Roborace: Závody aut bez řidiče jsou tady. Dnes byl představen jejich speciál

Do úvodní sezóny vstoupí deset týmů, kdy každý nasadí dvě auta. Jednotlivé týmy budou pracovat na vlastním softwaru.
Roborace: Závody aut bez řidiče jsou tady. Dnes byl představen jejich speciál

Už příchod elektrických formulí byl pro některé fanoušky klasického motorsportu poměrně hořkou pilulkou moderní doby, nicméně dnes přichází další. Seriál elektrických formulí doplní od sezony 2016/2017 závody autonomních speciálů. Ty se budou prohánět po okruzích bez řidiče.

Formula E poprvé v akci na orkuhu. Zatím jen se čtvrtinovým výkonem

Formula E poprvé v akci na orkuhu. Zatím jen se čtvrtinovým výkonem

Do úvodní sezóny vstoupí deset týmů, kdy každý nasadí dvě auta. Všechny speciály ale budou technicky identické, jejich vzhled si můžete prohlédnout na prvním obrázku a na krátkém videu. O design se postaral Daniel Simon, což je designér, jehož práci jsme mohli vidět ve filmu Tron: Legacy.

Spark-Renault SRT_01E: elektrický monopost pro šampionát Formule E

Spark-Renault SRT_01E: elektrický monopost pro šampionát Formule E

Jednotlivé týmy budou pracovat na vlastním softwaru a právě ten také nakonec bude rozhodovat o tom, který speciál zajede lepší čas. Autoři tohoto projektu očekávají, že se z těchto vozů postupně stanou stroje rychlejší než běžní jezdci. 

Klepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků