Roaming skončil, rozdílné pokuty řidičům nikoli. Pro Čechy je to štěstí

pet  |  16. 06. 2017 08:09  |  [213.220.193.xxx]

Byl by vrchol absurdnosti aby i pokuty staly stejne kdyz platy jsou tretinove. V privni rade je nutne srovnat platy a pak ma smysl neco jineho. Uz takhle je vice mene vetsina nakladu stejnych od jidla, pres auta, elektroniku. V podstate jen ty platy a bydleni stoji rozdilne..

Odpovědět  |   | 
k22  |  16. 06. 2017 09:13  |  [85.70.138.xxx]

Ceny bydlení v Praze jsou už vyšší než ve Vídni..

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  16. 06. 2017 10:02

Za chvíli budou vyšší i ve srovnání a Paříží a Londýnem, protože kdo by tam chtěl s těma muslimama bydlet

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 06. 2017 19:22  |  [217.195.168.xxx]

...to moze byt, trebars Nemci, ktori svoj zivot v starobe chcu dozit ako-tak dostojne, kupuju pri Balatone. Onedlho to bude Balaton-See.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 06. 2017 18:14  |  [78.102.245.xxx]

V první řadě je třeba srovnat pokuty aby odpovídaly průměrným mzdám a ANOŤoka poslat do kopru. O srovnání mezd se nám můžou zdát jen socanské vlhké sny.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 06. 2017 18:14  |  [78.102.245.xxx]

V první řadě je třeba srovnat pokuty aby odpovídaly průměrným mzdám a ANOŤoka poslat do kopru. O srovnání mezd se nám můžou zdát jen socanské vlhké sny.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  16. 06. 2017 10:09

Nechápu proč píšete, že máme štěstí, když i ve státech, kde mají větší platy mají menší pokuty. Jinak v pondělí jsem jel přes celé Slovensko a radar byl každých 30km a bylo jedno zda to byla okreska, obec nebo prázdná dálnice takže i při menších pokutách vás to při nedodržování vyjde za chvíli dráž než v Británii navíc to, že jsou někde vyšší pokuty ještě neznamená, že tam někdo i měří rychlost, protože za 1500km v It jsem nepotkal ani jednoho policajta s radarem a rychlost nedodržoval nikdo

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  16. 06. 2017 11:01  |  [62.201.31.xxx]

Jo v Itálii se dobře jezdí,všichni policajti musí hlídat pobřeží na jihu.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  16. 06. 2017 13:02  |  [37.221.244.xxx]

Ano, to je pravda, na Slovensku je radarů a policajtů plno, ale u nás taky. Na tom Slovensku jsou vidět, většinou i hodně z dálky, u nás se schovávají v civilních oktáfkách, za bukem, za keřem, nejlépe metr za cedulí obce nebo s omezením. K tomu stacionáry, úsekovky..... Zkrátka - na Slovensku je záměrem donutit lidi aby jezdili opatrně, u nás je záměrem vybrat co nejvíc pokut.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  16. 06. 2017 12:56  |  [37.221.244.xxx]

Pokud se české pokuty vynásobí třemi nebo čtyřmi, což je běžný rozdíl platů mezi Českem a Německem, Británií nebo severskými státy, dostanou se vesměs na sazby těch nejdražších zemí, nebo alespoň na dohled.
To je stejné jako když SDA brečí že lidi nekupují nová auta a ve velkém se sem vozí ojetiny. Němec vezme čtyři své výplaty a jde si do autosalónu pro novou Fabii. Čech si vezme čtyři své výplaty a jde si do autobazaru pro deseti -patnáctiletou olítanou herku, které se ten Němec právě zbavil......
A ještě jeden dodatek - motoristické organizace jako jsou automotokluby by měly chránit zájmy motoristů a majitelů automobilů, ne jen kolaborovat se státní správou a policií při vymýšlení pakáren na lidi. Dalším logickým krokem této kampaně bude snaha prosadit zvýšení pokut. Ťok už je na to nadrženej, počkejte po volbách.....

Odpovědět  |   | 
Jig  |  16. 06. 2017 15:14  |  [46.29.227.xxx]

Smutný souhlas s tím posledním odstavcem. Hlavně po volbách začnou prosazovat plošné úsekové měření na dálnici... v rámci všeho dobra (rozumněj v rámci zvýšení příjmu z pokut)

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  16. 06. 2017 16:37  |  [62.201.31.xxx]

Šetříš vodou, tak ji musí zdražit,jezdíš slušně, tak musí zvýšit pokuty. V systému musí stále být peníze aby se nezhroutil, přeci nechceš aby si státní paraziti a cikáni utahovali opasky.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  17. 06. 2017 13:36  |  [89.24.147.xxx]

Nějak jsem si nevšiml, že by Fabia v Německu stála méně než u nás Dacia.😀 Ty představy o německých platech jsou trochu zkreslené. I u nás si dost lidí dovede za 2 výplaty tu Fabiu koupit. A právě proto jimi nejezdí!😁

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 06. 2017 18:17  |  [78.102.245.xxx]

Bavíme se samozřejmě o průměrných příjmech.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A