Robert Kubica opouští Formuli 1. Vytoužený návrat se vůbec nepovedl

Polský pilot Formule 1 opouští královnu motorsportu ve 34 letech. Mistrem světa nebyl nikdy, i tak šlo ale o výjimečného pilota.

Polský pilot Formule 1 Robert Kubica oznámil, že tato sezóna u stáje Williams je pro něj poslední. Celá záležitost je o to smutnější, že Kubica se do letošní sezony F1 pustil po osmileté pauze, která začala nehodou při italské rallye v roce 2011. Tehdy se jeho závodní Škoda Fabia doslova napíchla na svodidla.

Takto bude vypadat Formule 1 pro rok 2021. Jednoduchý trik má zajistit více akce

Takto bude vypadat Formule 1 pro rok 2021. Jednoduchý trik má zajistit více akce

Kubica si tehdy velmi vážně poranil ruku a jednu chvíli mu dokonce hrozila amputace. Lékařům se mu ji sice podařilo zachránit, ale téměř rok s ní nemohl hnout. Po čase se vrátil do rallye, ale touha po F1 ho nepustila. Do sedla se konečně vrátil až v roce 2018, kdy byl potvrzen jako závodní jezdec týmu Williams po boku George Russella, 21letého závodníka z Velké Británie.

Podívejte se, jak bláznivě Robert Kubica trénuje na rally Monte Carlo

Podívejte se, jak bláznivě Robert Kubica trénuje na rally Monte Carlo

Kubica prohlásil, že je teď čas jít dál. Možná to má ale co dělat i s tím, že v letošní sezoně F1 získal zatím jediný bod. Poslední ale není. Tím je jeho týmový kolega, který nemá žádný. Tým Williams Kubicovi v tiskové zprávě popřál hodně štěstí v budoucím působišti, které se podle spekulací bude odehrávat v DTM.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek