Řízení zadních kol: Žádný výstřelek poslední doby, řada aut ho měla dávno

7 komentářů

Lukas
2. března • 6:57

Boha jeho, takovy krátký článek neumí napsat bez chyb. Druhá generace mx6 nepřišla v roce 89 ale 91. V 89 dostalo 4WS první generace mx6 alias 626 Coupe. Jinak to bylo v nabídce samozřejmě až do konce výroby v 97. To že se ten systém nenabízel u nás neznamená, že nebyl jinde. U Xedose 9 byl v nabídce ještě o tři roky později

Ondra
1. března • 22:59

A co Peugeot 306 S16 jako další evropský zástupce?

Antiautomat
1. března • 12:03

...ta osmicka je skratka dokonala...casy, ked BMW este vyrabali pekne auta. :-P

Jan
1. března • 10:46

Kdysi jsme měli BMW 325 terénní/vojenské provedení, které se vyrábělo před válkou v r. 1938-40. To mělo také přídavné natáčení zadních kol, mechanicky vypínatelné. Pokud se ale zapnulo, nedalo se vozidlo téměř udržet na silnici (zadní kola se natáčela o stejný úhel jako přední, jen obráceně).

lukáš
1. března • 11:57

A co to bylo za válku v letech 1938-40??????? Jinak panuje názor že přední kola řídí a zadní pohání tak by mě zajímalo jak to jde provést tady.

jean
1. března • 20:06

TO auto sa vyrábalo 38-40 :-P

Joe Doe
1. března • 10:35

Mitsubishi Galant sa u nas koncom 90. rokov predaval ako 4WD + 4WS, takze 4-kolka s ovladanim 4 kolies.Z bezne dostupnych modelov to mali aj Mazdy 626 (hoci tie sa u nas myslim nepredavali), a aj Mazda Xedos 9.

Doporučujeme

Články odjinud