Ripsaw EV2 je extrémní terénní vozidlo, které umí jezdit bokem

Ripsaw EV2 je extrémní terénní vozidlo, které umí jezdit bokem

Nudí vás klasická terénní auta? Pak byste se měli obrátit na společnost Howe and Howe, která má kromě všemožné speciální techniky ve své nabídce také věc označenou jako Ripsaw. Je to takové rychlé pásové vozidlo a jak ukazují videa, může s ním být docela zábava.

Šestikolky jsou v módě. Dočkala se také Lada Niva

Šestikolky jsou v módě. Dočkala se také Lada Niva

To, co Howe and Howe demonstruje na dvou videích, se oficiálně jmenuje Ripsaw EV2. Označení EV je mimochodem jednoduchá zkratka pro „Extreme Vehicle“. Bohužel na oficiálních stránkách přesné specifikace tohoto speciálu nenajdete, jistý obrázek o technice nám ale dá kromě videí také fakt, že novinka vychází z verze EV1.

Video: The Stig řídí Hennessey VelociRaptor na trati Top Gearu

Video: The Stig řídí Hennessey VelociRaptor na trati Top Gearu

EV1 vypadá hodně podobně, ale na rozdíl od dvojky nemá žádnou kapotáž, takže řidič má kolem sebe pouze rám. Jednička používá k pohonu naftový motor 6.6 Duramax, přičemž jeho výkon se může pohybovat v rozmezí 300 až 700 koní. Maximální rychlost činí 72 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků