Roaming skončil, rozdílné pokuty řidičům nikoli. Pro Čechy je to štěstí

pet  |  16. 06. 2017 08:09  |  [213.220.193.xxx]

Byl by vrchol absurdnosti aby i pokuty staly stejne kdyz platy jsou tretinove. V privni rade je nutne srovnat platy a pak ma smysl neco jineho. Uz takhle je vice mene vetsina nakladu stejnych od jidla, pres auta, elektroniku. V podstate jen ty platy a bydleni stoji rozdilne..

Odpovědět  |   | 
k22  |  16. 06. 2017 09:13  |  [85.70.138.xxx]

Ceny bydlení v Praze jsou už vyšší než ve Vídni..

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  16. 06. 2017 10:02

Za chvíli budou vyšší i ve srovnání a Paříží a Londýnem, protože kdo by tam chtěl s těma muslimama bydlet

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 06. 2017 19:22  |  [217.195.168.xxx]

...to moze byt, trebars Nemci, ktori svoj zivot v starobe chcu dozit ako-tak dostojne, kupuju pri Balatone. Onedlho to bude Balaton-See.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 06. 2017 18:14  |  [78.102.245.xxx]

V první řadě je třeba srovnat pokuty aby odpovídaly průměrným mzdám a ANOŤoka poslat do kopru. O srovnání mezd se nám můžou zdát jen socanské vlhké sny.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 06. 2017 18:14  |  [78.102.245.xxx]

V první řadě je třeba srovnat pokuty aby odpovídaly průměrným mzdám a ANOŤoka poslat do kopru. O srovnání mezd se nám můžou zdát jen socanské vlhké sny.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  16. 06. 2017 10:09

Nechápu proč píšete, že máme štěstí, když i ve státech, kde mají větší platy mají menší pokuty. Jinak v pondělí jsem jel přes celé Slovensko a radar byl každých 30km a bylo jedno zda to byla okreska, obec nebo prázdná dálnice takže i při menších pokutách vás to při nedodržování vyjde za chvíli dráž než v Británii navíc to, že jsou někde vyšší pokuty ještě neznamená, že tam někdo i měří rychlost, protože za 1500km v It jsem nepotkal ani jednoho policajta s radarem a rychlost nedodržoval nikdo

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  16. 06. 2017 11:01  |  [62.201.31.xxx]

Jo v Itálii se dobře jezdí,všichni policajti musí hlídat pobřeží na jihu.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  16. 06. 2017 13:02  |  [37.221.244.xxx]

Ano, to je pravda, na Slovensku je radarů a policajtů plno, ale u nás taky. Na tom Slovensku jsou vidět, většinou i hodně z dálky, u nás se schovávají v civilních oktáfkách, za bukem, za keřem, nejlépe metr za cedulí obce nebo s omezením. K tomu stacionáry, úsekovky..... Zkrátka - na Slovensku je záměrem donutit lidi aby jezdili opatrně, u nás je záměrem vybrat co nejvíc pokut.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  16. 06. 2017 12:56  |  [37.221.244.xxx]

Pokud se české pokuty vynásobí třemi nebo čtyřmi, což je běžný rozdíl platů mezi Českem a Německem, Británií nebo severskými státy, dostanou se vesměs na sazby těch nejdražších zemí, nebo alespoň na dohled.
To je stejné jako když SDA brečí že lidi nekupují nová auta a ve velkém se sem vozí ojetiny. Němec vezme čtyři své výplaty a jde si do autosalónu pro novou Fabii. Čech si vezme čtyři své výplaty a jde si do autobazaru pro deseti -patnáctiletou olítanou herku, které se ten Němec právě zbavil......
A ještě jeden dodatek - motoristické organizace jako jsou automotokluby by měly chránit zájmy motoristů a majitelů automobilů, ne jen kolaborovat se státní správou a policií při vymýšlení pakáren na lidi. Dalším logickým krokem této kampaně bude snaha prosadit zvýšení pokut. Ťok už je na to nadrženej, počkejte po volbách.....

Odpovědět  |   | 
Jig  |  16. 06. 2017 15:14  |  [46.29.227.xxx]

Smutný souhlas s tím posledním odstavcem. Hlavně po volbách začnou prosazovat plošné úsekové měření na dálnici... v rámci všeho dobra (rozumněj v rámci zvýšení příjmu z pokut)

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  16. 06. 2017 16:37  |  [62.201.31.xxx]

Šetříš vodou, tak ji musí zdražit,jezdíš slušně, tak musí zvýšit pokuty. V systému musí stále být peníze aby se nezhroutil, přeci nechceš aby si státní paraziti a cikáni utahovali opasky.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  17. 06. 2017 13:36  |  [89.24.147.xxx]

Nějak jsem si nevšiml, že by Fabia v Německu stála méně než u nás Dacia.😀 Ty představy o německých platech jsou trochu zkreslené. I u nás si dost lidí dovede za 2 výplaty tu Fabiu koupit. A právě proto jimi nejezdí!😁

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 06. 2017 18:17  |  [78.102.245.xxx]

Bavíme se samozřejmě o průměrných příjmech.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků

Nejčtenější články

Stojí zlomek toho, co nové. Vybrali jsme 8 ojetin, na kterých nemůžete prodělat

Stojí zlomek toho, co nové. Vybrali jsme 8 …

Nejpalčivější problém, který sužuje nové automobily, je pokles jejich hodnoty už po prvních několika letech provozu. Na druhou stranu, co je pro někoho noční můrou, může být pro jiného výhra. Vybrali jsme osm modelů, na kterých rozhodně nebudete tratit, pokud v technickém průkazu nejste vedení jako první majitel…

28.  7.  2017 | | 14 N/A
10 nejspolehlivějších ojetých SUV do půl milionu. Vítěz sem možná nepatří

10 nejspolehlivějších ojetých SUV do půl mi…

Kategorie SUV je v současné době zažívá obrovský boom. Tyto automobily pro sportovně aktivní životní styl začínají vytlačovat klasicky pojaté automobily a trh je jimi doslova přesycen. Ale která vám vydrží?

16.  8.  2017 | | 27 N/A
Tlačítko místo páky. Jak funguje elektrická brzda a jaké má nevýhody?

Tlačítko místo páky. Jak funguje elektrická…

Místo velkých pák ručních brzd dnes automobilky dávají přednost spíše elektronickým parkovacím brzdám. Je to pozitivní trend?

24.  7.  2017 | | 37 N/A
Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil. Cena už je pod 100 000 Kč

Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil…

Elektrické vozítko bude již v září dostupné i ve verzi pro čtyři lidi a rovněž jako užitkový vůz.

18.  8.  2017 | | 81 N/A
Manuální, automatická, dvouzónová.. Test klimatizací v nejteplejším dni

Manuální, automatická, dvouzónová.. Test kl…

Dva nové testovací vozy a jeden letitý rodinný automobil využila redakce Autorevue.cz pro test účinnosti jednotlivých typů klimatizace. Podmínky byly více než vyhovující. Teploměr ukazoval venkovní teplotu hodně přes 35 stupňů Celsia...

3.  8.  2017 | | 30 N/A