Rinspeed Oasis: Kreace pro ty, kteří mají rádi bonsaje nebo bylinky

Švýcarská firma Rinspeed si připravila pro výstavu CES zajímavý koncept. Vo voze dokonce můžete pěstovat květiny.

Designéři, kteří pracovali na novém konceptu Rinspeedu popustili uzdu své fantazii. Na střeše vozidla najdete solární panel, za palubní deskou zase malou zahrádku. Prý zde vypěstujete zeleninu, bylinky nebo třeba bonsaje. Premiéru zažije koncept na lednové výstavě CES v Las Vegas. 

Vůz odveze dva lidi. Je projektován tak, aby uvnitř mohli pasažéři relaxovat a užívat si jízdu. Zatím co se tento koncept postará o bezpečnou cestu do cíle. Primárně má být využíván na sdílení. Společnost uvádí, že cestující si budou moct přivolat vůz pomocí svého smartphonu. 

Honda má nový koncept NeuV, což je automatický "přepravník" lidí  

Honda má nový koncept NeuV, což je automatický "přepravník" lidí  

Kromě malé zahrádky se nad palubní deskou vyjímá také velký 5K displej. Ten je možné ovládat hlasem i gesty. O zábavu na cestách se postará také audio systém od společnosti Harman Kardon s 24 reproduktory. 

I když je vůz autonomní, najdete v něm volant. Ten lze proměnit na malou kulatou pracovní plochu nebo klávesnici. Můžete ale díky němu také převzít kontrolu nad vozem. Nejdříve ale musíte absolvovat automatický test silniční kondice a bdělosti. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků