Robustnost a luxus zároveň. Ford chystá pro Focus novou výbavu, motory doplní mild-hybrid

Tomasz  |  04. 12. 2019 13:11

Vypada zajimave. Jen aby z toho nebylo pejsek s kocickou varili dort. V dobe dnesni slozitosti aut maji i zakladni verze paradoxne neco do sebe. Ale palec nahoru

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  04. 12. 2019 13:54

Zakladní verze jsou kvůli ceně OD a pro zákazníka jsou výhodnějši. Automobilka vydělá víc na výbavě a machrovnikách. Ale znáte to, něco extra je něco extra

Odpovědět  |   | 
halal baksis  |  04. 12. 2019 13:22

Soucasny Ford Focus je pro mne velike zklamani. Cela leta jsem si rikal, jak je to prima auto a ze az dojezdim to sve soucasne, bez velkeho rozjimani poridim Focuse. Ovsem kyvna zadni naprava a pouze trivalcovy benzin jsou pro mne naprosto neprekonatelne prekazky.

Odpovědět  |   | 
Arni J  |  04. 12. 2019 13:47

Doporučuji testovací jízdu. Také jsem byl skeptický, ale už nejsem.

Odpovědět  |   | 
VaclavM  |  04. 12. 2019 14:45

Klasika, kritizovat neco, s cim clovek nejel, pokud ano, omlouvam se. Chapu ze to tam v te hlave srotuje, ze to ma jenom tri valce. Ale jed se projet a pak napis poznatky. Kdyby ti to nikdo nerekl, tak to ani nepoznas.
No a pohadky o spolehlivosti nema cenu resti. Mimochodem alespon ten trivalec ma 1,5 litru (0,5 litru/valec, tj. jako u 2,0 ctyrvalce).

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 12. 2019 22:49

Máš to mírně popletené. Mimo verze ST jsou benzínové motory jen tříválcové, tedy 1,0 EB a 1,5 EB jsou tříválce. Tedy ne jenom 0,5 l/válec, ale i 0,33 l/válec. K motoru 1,5 EB je vždy víceprvková zadní náprava. K motoru 1,0 EB pro HB je torzní příčka.
Já jsem jel zatím, s poslední verzi Focusu, jen s motorem 1,0 EB a poznat to jde celkem bezproblémově.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  04. 12. 2019 21:15

Evidentně neviš co pišeš. Tvou řeči je tomu přesně naopak a tenhle třivalec si vytira laufy s veškerou konkurenci v teto kategorii motorizaci. A předevšim je to rana pro předsudkaře, kdy nejde pouze o nejlepši 3 valec, ale i motorizace s jednim valcem navic na něj vzhližeji.
Stači jit vymest salony a hned přestaneš psat mimo realitu.

Odpovědět  |   | 
,,,  |  04. 12. 2019 16:20

Fix Or Repair Daily

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  04. 12. 2019 19:57

Jo chtělo by to alespoň 1.5 EcoBoost, i když to není zázrak

Odpovědět  |   | 
Peter  |  04. 12. 2019 20:36

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 
imros  |  08. 12. 2019 19:01

Chtěl bych přidat svůj názor zkušenost celou dobu jsem byl škodovák jezdil jsem s Fabii,Rapidem,měl jsem oktávu 2018 rok výroby bohužel ty problémy které jsem zažíval od rozvodů po vrzání nápravy na nové Oktavce nikomu to nepřeji, koupil jsem si nového Focuse výbava titanium 1.0.ecoboust a jízdní vlastnosti nesrovnatelný pohodlný tichý auto jsem velice překvapený není to na závodění, ale opravdu už bych to za škodovku nevyměnil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry