Roborace: Závody aut bez řidiče jsou tady. Dnes byl představen jejich speciál

Do úvodní sezóny vstoupí deset týmů, kdy každý nasadí dvě auta. Jednotlivé týmy budou pracovat na vlastním softwaru.
Roborace: Závody aut bez řidiče jsou tady. Dnes byl představen jejich speciál

Už příchod elektrických formulí byl pro některé fanoušky klasického motorsportu poměrně hořkou pilulkou moderní doby, nicméně dnes přichází další. Seriál elektrických formulí doplní od sezony 2016/2017 závody autonomních speciálů. Ty se budou prohánět po okruzích bez řidiče.

Formula E poprvé v akci na orkuhu. Zatím jen se čtvrtinovým výkonem

Formula E poprvé v akci na orkuhu. Zatím jen se čtvrtinovým výkonem

Do úvodní sezóny vstoupí deset týmů, kdy každý nasadí dvě auta. Všechny speciály ale budou technicky identické, jejich vzhled si můžete prohlédnout na prvním obrázku a na krátkém videu. O design se postaral Daniel Simon, což je designér, jehož práci jsme mohli vidět ve filmu Tron: Legacy.

Spark-Renault SRT_01E: elektrický monopost pro šampionát Formule E

Spark-Renault SRT_01E: elektrický monopost pro šampionát Formule E

Jednotlivé týmy budou pracovat na vlastním softwaru a právě ten také nakonec bude rozhodovat o tom, který speciál zajede lepší čas. Autoři tohoto projektu očekávají, že se z těchto vozů postupně stanou stroje rychlejší než běžní jezdci. 

Klepněte pro větší obrázek
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků