Řídili jsme nové BMW X5 (G05): Je skvělé, musíte si však hodně zvykat

51 komentářů

expat
9. listopadu • 18:48

Ty trubkové vzpěry v motorovém prostoru mohli alespoň nalakovat na černo, když už ne v barvě vozu. Samozřejmě v karbonu by to bylo o něčem jiném.....ano, i cenově...;-)

Anti-automat
8. listopadu • 17:03

musíte si však hodně zvykat Musim toto, musim hento...naozaj musim? Musim si kupit hentaky praci prasok, musim si kupit onaky notebook, musim si zaj.bat taku hypoteku, musim co este….
Nic v zlom. Ja NEMUSIM.

X1
8. listopadu • 19:19

Ty nieze nemusis, ale nemozes aj keby si chcel:-D Pastikar v ochcatych teplakoch spamujuci diskusie zo svojej preprdenej garzonky sockujuci s uradom prace:-D

Anti-automat
9. listopadu • 19:24

takze ked teleshopping povie ze to mat MUSIS, automaticky bezis po telefon.
To by vysvetlovalo mentalitu akurat tak presne na smejda.
Musis si zvyknut.
Nic ine nedostanes. ;-)

bzzz
8. listopadu • 21:35

Ten 'pastikar' ma ale naprostou pravdu ;-)

Andreas
8. listopadu • 15:20

Nová X5 je určitě povedené auto, ovšem jaksi postrádá onen wow efekt a pocit dobře utracených peněz, designově nenabízí nic nového, jedná se spíše o evoluci nijak povedeného a hodnotného designu z éry Habiba. Nová Q8 ač není přímým konkurentem nabízí více, jízdně je doslova superkomfortní, design strhující, nová X5 je v tomto ohledu někde na 80% komfortu Q8, v čem je lepší než Audi je převodovka, ta je famozní. Nové GLE je cool a designově promyšlenější, jízdně nevím, nezkoušel jsem, za mne a to je jen můj názor a značku BMW miluju je momentálně nejlepším vozem Q8 ač je X5 v podstatě naprosto pohodové auto nijak výrazně mne neohromila, přesto o jeho úspěchu na trhu není pochyb. Hezký den

Lumix
8. listopadu • 14:40

Je sice skvělé, ale design příšerný. A bez mučení přiznám, že můj názor nemusi BMW trápit. Nemám na to stejně peníze, kdybych ovšem měl, tak bych si to stejně nekoupil, prostě je to ošklivé. MB i Audi jsou lepší. Volvo taktéž jenže to má jen 4 válce. Takže už zbývá Lexus, nebo US kary s V8.

Anti-automat
8. listopadu • 12:25

Tak tie posledne dve X sa mi dizajnovo naozaj nepacia. Sucasna X5 sa mi naopak paci velmi, ale toto novum je neforemne. Spredu hnus, zozadu hnus, v bocnej linii sa toho snad pri SUV vela pokazit neda (aj ked trebars taky kodiaq zbohu vyzera tiez mierne povedane zvlastne).Co sa tyka pristrojovky, volil by som urcite radsej 4 klasicke budiky a displej, plus head-on ako full-digital. Ale chapem ze toto je predsa len lacnejsie, ze.Okruh peknych SUV (ak sa SUV da nazvat peknym) sa nejako zuzuje. Ked to takto pojde dalej a nechcete mat zdvihnuty kybel zakazdym ako otvorite garaz, ostane uz len amerika.A ano, trebars Touareg je u mna dizajnovo o svetelny rok lepsi (ked toho touarega uz niekto tu spominal). Siel by som radsej tam.

WP
8. listopadu • 13:28

Mám současnou X5 a vedle té nové nevypadá rozhodně líp, natož moderněji. Touareg se mi libil vždy, tady však naopak poslední generace výrazně ztrácí a je jedno jestli s černým obličejem nebo chromovaným radiátorem.

Turbofan
8. listopadu • 19:35

naprosty souhlas. Novy touareg perfektni zad, ale fakt levne cinska prid. Starsi touareg mi pripadal takovy ucelenejsi a designove citsi.

Anti-automat
9. listopadu • 19:39

takze amerika.

mk
8. listopadu • 12:05

Ty ve svěráku zmáčknuté hliníkové trubky v motorovém prostoru, to je teda něco

Futurista
8. listopadu • 16:20

Tohle mely naposled policejní Felicie, aby měly pevnější kastli a tolik se nekroutily...

Asterix
8. listopadu • 12:18

no vrchol elegance ani technologických možností to zrovna není, ale funkci to asi plní.

Karel.
8. listopadu • 10:19

Takže rozeznatelnost od minulé generace i od ostatních modelů "X" je nulová, infotainment nepřehledný a vyžadující týden studia, řízení uměle těžké a celková hmotnost příšerná. Tak aspoň že u BMW dohnali konkurenci a zmákli kompletní vzduchový podvozek.

WP
8. listopadu • 12:33

Jestli BMW někdy nad konkurencí v interiéru vynikalo, tak to bylo vždy díky iDrive. Chybu hledej v sobě. Řízení není umělé těžké, naopak není uměle lehké a celková hmotnost? Je v souladu s konkurencí.

-x-
8. listopadu • 12:41

V interiéru BMW vždy zaostávalo, nekvalitní materiály, špatné lícování vedle Merglu, Audi nebo Lexusu doslova křičely. Ano v posledních generacích svých modelů se to snaží napravit. Jak ta snaha bude úspěšná se uvidí po 2-3 letech používání.

WP
8. listopadu • 13:30

Seděl jsi někdy v ML, GLE, GLS? Nevidím tam nic, kde by soudobé BMW ztrácelo. Ale o tom jsem nepsal, psal jsem o tom, že MMI bylo vždy nejhorším rozhraním, Command se postupně dotahoval a iDrive byl vždy etalonem.

Cx
8. listopadu • 14:55

Ano seděl i jezdil v GLE. Materiály a zpracování v GLE nebo v Q7 jsou určitě lepší než v současné/minulé X5. Co se týče infotaimentu, tak bych bezezbytku podepsal toto.
https://www.carwow.co.uk/blog/bmw-idrive-v-audi-mm... ...
Tedy Command beznadějně nejslabší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
8. listopadu • 18:12

GLE lepsi nez F15? O nove G ani nemluve?
Rozhodne nemuzu souhlasit. Q7 odchozi modely M-B a BMW materialy jednoznacne prekonala, ale GLE na tom nebylo lip nez X5.
Novy MBUX je nesrovnatelne lepsi nez MMI. Presto mi nejvic vyhovuje a prijde nejintuitivnejsi bavorsky iDrive.

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 19:40

pánové nehádejte se, bmw má neříkám lepší, ale trvanlivější materialy ve vnitřku než medvěd.

setr
8. listopadu • 9:53

Normálně se k bavorákům nevyjadřuju, ale tohle auto, tahle X třída.... je to designovej hnus. Zhmotnělá arogance, bezohlednost, kýč a neforemnost.

expat
9. listopadu • 18:32

To zní skoro jako že na něj nemáš........:-))

Joe Doe
8. listopadu • 11:18

Vidis, filozofia Jinba ittai, jednota jazdca a auta, podla BMW ;)

Ales Beseda
8. listopadu • 9:43

Na ježdění v něčem tak obludně ohavném musí být opravdu zapotřebí si hodně zvykat. :-O
Navrhuji rozšířit zákazy vjezdu dieselů do měst i na obludná SUV. V zájmu psychického zdraví občanů. A nejen psychického, někomu by se při pohledu na tohle mohl i zvednout žaludek. Vy jste to, pane Mičko, předpokládám, jako otrlý profesionál se sebezapřením přežil, ale co my? Obyčejní spoluobčané?:-(

WP
8. listopadu • 12:30

A to mluvíš za koho? Nebude jen problém v tvém psychickém zdraví?;-)

Cx
8. listopadu • 14:18

Když dojdou argumenty o autech přechází se na osobní urážky.

WP
8. listopadu • 14:27

Ano, příspěvek na který reaguji žádnou argumentaci nemá, proto se na nej ani jinak reagovat nedá. A jen jsem použil pár slov pana kolegy. Kde máš problém? Argumentuj;-)

Cx
8. listopadu • 14:48

Nevím jakou argumentaci bys chtěl u designu slyšet, prostě se mu to auto nelíbí. Pokud na vyjádření něčího názoru na danou věc máš potřebu reagovat osobními urážkami, tak problém máš evidentně ty. Říká se tomu mindrák.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
8. listopadu • 18:08

Je videt, ze hledas hlavne dohadovani. Dej sem pruzkum o tom, jak SUV zhorsuji psychicke zdravi obyvatel mest a neres me.
Vyjadrovaci schopnosti a rozhled koncici slovy “hnus” nebo “hrouda” neukazuji nic co by zavanelo nejak inteligentnim prispevkem.K autu asi nemas nic, vid? ;-)

Aladin
8. listopadu • 10:34

Mezi novými vozy této třídy lze vidět nejvíce Volva ve světlých barvách, která jsou na pohled celkem pohledná. Aktuální design bmw suv jsem též nepochopil. Vypadá, že není vůbec pro Evropu. Přitom německé vozy nabyly své prestiže po celém světě právě pod charakteristickým německým designem. Zřejmě mají výzkumy, že se Indům a Číňanům více líbí to jejich. :-(

Turbofan
8. listopadu • 19:33

Ono je to hodne subjektivni. Imho soucasna X3 je zatim nejhezci, X5 vypada taky super. Naopak volva mi pripadaji takovy divny, hlavne ta zad xc90. A pak taky motory, drtiva vetsina volv je v pro me nepochopitelnem 4 valci dieselu. To proste neni motor do auta za 2 mil.A ruku v ruce s tim, volva sou preci jen oproti bmw levnejsi...

Tom.
8. listopadu • 11:03

Je to tak, přizpůsobují design Číně, je to pro ně největší trh a tak jim lezou do zadku. Zcela olbřímích rozměrů tohle lezení do zadku nabralo u X7, tam je předek mezi současnými SUV této třídy vrcholem nevkusu.

Joe Doe
8. listopadu • 9:42

"velmi solidně našlápnuto má i Volkswagen Touareg."No, to mozno ma, zejmena na Litomericku, ale to maju aj ine auta z nepremiovej triedy a tie v clanku spomenute nie su. Inymi slovami, porovnavat nepriemove auto s premiovymi je trosku mimo normalny diskurz.

Koubek
8. listopadu • 10:50

Může se ti to nelíbit, můžeš proti tomu protestovat, ale to je tak všechno co s tím na Litoměřicku naděláš. Touareg od neprémiové automobilky je prémiový produkt, který je konkurencí prémiových SUV v této třídě. Šestiválce a osmiválce uložené podél, čtyřkolka postavená na Torsenu, zadní natáčecí náprava, aktivní stabilizátory, kompletně nastavitelný vzduchový podvozek, víceprvek vpředu i vzadu plus hromada kravinek jako klimatizovaná sedadla, infotainment, matrix světla plus další kýbl nesmyslů a navíc i cena to auto jednoznačně staví do prémie.

Joe Doe
8. listopadu • 11:13

No, nechame marketingovych dristov, OK?You can put lipstick on a pig but ... it's still a pig.

Koubek
8. listopadu • 11:19

Jestli tento příměr někde dokonale nesedí, tak je to zrovna Touareg. Klidně bych jej bral u passatu, golfu, arteonu a u dalších typicky mainstreamových produktů VW, které se často tváří jako něco víc, ale u Touaregu jsi vedle jak ta jedle, tady jsi netrefil ani vrata od stodoly.

JosVerstapen
8. listopadu • 12:37

Ač nerad a velký odpůrce hlavně Deutsche prémií vč. VW souhlasím na 100%.
Prostě 6ti hrnky a 8mi hrnky nenajdeš mimo prémii bohužel nikde i když to bude opět hlavně 90% diesel fuj. A Touareg tím pádem dává smysl.

space
8. listopadu • 8:38

S ohledem na to, že fotky byly pořízeny v poměrně úzké lokalitě Tábor - Písek nepředpokládám, že by snímky ze stádleckého mostu, což je národní technická památka, byly fotomontáží na což by se pod tíhou svědomí dalo vymlouvat. Před vjezdem na most je z obou stran zákazová dopravní značka B13 zakazující vjezd vozidel, jejichž okamžitá hmotnost přesahuje (v tomto případě)1,5 t...

velejester
8. listopadu • 9:26

To rozhodne presahuje,nebot veze navic obriho, 190 cm vysokeho koncernoveho fanatika s nezanedbatelnou hmotnosti!

velejester
8. listopadu • 8:28

Nicmene na etalon tridy Skodu Kodiaq nema!

pirate
8. listopadu • 16:50

Má.

kari
8. listopadu • 12:37

Vážená redakce, vážně jsou takovýhle demen.ti v diskuzi nutní? Když už nemáte pořádné registrace, nemůžete to alespoň hlídat a rovnou to mazat? Kdyby tu byl článek o raketoplánu, tak podobní polointeligenti sem začnou psát rodobyvtipné komentáře o škodovce.

Moik
8. listopadu • 14:08

Kari, asi nečteš AR moc často, že? Jinak bys věděl, že redakce tu nezapomene zmínit některou ze Škodovek i ve více nesmyslných kombinacích, než Kodiaq-X5.Fakt je takový, že už se to nedalo číst a pro opravdové nezávislé testy aut jsme si museli chodit do zahraničí. A to neříkám, že je to zaplacené, jen že tuzemští novináři byli opravdu hodně přízemní a bez rozhledu a vše vztahovali pouze k VAG..nebo vlastně stále jsou. Snad je tento test vlaštovkou.

Josef
8. listopadu • 17:44

Moiku, těch testů a článků bez jakékoliv vazby na produkty Škoda bylo mnoho a nejenom tento článek. Holý fakt je, že na jiná auta jiných značek než Škoda, případně VW, skoro nikdo v diskusích nereaguje a mám pocit, že ani články o nich moc lidí nečte. Čili redaktoři Autorevue častěji píší a publikují to, o co je větší zájem. Kdo má pořádné auto, tak kromě pár výjimek sem do diskusí nechodí, protože nemá diskutovat o čem a s kým. Zkrátka se povozí a nepotřebuje o tom nikde psát a sdělovat své dojmy a už vůbec ne zde na Autorevue.
Já jsem sem zabrousil před pár lety jen na základě toho, že jeden mladý kolega sděloval v práci podivné "názory" na výběr aut a jejich "kvalitu" a odkázal mne na zdejší "zdroj". Nestačil jsem se divit a narazil jsem na úžasného týpka Zelí, který iniciativně a vytrvale zde sděluje své "zelnaté" "myšlenky". Využil jsem toho k tomu, že jsem si zvykl vnímat "myšlení" takových "originálních" jedinců. Bohužel i takoví jedinci se nějakým způsobem dostanou k velkým penězům a občas nastanou situace, kdy se s nimi musí jednat. Když jde o peníze, tak není důvod se od takových jedinců izolovat. Když jde o prachy, tak se musí hold něco zkousnout a je proto nutné naladit se na jejich "frekvenci" na jejich specifické myšlení. Rozhodně ale takové "zákazníky" nevyhledávám. Když přijdou k penězům a chtějí je investovat nebo koupit nemovitosti, tak proč nevyužít příležitosti něco na tom vydělat, že?
Když se vrátím k těm "debilům", tak jsou "smradi", kteří zaneřádí cokoliv a kdekoliv, nejen zde v diskusích na webu. Použil jsem výstižný příměr těch sprejerů, kteří se "projevují" podobným způsobem na budovách, kde ale způsobují reálné škody na majetku. Zde je výhoda jednoduché ochrany - nechodit sem, nečíst a vypnout. Na těch budovách jsou projevy sprejerů trvalé a pořádně viditelné ...
Zkrátka lidská hloupost je nezničitelná, a proto se vytrvale projevuje třeba i zde v diskusi, kde ji reprezentuje(jí) jedinec(ci) pod něněnými jmény od Zlatoústé kvíčaly přes Zemanovu prostotu až k jesterovi apod. :-| Nemá to nic společného s kritikou nebo komentováním objektivní reality.

Moik
8. listopadu • 18:39

Já nevycházím z výkřiku v úvodu této diskuze, ale z vlastního názoru. A tady to kvůli té škodovkóze už nešlo. Testů novinek, kde je jakkoli zmíněná Škodovka bylo za 6 měsíců už prostě moc. Je jedno jestli pouze v nadpisu. Ten pokřivený pohled přes VAG brýle byl pro mě moc.

Josef
8. listopadu • 18:10

Ještě doplním Moiku, že si debil Zemanova sprostota "ulevil" i v diskusi k článku: "TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků Více na: https://www.autorevue.cz/test-mercedes-benz-s-560-... ... "
Nebylo tam nic o Škodě, a přesto ten debil musel už po "stopadesáteprvé" zopakovat svoji debilní "hlášku".:-|

Vlk z Vlkohradu
8. listopadu • 16:53

Tak proč to sakra čteš, když ti články na tomhle webu vadí tak, že tu pak musíš nadávat v diskuzi? Proč tedy nezůstaneš v tom zahraničí?

kari
8. listopadu • 15:51

Nečtu poslední dobou diskuze kvůli polointeligentům, kteří si myslí, jak hrozně moc jsou vtipní, když prezentují podobné, silně trapné výkřiky. Když se mi to nelíbí, tak to nečtu, nebo nekomentuji a nemusím ze sebe dělat pak0 v diskuzi a otravovat ostatní "normální" diskutující, kteří mají na rozdíl od těchto polointeligentů něco k tématu.

Josef
8. listopadu • 17:17

Jen doplním, kari, to, jsem už napsal v diskusi k jinému článku. V Čechách by se měl zamezit přístup k internetu debilům jako jsou velejester, Zemanova sprostota a Osel z Jetele . Ostatním, tedy kromě zmíněných debilů, by se na internetu hned lépe komunikovalo.
Je otázkou, co by ale Oslí Zemanova Jetelní Sprostota Zlatoústé velejesterové Kvíčaly bez toho přístupu k internetu dělala, jestli by tahala kačera na provázku někde v parku, nebo sprejovala své debility po všech možných budovách. V takovém případě asi méně škody nadělá zde na webu než sprejováním na těch budovách. Tak ať si poslouží, že? My to přežijeme. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
hovna autorevue
8. listopadu • 23:12

TADY UŽ JEN ZŮSTALI HOVNA, URÁŽKY A ŽUMPA

Doporučujeme

Články odjinud