Robustnost a luxus zároveň. Ford chystá pro Focus novou výbavu, motory doplní mild-hybrid

12 komentářů

imros
8. prosince • 19:01

Chtěl bych přidat svůj názor zkušenost celou dobu jsem byl škodovák jezdil jsem s Fabii,Rapidem,měl jsem oktávu 2018 rok výroby bohužel ty problémy které jsem zažíval od rozvodů po vrzání nápravy na nové Oktavce nikomu to nepřeji, koupil jsem si nového Focuse výbava titanium 1.0.ecoboust a jízdní vlastnosti nesrovnatelný pohodlný tichý auto jsem velice překvapený není to na závodění, ale opravdu už bych to za škodovku nevyměnil.

Peter
4. prosince • 20:36

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Petr Vaněk
4. prosince • 19:57

Jo chtělo by to alespoň 1.5 EcoBoost, i když to není zázrak

,,,
4. prosince • 16:20

Fix Or Repair Daily

halal baksis
4. prosince • 13:22

Soucasny Ford Focus je pro mne velike zklamani. Cela leta jsem si rikal, jak je to prima auto a ze az dojezdim to sve soucasne, bez velkeho rozjimani poridim Focuse. Ovsem kyvna zadni naprava a pouze trivalcovy benzin jsou pro mne naprosto neprekonatelne prekazky. :-(

Zubr
4. prosince • 18:42
praptak
4. prosince • 21:15

Evidentně neviš co pišeš. Tvou řeči je tomu přesně naopak a tenhle třivalec si vytira laufy s veškerou konkurenci v teto kategorii motorizaci. A předevšim je to rana pro předsudkaře, kdy nejde pouze o nejlepši 3 valec, ale i motorizace s jednim valcem navic na něj vzhližeji.
Stači jit vymest salony a hned přestaneš psat mimo realitu.

VaclavM
4. prosince • 14:45

Klasika, kritizovat neco, s cim clovek nejel, pokud ano, omlouvam se. Chapu ze to tam v te hlave srotuje, ze to ma jenom tri valce. Ale jed se projet a pak napis poznatky. Kdyby ti to nikdo nerekl, tak to ani nepoznas.
No a pohadky o spolehlivosti nema cenu resti. Mimochodem alespon ten trivalec ma 1,5 litru (0,5 litru/valec, tj. jako u 2,0 ctyrvalce).

Mirek
4. prosince • 22:49

Máš to mírně popletené. Mimo verze ST jsou benzínové motory jen tříválcové, tedy 1,0 EB a 1,5 EB jsou tříválce. Tedy ne jenom 0,5 l/válec, ale i 0,33 l/válec. K motoru 1,5 EB je vždy víceprvková zadní náprava. K motoru 1,0 EB pro HB je torzní příčka.
Já jsem jel zatím, s poslední verzi Focusu, jen s motorem 1,0 EB a poznat to jde celkem bezproblémově.

Arni J
4. prosince • 13:47

Doporučuji testovací jízdu. Také jsem byl skeptický, ale už nejsem.

Tomasz
4. prosince • 13:11

Vypada zajimave. :-) Jen aby z toho nebylo pejsek s kocickou varili dort. V dobe dnesni slozitosti aut maji i zakladni verze paradoxne neco do sebe. Ale palec nahoru B-]

Rokyta ex Acz
4. prosince • 13:54

Zakladní verze jsou kvůli ceně OD a pro zákazníka jsou výhodnějši. Automobilka vydělá víc na výbavě a machrovnikách. Ale znáte to, něco extra je něco extra ;-)

Doporučujeme

Články odjinud