Roaming skončil, rozdílné pokuty řidičům nikoli. Pro Čechy je to štěstí

pet  |  16. 06. 2017 08:09

Byl by vrchol absurdnosti aby i pokuty staly stejne kdyz platy jsou tretinove. V privni rade je nutne srovnat platy a pak ma smysl neco jineho. Uz takhle je vice mene vetsina nakladu stejnych od jidla, pres auta, elektroniku. V podstate jen ty platy a bydleni stoji rozdilne..

Odpovědět  |   | 
k22  |  16. 06. 2017 09:13

Ceny bydlení v Praze jsou už vyšší než ve Vídni..

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  16. 06. 2017 10:02

Za chvíli budou vyšší i ve srovnání a Paříží a Londýnem, protože kdo by tam chtěl s těma muslimama bydlet

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 06. 2017 19:22

...to moze byt, trebars Nemci, ktori svoj zivot v starobe chcu dozit ako-tak dostojne, kupuju pri Balatone. Onedlho to bude Balaton-See.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 06. 2017 18:14

V první řadě je třeba srovnat pokuty aby odpovídaly průměrným mzdám a ANOŤoka poslat do kopru. O srovnání mezd se nám můžou zdát jen socanské vlhké sny.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 06. 2017 18:14

V první řadě je třeba srovnat pokuty aby odpovídaly průměrným mzdám a ANOŤoka poslat do kopru. O srovnání mezd se nám můžou zdát jen socanské vlhké sny.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  16. 06. 2017 10:09

Nechápu proč píšete, že máme štěstí, když i ve státech, kde mají větší platy mají menší pokuty. Jinak v pondělí jsem jel přes celé Slovensko a radar byl každých 30km a bylo jedno zda to byla okreska, obec nebo prázdná dálnice takže i při menších pokutách vás to při nedodržování vyjde za chvíli dráž než v Británii navíc to, že jsou někde vyšší pokuty ještě neznamená, že tam někdo i měří rychlost, protože za 1500km v It jsem nepotkal ani jednoho policajta s radarem a rychlost nedodržoval nikdo

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  16. 06. 2017 11:01

Jo v Itálii se dobře jezdí,všichni policajti musí hlídat pobřeží na jihu.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  16. 06. 2017 13:02

Ano, to je pravda, na Slovensku je radarů a policajtů plno, ale u nás taky. Na tom Slovensku jsou vidět, většinou i hodně z dálky, u nás se schovávají v civilních oktáfkách, za bukem, za keřem, nejlépe metr za cedulí obce nebo s omezením. K tomu stacionáry, úsekovky..... Zkrátka - na Slovensku je záměrem donutit lidi aby jezdili opatrně, u nás je záměrem vybrat co nejvíc pokut.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  16. 06. 2017 12:56

Pokud se české pokuty vynásobí třemi nebo čtyřmi, což je běžný rozdíl platů mezi Českem a Německem, Británií nebo severskými státy, dostanou se vesměs na sazby těch nejdražších zemí, nebo alespoň na dohled.
To je stejné jako když SDA brečí že lidi nekupují nová auta a ve velkém se sem vozí ojetiny. Němec vezme čtyři své výplaty a jde si do autosalónu pro novou Fabii. Čech si vezme čtyři své výplaty a jde si do autobazaru pro deseti -patnáctiletou olítanou herku, které se ten Němec právě zbavil......
A ještě jeden dodatek - motoristické organizace jako jsou automotokluby by měly chránit zájmy motoristů a majitelů automobilů, ne jen kolaborovat se státní správou a policií při vymýšlení pakáren na lidi. Dalším logickým krokem této kampaně bude snaha prosadit zvýšení pokut. Ťok už je na to nadrženej, počkejte po volbách.....

Odpovědět  |   | 
Jig  |  16. 06. 2017 15:14

Smutný souhlas s tím posledním odstavcem. Hlavně po volbách začnou prosazovat plošné úsekové měření na dálnici... v rámci všeho dobra (rozumněj v rámci zvýšení příjmu z pokut)

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  16. 06. 2017 16:37

Šetříš vodou, tak ji musí zdražit,jezdíš slušně, tak musí zvýšit pokuty. V systému musí stále být peníze aby se nezhroutil, přeci nechceš aby si státní paraziti a cikáni utahovali opasky.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  17. 06. 2017 13:36

Nějak jsem si nevšiml, že by Fabia v Německu stála méně než u nás Dacia.😀 Ty představy o německých platech jsou trochu zkreslené. I u nás si dost lidí dovede za 2 výplaty tu Fabiu koupit. A právě proto jimi nejezdí!😁

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 06. 2017 18:17

Bavíme se samozřejmě o průměrných příjmech.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 151 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 48 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 140 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 27 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A