Rimac C_Two prošel finálními aerodynamickými testy. Tři roky práce přinesly ovoce

.  |  31. 01. 2021 13:02

Takže se už jen čeká až VW daruje Bugatti Rimacu .
To bude slávy a fanfár.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 01. 2021 17:48

Dobrý tah, malá ztráta Bugatti se lehce rozpustí v Balkánské černé díře.

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  31. 01. 2021 17:06

Co znamená fráze "zlepšení aerodynamiky o 34 procent"? Zlepšení čeho na aerodynamice? Snížení odporu? Zvýšení přítlaku? Zlepšení nějakého konkrétního poměru veličin?
Mohl by prosím články zmiňující fyziku publikovat někdo, kdo fyziku alespoň na dané úrovni ovládá? Díky.

Odpovědět  |   | 
.  |  31. 01. 2021 17:28

Hele a vyherni cisla do sportky by jsi nahodou nechtel.
Opajcovany clanek bez rozmyslu.
To pochop ty Type Syru jakehosi

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  31. 01. 2021 17:46

Zlepšení aerodynamiky je např. snížení Cx z 2,0 na 1,32.
Asi tomu nerozumíš ty. Zvýšit přítlak je jednoduché. Na to nepoptřebuješ větrný tunel. Oni snížili odpor o 34%. To znamená, že starý odpor vzduchu je o 52% vyšší než nový. Znamená to také, že původní vozidlo potřebovalo přes dvakrát silnější motor, aby dosáhlo stejné rychlosti.

Odpovědět  |   | 
.  |  31. 01. 2021 17:52

Změn si nick na " Vymasta "
Ty jsi numero, čejče

Odpovědět  |   | 
.  |  31. 01. 2021 18:04

Vymasto čti a bij hlavou o zeď a tvrdě bij !!!!!

Se zrychlením z klidu na sto za 2,6 sekundy vévodil Rimac Concept One nejrychlejším elektromobilům světa. Výkon 1088 koní rozhýbe auta až na 355 km/h a vzniklo pouze osm kusů

Odpovědět  |   | 
.  |  31. 01. 2021 18:11

A ještě něco Vymasto.
One měl cx ,28
Takže two podle tvé stupidní teorie cx ,18.
To ti připadá normální ty ......
Panebože proč mi to děláš !!???!!

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 02. 2021 07:40

Zvýšit přítlak je tak jednoduché, že Ferrari to neumí ve F1 20 let.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  01. 02. 2021 13:10

nemaju tam cloveka co by im to povedal

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  02. 02. 2021 20:51

Naprosto zbytečné a nepoužitelné pro jízdu na silnici. Doporučil bych to nevpustit do provozu. Nechat jim to v muzeu Rimac, jako kuriozitu.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 21:55

F40 byla stejný přízrak

Odpovědět  |   | 
Randy  |  03. 02. 2021 04:59

Ty jsi naprosto zbytecny, ty imbecilni demente!!!

Odpovědět  |   | 
maxx  |  03. 02. 2021 05:01

Jo presne tak. Zbytecny a nepouzitelny cesky troll, co ma maleho pindoura a doma mu veli stara. Tak si dosel honit ego na diskuzi o autech. Booze to je fakt smutne toto.

Odpovědět  |   | 
Juris  |  03. 02. 2021 05:15

Matemu fandim. Jen tak dal,chlape. Samozrejme zavistivi tupci, co sami nikdy nic nedokazali, budou valit hovinka, ze je to dalsi zbytecna vec a podobne ale asi si neuvedomuji,ze dnes jsou lide z 90 procent obklopeni zbytecnostmi. Christianu Von Koeniggseggovi se taky vetsina smala,ze skonci v propadlisti dejin. A on si s nima vytrel zadek. Kdyby tak ti lidi misto zavisti a pomlouvani radsi neco tvorili, to by bylo na tom svete krasne...

Odpovědět  |   | 

Bez know how Rimaku by byl VW koncern v p*deli jak Baťa s dřevákama.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam můžete a co hrozí při porušení?

Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam …

Pohyb osob po České republice bude hlídat 26 tisíc policistů a téměř čtyři tisíce vojáků. V prvních dnech však budou kontroly benevolentnější.

1.  3.  2021 | | 47 N/A
Vladimír Kadera
koronavirus
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia
Studie Tatry T139 koukala do roku 2020. Na inspiraci v minulosti ale nezapomněla

Studie Tatry T139 koukala do roku 2020. Na …

Každý jsme si rok 2020 představovali trochu jinak, že jo? Tato stará vize pracovala s novým designem u Tatry.

4.  3.  2021 | | 25 N/A
David Rusol
TatraNákladní autaDesign