádně podle mě je dálniční známka nebo i to mýto neefektivní blbost. Relativně spravedlivá je daň z paliva, komu to víc žere, zaplatí víc a je jedno jestli jede rychle po dálnice nebo dlouho mimo. Policie a úřady by mohly dělat milion užitečnějších věcí, než hlídat, kdo má nebo nemá známku.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  20. 06. 2019 17:08

Hlavne by ti loseri ve vlade nebo na ministerstvu dopravu meli ohlidat terminy vystavby novych dalnic. Stavi 5 km dalnice 3 roky to je k placi. Za rok az 18mesicu by takovy kratky usek mel byt postaven bez problemu. Nevim co ty lopaty na takto kratkych usecich delaji 3 roky.

Odpovědět  |   | 
 |  20. 06. 2019 18:23

Ta úleva elektromobilům za dálniční poplatek mi dává asi stejný smysl jako zvýhodněná cena obědů pro poslance.
Jinak je to celé na hlavu postavené. Vyšší dálniční poplatky ano, ale při odpovídajícím navýšení kvality dálniční sítě. Jinak je to jen další pokus jak podojit motoristy a naplnit státní kasu, aby se pak mohlo rozhazovat jinde.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  21. 06. 2019 01:35

To je stará taktika kalení vody. 99% lidí to zdraží a 1% dají nějakou symbolickou slevu kterou se budou chlubit. Bureš potřebuje odklonit do Anofertu, řepka nestačí, s jídlem roste chuť.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 06. 2019 23:53

ANO bude lip!! (pro nas) . Jen jim to tam nezapomente zase hodit

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  21. 06. 2019 08:05

No je naivní si myslet, že k těmto krokům by nepřistoupila oranžová strana nebo modří ptáci. Všecko jedna pakáž, která skáče, jak lobbisti tahají za lanka.

Odpovědět  |   | 
mklj  |  21. 06. 2019 09:00

Nárust u lpg za 2 roky z 18000ks na 50000ks je naprostý nesmysl a musel to vypustit nějaký slabomyslný idiot. Auta 2010+ se vesměs nedají smysluplně předělat na LPG a pochybuju, že se probudí majitelé dožívajícíh aut a začnou hromadně předělávat na LPG.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 06. 2019 11:50

Byt dalnice v cajku a se 3 proudy + auta a nakladaky taky v cajku (emise, hmotnost, stk apod), tak se nemusi nikdo modlit k alternativnim palivum, protoze o citelne snizeni emisi by se postaral plynulejsi provoz (a alternativni zdroje by se mohly zavadet plynule bez politickeho tlaku).

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  21. 06. 2019 12:26

Ministerstvo dopravy s tohoto zdražení neuvidí ani korun. Agent Bureš nasliboval hory doly a teď zjištuje že na to nemá kde brát. Ale své voliče si nas.at nemůže takže aby je mohl uspokojit musí ty prachy nejdřív nějak získat. Ironií je, že i když ho nebudete volit podobnými úlitbami do rozpočtu ho budete nedobrovolně financovat.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 06. 2019 13:49

Veškeré umění ministra dopravy se koncentruje do pokut a zdražení dálniční známky. Stavba dálnic je mimo jeho možnosti. Ještě budeme vzpomínat na Ťoka.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 06. 2019 17:58

V dalnicich se toci miliardy, ministr dopravy je politicka zastupna funkce/loutka, rozhoduji jini.

Odpovědět  |   | 
Henlein  |  22. 06. 2019 07:53

Ano bude líp-ale napřed nutno provést defenestraci.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  23. 06. 2019 06:45

Jojo ČR aneb plať jak mourovatej téměř za nic! A D1 schodište už není dálnice ale předražená polní cesta!!!

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  24. 06. 2019 15:00

Tak možná budou dražší dálniční známky platit opravdu jen na skutečných dálnicích. A na D1 pak nebude nutná žádná dálniční známka, ale zvláštní vstupenka na tankodrom, kterou bude muset každý cestujíci nosit připíchnutou na viditelném místě oděvu?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A