Ripsaw EV2 je extrémní terénní vozidlo, které umí jezdit bokem

Ripsaw EV2 je extrémní terénní vozidlo, které umí jezdit bokem

Nudí vás klasická terénní auta? Pak byste se měli obrátit na společnost Howe and Howe, která má kromě všemožné speciální techniky ve své nabídce také věc označenou jako Ripsaw. Je to takové rychlé pásové vozidlo a jak ukazují videa, může s ním být docela zábava.

Šestikolky jsou v módě. Dočkala se také Lada Niva

Šestikolky jsou v módě. Dočkala se také Lada Niva

To, co Howe and Howe demonstruje na dvou videích, se oficiálně jmenuje Ripsaw EV2. Označení EV je mimochodem jednoduchá zkratka pro „Extreme Vehicle“. Bohužel na oficiálních stránkách přesné specifikace tohoto speciálu nenajdete, jistý obrázek o technice nám ale dá kromě videí také fakt, že novinka vychází z verze EV1.

Video: The Stig řídí Hennessey VelociRaptor na trati Top Gearu

Video: The Stig řídí Hennessey VelociRaptor na trati Top Gearu

EV1 vypadá hodně podobně, ale na rozdíl od dvojky nemá žádnou kapotáž, takže řidič má kolem sebe pouze rám. Jednička používá k pohonu naftový motor 6.6 Duramax, přičemž jeho výkon se může pohybovat v rozmezí 300 až 700 koní. Maximální rychlost činí 72 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků