ať už tomu bije pod kapotou cokoliv je to na pohled zatraceně sexy kočár.
A energie na tu elektrolýzu se získává kde? :DVyrábět elektrolýzou vodík z vody a následně ho spalovat v motoru, je tak žalostně energeticky neúčinný, že benzín z ropy je proti tomu ekelogickej ráj.
Ať žije zelená Amerika :-D Člověk přijde z noční a hned málem umře smíchem.:-D:-D:-D
No taky bych rek - dat do kol elektromotory je podstatne efektivnejsi. Proto se mi libi realisticke koncpety "softhybridu" a myslenka elektronickeho 4x4.Normalni hybrid s velkejma bateriema je totiz docela pitomost. Vyroba baterek je ekologicka katastrofa, navic dost zvysujou hmotnost auta. A pokud clovek nejezdi jen trhane po meste, ale i relativne plynule po okreskach a dalnici, je mu hybrid uplne na psouk. Logictejsi je mala baterie (ci dokonce jen velkej kondenzator), v podstate na jedno rozjeti. Rozjeti z nuly je totiz ten nejvetsi zrout benzinu. Pokud by se auto pri brzdeni nabilo a tu energii pak pouzilo pri rozjezdu, je to zasadni pomoc - a na to staci opravdu mala baterie ci kondenzator.A e4x4 oproti klasickemu 4x4 s mezinapravovou spojkou take docela setri energii a pri tom zachovava cast vyhod ctyrkolky. Take se usetri na materialu, atd...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.