Roborace DevBot má sice kabinu, ale řidiče už nepotřebuje

Seznamte se s elektrickým vývojovým prototypem závodního auta budoucnosti. Vypadá sice jako speciál z Le Mans, ale v jednom zásadním ohledu se liší - závodit umí zcela bez řidiče. Auto už má za sebou celou řadu testů, takže se 24. srpna ukáže na závodním okruhu v Doningtonu, kde předvede svoje schopnosti.

Autonomní vozy bude pro Uber vyrábět Volvo. Dorazí už příští rok

Autonomní vozy bude pro Uber vyrábět Volvo. Dorazí už příští rok

Vývojový model DevBot má i klasickou kabinu, to protože má také sedačku i volant. Důvod je prostý - za volant se může posadit někdo z vývojářů, aby přesně viděl, jak se auto na závodní trati chová. Výsledkem pak bude model Robocar, který už o kabinu zcela přijde.

Studie: Autonomní vozy zvýší spotřebu alkoholu o 100 miliard dolarů ročně

Studie: Autonomní vozy zvýší spotřebu alkoholu o 100 miliard dolarů ročně

Model je určený pro šampionát Formula E, přičemž různé závodní týmy si ho mohou pořídit. V samotných závodech tak nebude logicky vítězit ten nejlepší řidič, ale auto, které má lépe naprogramovaný software. Tedy umí lépe vytěžit přilnavost i výkon a zároveň dovede reagovat na ostatní stroje na závodní trati.

Ten den, kdy závodní jezdce nahradí počítač, se nezadržitelně blíží. Seriál Roborace totiž má jako doplněk seriálu Formula E odstartovat už v nadcházející sezóně. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků