Rimac C_Two ve verzi roadster? Zatím jen jako práce šikovného grafika

Chorvatská automobilka nedávno představila svůj druhý model s označením C_Two. Co byste řekli na verzi bez střechy? Zatím nám jí nabídl pouze grafik.

Automobilka Rimac nám na autosalonu v Ženevě nedávno předvedla svůj druhý model. C_Two je elektrický hypervůz, který poskytuje výkon 1 408 kW a může se také pochlubit čtvrtým stupněm autonomního řízení. Pořád ale chybí jedna věc... Model bez střechy.

Jestli se jej dočkáme, to zůstává zatím velkou otázkou. Jak by to případně mohlo vypadat vám předvede Aksyonov Nikita. Ruský grafik nám už i v minulosti předvedl zajímavé výtvory. Verze modelu C_Two bez střechy je dalším z nich. Nabízí velice přímočarý pohled na tuto verzi. Hlavnou změnou je vítr ve vlasech, jinak se design moc nezměnil.

Chorvatský Rimac umí sprint 0-300 km/h za 14,2 s. Vznikne jen osm kusů

Chorvatský Rimac umí sprint 0-300 km/h za 14,2 s. Vznikne jen osm kusů

Rozhodně bychom rádi viděli tento kousek i na cestách. Otázkou ale zůstává, jestli by se po odstranění střechy udržela konstrukční tuhost automobily. To je při výkonu 1 408 kW, zrychlení 0-96 km/h za 1, 85 sekundy a maximálce 412 km/h velice podstatné. 

Z prvního modelu s označením Concept One vyrobila chorvatská značka pouze 8 exemplářů. Z modelu C_Two je v plánu vyprodukovat 150 kusů s dodávkami od roku 2020. Možná by mohl Rimac případně vyrobit o jeden kus navíc jako prototyp bez střechy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků