Rieger A4: chrochtající závoďák

23 komentářů

Robert
6. května • 16:09

to že v článku meleš 3,14čoviny bych možná ještě toleroval,kdybys byl sám uživatel pouze benzínových vozů..ne však v případě kdy jezdíš sám v "kamnech" navíc s pičou na kapotě a chlubíš se na fóru spotřebou kloboukáře..připrav si 30 Kč pro Julínka a utíkej se vyšetřit.
Rieger ví co dělá,bohužel jsi ho (jak jinak)nepochopil..toto není formule 1 na okruhy,ale svižné a hezké cestovní auto pro každodenní užití..Zajímalo by mě při dnešních rychlostních limitech kde je tento výkon "kamen" reálně využitelný při zachování počtu bodů na kontě..
A vytáhni si hlavu z prdele,podívej se občas co se děje nového..možná tě překvapí,že "kamna" již nějaké ty závody vyhrály;-)

Radek Ondrášík
6. května • 16:36

to chce hodně odvahy ukátzat, co zvládli rodiče vyplodit za syna

vandit
7. května • 8:14

Teda radku co se tyce tech tvych nazoru na naftu, ktere si vylevas na navstevovanem mediu zrejme nevlastnene tebou - cili zneuzivas ho na prezentaci vylozene tvych nazoru... mel bys byt trosku nad veci...ty tvoje benziny jsou sice jak rikas super, ale ono takove precipovane TFSI taky nebude do vzduchu hrnout cistej kyslik...a co se tyce komfortu na dlouhe trate, tak 1. Na nasi D1 je na spouste usecich uplne jedno co mas pod kapotou protoze muzes ohluchnout od pneumatik
2. i na lepsim useku s trosku lip odhlucnenym TDI pri nejake cestovni rychlosti 160kmh, slysim akorat aerodynamicky a od pneu hluktakze ve slusnejsi forme navrhuji to co pan v tomhle threadu... probud se a tve nadpisy typu chrochtajici....

Radek Ondrášík
7. května • 9:05

Naftový motor duní a to dunění si člověk neuvědomuje a to dunění extrémně unavuje. Dělají to jak malé R4 nafťáky, tak i větší V/R6 a také V8, případně i V10TDI od VW. je to prostě vlastnost toho motoru, kteoru nelze odstranit.A jinak k možnosti prezentovat názory, pokud by se to majitelům nelíbilo, věř tomu, že by tu nebyl prostor pro to, abychom psali své názory. Pokud tu jsou a nejsou zde ojediněle, pak to asi ukazuje na skutečnost, že je zde míra volnosti, která umožňuje psát své názory a není třeba se držet nějakých klišé, které nikoho nepopudí. A to je ostatně také důvod, proč píšu zde a na jinde, kde bych dostal nalinkováno co a jakým způsobem psát.

Lukas
8. května • 23:40

Promiňte, ale mě opravdu V6 3.0 TDI v Touaregu neunavuje. Slovo dunění bych být vámi používal obezřetněji a ne pro své vylévání emocí a vztekání. Pro opravdové dunění si zajděte na Czechtek. Pro souvislost, mám zkušenost i s 3,6 FSI ve stejném autě, neměnil bych..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
9. května • 15:30

No Touareg taky si taky ani nic lepsiho nezaslouzi. Ted si to neber osobne, ale kdyz jsem auto pujceny jako nahradni, tak jsem byl zdeseny kvalitou interieru a vubec tak nejak jizdnich vlastnosti. TDI bylo to posledni co mi vadilo. Ja myslim, ze spousta TDIckaru ma spise pocit ze jim to jede diky turbo efektu.

Lukas
10. května • 23:14

Tak s kvalitou interiéru jsem problém ještě neměl. Navíc se nejedná o SUV, který nepozná nic jinýho než asfalt. Už nějakou tu expedici absoloval, loni Rumunsko, před 14 dni se vrátil z 3 tejdnů po Maroku. Že by mi někde něco vrzalo, nepasovalo nebo podobně, to asi ne. Je to jedno z mála aut, u kterýho se dá kombinovat větší térén (samozřejmě s příplatkovejma uzavěrkama a měchama) a rychlejší přesuny po dálnicích nebo delší cestování. A jeslti mluvíš o TURBOEFEKTU u šestiválce v autě s hmotností 2,3 tuny, tak to pardon. Nic takovýho neznám a zrovna kvůli tomu nemám dobrej pocit z pohodlný jízdy. A to nemluvě o automatu, kde se tyhle efekty téměř naprosto rušej.. Rozdíl, kterej tam pořád je a ještě nějakou dobu bude, že s tím benzínem to bylo za 15-17 litrů a s naftou 8-10 litrů se stejnou jízdou..

Robert
6. května • 17:01

to teď mluvíš o sobě,že?B-]

t4
6. května • 7:38

Dobry den,
autor clanku me donutil napsat komentar, i kdyz to zpravidla nikdy nedelam. Jeho postoj k naftovym motorum je prinejmensim velmi zastaraly. Ne nadarmo nejvetsi svetove automobilky montuji uz i do svych "sportovnich" verzi vznetove motory. Zrejme proto, ze v nich vidi vetsi potencial nez u benzinovych agregatu. Ve vyvoji vznetovych motoru jsou stale mnohem vetsi rezervy nez u motoru zazehovych. Vzestup tohoto pohonu je videt prave i na tom, ze si automobily s timto pohonem vybiraji firmy z oblasti tuningu pro ruzne upravy.
Nevim jak pan redaktor, ale ja bych kamna s hodnotami 297 koni, 610 Nm, 5,8 s a 265 km/h radeji moc nekritizoval.

Bořek Hudák (bhudak)
6. května • 8:15

hehe :) přestan už číst ten časopis, jak tam píšou jen o dieselech. Leze ti to na mozek :-D

Adrian
6. května • 11:57

hehe, opat nejaky ortodoxny anti-dieselak pisal ten clanok, zeee?:))))

Petan
6. května • 13:52

Co to furt zvanite? Diesel ma jedinou vyhody o to je jeho spotreba. Ani ten kroutak neni tim hlavnim..teda pokud nejsi lama ridic, ktery se rozplyva nad turbokopanci do zad. Benzinovy motor s daleko sirsim spektrem otacek je mnohem lepsi a pokud ma linearni prubeh vykonove charakteristiky, tak je to idealni. Kdyz jedes rychle radis v rozmezi 4500-8000k nahore a mas dostatek tocaku...naopak diesel ma rozumne vyuzitelny rozsah tak 2000 otacek, coz je pro super jizdu opravdova lahudka.Takze kdyz diesel tak s automatem a kdyz benzin tak s manualem:)

pavkin
6. května • 14:51

ono se každému nechce honit motor od 3000 výše aby to trochu jelo, ty řeči o linearním průběhu průběhu jsou dobré tak akorát tady do diskuze, jezdím už 5 let pouze s turbínama benzín i nafta a řeknu ti, že když musím občas popojet někam s atm. benzínem tak to je utrpení. Pro mě je benzín, o naftě ani nemluvím bez turbíny s obsahem do 2L uzavřená kapitola.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petan
6. května • 15:42

Ale ja nemluvim o presouvani se z bodu a do bodu b... mluvime o sportacich. Na cestovani bych volil diesel s automatem uplne klidne, ale tezko bych se vzdal sveho R6 3.2l za jakykoli diesel.

Radek Ondrášík
6. května • 8:04

Včera to řekl jeden z šéfů automobilek zcela jasně a výstižně - automobilky věnovaly v posledních letech vývoji naftových motorů daleko více úsilí, než benzínovým. Tím pádem dokázaly dorovnat v mnoha ohledech kvlaity benzínových motorů, ale problém je v tom, že další vývoj bude, s ohledem na požadavky emisí, enormně složitý. Nyní mají být na řadě opět benzínové motory, které mají před sebou opět světlou budoucnost, jelikož jejich potenciál a možnosti jsou od definitivy na hony vzdálené.Ale k věci. Dané údaje motoru jsou sice pěkné na pohled, ale absolutní hodnoty jsou nic neříkajícím údajem. Takovy Mercedes-Benz S 65 AMG má stovku za 4 sekundy a je to snad sporotvní auto? Ale no tak, aboslutní hodnoty výkonu, točáku, zrychlení, maximálky apod. jsou nic neříkajícím údajem. a že se dávají do sportovních vozů naftové motory? No tak dávají a co má být? Budeme kvůli tomu měnit názory?

WinDiesel
6. května • 8:55

Jak to řící, pane Ondrášíku???
Pokud pro Vás nejsou tyto motory nezajímavé, proč o nich píšete??? Tomu nerozumím. Máte snad nějaký mindrák?
Vaše články s prominutím občas vypadají, jako kdybyste moc hulil trávu.....

Petan
6. května • 13:41

Ty si evidentne stojis na vedeni ... musi informovat o vsem a ne co je pro ne dulezite nebo nedulezite...nebo se jim to nelibi. Navic k nazoru nahore...diesel ve sportovnim aute? Ok asi jste nikdy neridili sportak, jinak byste takovou volovinu nemohli vypustit z pusy. Diesel je primarne pro cestovni vyuziti a nic na tom nezmeni ani CR ani nejnovejsi bi-turbo od BMW... charakter motoru je proste takovy a nic na tom nezmeni ani R8 s TDI pokud bude:)).

WinDiesel
6. května • 8:56

oprava, chěl jsem říci "pokud jsou pro Vás tyto motory nezajímavé..."

Radek Ondrášík
6. května • 9:06

A proč? Musím psát jenom o tom, s čím souhlasím a k čemu se modlím? Píšu o všem co je zajímavé a neřeším to. Chápu, že pro mnohé je naftový motor ideálem, ale pro mne ne a tak to prostě bude.Navíc nejsou to jenom závistivé řeči, jelikož naftu mám jak ve 4válci, tak trávím čas i v naftovém R6. Takže nejsou to jenom plané řeči. Holt nafta nikdy nedosáhne kvalit benzínu, s tím je třeba se smířit a nepomůže tomu ani sebelepší masáž v médiích.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
miso
6. května • 11:51

No ja neviem ale audinacky 3.0 diesel mame uz od roku 2004 / to bol ten prvy, 165kw/ ten bol este trochu dymivy /ale dymil len za urcitych okolnosti a urcite to nebolo nic hrozne/ ale ak to mam povedt pravdu, teraz mame allroada 3.0 diesel s DPF a dym a sadze sa urcite nekonaju... Zvuk to ma velmi pekny a o tahu ani nehovorim... Ak mam porovnat Zetko , ktore mame tiez a A6 chip 280k tak je to skoro to iste ... Samozrejem a audine to je iba vidiet na tachometri a nissane aj citit ale zameranie tych aut je uplne ine... Ale ak by sme zorali stopky , videl by som tam manimalne rozdiely...

Radek Ondrášík
6. května • 12:02

To, že ty pevné částice nevidíte, neznamená, že tam nejsou. Právě ty neviditelné, resp. ty, které jsou opravdu malé, že projdou i DPF filtrem, jsou ty nejhorší. To už nehovořím o tom, že i ty saze zachycené v DPF musí jednou ven, jenom jindy a jinak.Co se týká absolutního zrychlení v přímce, proč ne, ale o tom to přece není. Stejný benzínový třílitr, který by disponoval větším výkonem, než přeplňovaný naftový, váží výrazně více a co je horšího pro sportovní jízdu, než větší váha a obzvláště pokud je nad a před přední nápravou.A to už nehovořím o všude přitomném brnění, kadlání a hlavně odporém dunění, což jsou vlastnosti, které naftové motory budou mít vždy, pouze se dají mírně upravit a eliminovat.Takže pokud je pro vás vrcholem schopnosti sprint u semaforu, pak může být nafta-benzín v podstatě zajedno. Pokud s tím autem chcete i zatáčet, pak oceníte každé kilo váhy dolů, a pokud chce člověk skutečný komfort jízdy i na delší tratě, nepůjde do naftového motoru, jelikož akustická pohoda je na dlouhé trati jeden z nejdůležitějších přepodkladů.

Aleq
9. května • 10:34

Ac Tvuj nazor chapu a z vetsi casti se s nim ztotoznuju, s
"a pokud chce člověk skutečný komfort jízdy i na delší tratě, nepůjde do naftového motoru, jelikož akustická pohoda je na dlouhé trati jeden z nejdůležitějších přepodkladů." si dovolim nesouhlasit. Rekl bych, ze lepsi cast dieselu je prave na dalnici doma a chovaji se tam lip, nez benziny.

Petan
6. května • 13:47

Tak tak pravda ... diesly jsou primarne do lokomotiv:). Obzvlaste usmevne jsou ty "otunene" passaty .... Jak je receno vyse ... celohlinikovy sestival atmosfera polozeny za predni napravou (BMW) je daleko lepsi pro jizdni vlastnosti vozu nez tezky tdi (Audi) pred ni temer. Nevim, proc se do Vas ta banda idiotu navazi, kdyz dle jejich nazoru je videt, ze o autech vi maximalne z popisku na internetu.

Doporučujeme

Články odjinud