Rimac C_Two prošel finálními aerodynamickými testy. Tři roky práce přinesly ovoce

Chorvatský hypersport Rimac se pomalu ale jistě chystá na silnice. Výrobce si dává na výsledku hodně záležet.

Mladá chorvatská automobilka Rimac stále přísně a pečlivě testuje svůj druhý model s názvem C_Two. Nejdřív prošel vývojem prototyp a následně se i několik kousků poslalo proti zdi. Důvod je jednoduchý. Rimac C_Two je elektrický hypersport se čtyřmi elektromotory o celkovém výkonu 1904 koní.

Vodíková placka Hyperion XP-1 už jezdí. Má však jeden zásadní problém

Vodíková placka Hyperion XP-1 už jezdí. Má však jeden zásadní problém

Z 0 na 100 km/h zrychlí za 1,85 sekundy a maximální rychlost přesahuje 400 km/h. To vše s obrovskou baterií, která má na jedno nabití vydržet až na 647 kilometrů jízdy. První model automobilky navíc viděl celý svět v plamenech, když s ním britský moderátor Richard Hammond 10. června 2017 havaroval při natáčení pilotního dílu 2. série pořadu The Grand Tour.

Toyota odhalila svůj závoďák pro třídu hyperaut. GR010 má 680 koní a 1040 kg

Toyota odhalila svůj závoďák pro třídu hyperaut. GR010 má 680 koní a 1040 kg

Aktuálně se s námi Rimac dělí o video z testování ve větrném tunelu, kterým od roku 2019 prošly všechny tři prototypy. Testování vozů ve větrném tunelu přináší skvělé výsledky. U současného prototypu je v porovnání s tím prvním z roku 2019 vidět zlepšení aerodynamiky o 34 procent. Na video z testování se můžete podívat níže.

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků