RMC Scorpion: sporťák na vodu

4 komentáře

delph1
8. června • 16:33

ať už tomu bije pod kapotou cokoliv je to na pohled zatraceně sexy kočár.

zdenek
8. června • 1:26

A energie na tu elektrolýzu se získává kde? :D
Vyrábět elektrolýzou vodík z vody a následně ho spalovat v motoru, je tak žalostně energeticky neúčinný, že benzín z ropy je proti tomu ekelogickej ráj.

Petr1968
8. června • 6:39

Ať žije zelená Amerika :-D Člověk přijde z noční a hned málem umře smíchem.:-D:-D:-D

LeonardoC
9. června • 15:41

No taky bych rek - dat do kol elektromotory je podstatne efektivnejsi. Proto se mi libi realisticke koncpety "softhybridu" a myslenka elektronickeho 4x4.Normalni hybrid s velkejma bateriema je totiz docela pitomost. Vyroba baterek je ekologicka katastrofa, navic dost zvysujou hmotnost auta. A pokud clovek nejezdi jen trhane po meste, ale i relativne plynule po okreskach a dalnici, je mu hybrid uplne na psouk. Logictejsi je mala baterie (ci dokonce jen velkej kondenzator), v podstate na jedno rozjeti. Rozjeti z nuly je totiz ten nejvetsi zrout benzinu. Pokud by se auto pri brzdeni nabilo a tu energii pak pouzilo pri rozjezdu, je to zasadni pomoc - a na to staci opravdu mala baterie ci kondenzator.A e4x4 oproti klasickemu 4x4 s mezinapravovou spojkou take docela setri energii a pri tom zachovava cast vyhod ctyrkolky. Take se usetri na materialu, atd...

Doporučujeme

Články odjinud