Riskantní testování na dálnici. Z nuly to Giulia "vytáhla" na skoro 300

Riskantní testování na dálnici. Z nuly to Giulia "vytáhla" na skoro 300

Možná si řeknete, že na tomto testování přece není nic špatného. Vždyť německé dálnice jízdu vysokou rychlostí umožňují. Pozorně ale sledujte začátek videa. Tento řidič si na dálnici dovolil až příliš.

Rozhodl se, že svojí Alfu Romeo Giulia Quadrifoglio pořádně prověří. Pod kapotou má tento vůz 2,9 litrový šestiválec s výkonem 375 kW. Z nuly na sto se dokáže dostat za 3,9 vteřin. Ve videu dosáhne tato Giulie maximální rychlost 295 km/h.

Řidič ale na německé dálnici pořádně riskoval. Rozhodl se rozjet z místa. Dokonce v levém jízdním pruhu. Rozhodně má štěstí, že tento jeho test se obešel bez nehody.

bazar

Alfa Romeo 166 2,4
Rok výroby: 2002
Stav: 182 530 km
Cena: 46 000 Kč
Alfa Romeo 156 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 169 251 km
Cena: 58 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2002
Stav: 180 614 km
Cena: 68 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 150 613 km
Cena: 46 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 143 731 km
Cena: 36 000 Kč
Alfa Romeo 159 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 197 214 km
Cena: 100 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků