Řídili jsme Bentley Bentayga. Jak jezdí nejluxusnější SUV světa?

lalalalaaaaaa  |  17. 10. 2016 13:44

Totožné auto jsem prolezl Je nádherná. Naživo mi připadala o dost menší než třeba Q7, ale to bude tím, že má výrazně lepší proporce a krásnější tvary. Je to orgasmus.

Předchozí spotřeba je z normálního českýho provozu, auto bylo pár dní na Bentley days na ŠAVŠ.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  19. 10. 2016 00:24

nazivo ho sice tak skoro neuvidim, ale podla fotiek je to pekny zvratok.. a to som bentley drzal palce, lebo na skricach to vyzeralo velmi nadejne.

auto este mensie ako nova q7 si predstavujem ako fabiu

Odpovědět  |   | 
asdf  |  19. 10. 2016 14:24

Jenomže názor bačy vůbec nikoho nezajímá.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  19. 10. 2016 17:06

ak chces vyzerat zaujimavo, musis mat aj zaujimave prispevky.
a byt tebou k tym nacionalistickym kecom moc nehlasim, pretoze bolo dokazane ze nacionalisti su menej inteligentni

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  17. 10. 2016 14:11

Nejluxusnější ...a dodal bych taky asi nejošklivější z mého pohledu. Raději bych v případě Bentley zůstal u klasických tvarů.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  18. 10. 2016 15:18

Lidi, co na to auto opravdu mají, jsou jiného názoru. A Bentley má na dlouho vyprodáno.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  19. 10. 2016 00:27

vyprodane urcite maju, pretoze drahe suv nema konkurenciu. ak je niekto naozaj bohaty, moze si kupit stale iba take iste auto ako ten normalne bohaty... tj x5, cayenne a podobne... takze ti naozaj bohati po tomto siahnu automaticky, len pre to ze je to drahsie. je ale smiesne ze dostanu mensie auto ako ti bezne bohati
osobne nechapem preco skoro nikto nevyraba luxusne fullsize suv, ved by sa predavali ako teple rozky - konkurencia tam nieje skoro ziadna

Odpovědět  |   | 
Bob  |  06. 01. 2017 10:29

Protože je to auto pro paničky do města! Design se mi teda taky nelíbí...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  17. 10. 2016 14:43

Proč má Bentley v zadních světlech logo Bugatti
Taky je super jak zkrátili starou dlouhou Q7 aby byl prostor pro Q9, jsem zvědav, zda bude kromě VW Terramont i větší SUV od Bentley, neví někdo?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  17. 10. 2016 21:55

zkrátili ji o necelé 4cm a ještě jen na přesahu nárazníků, skelet je stejně dlouhý. Ty proporce vizuálně zmenšují přiostřené hrany a menší výška, takže to nevypadá tak mohutně jako Q7-1. A řada skalních kvésedmičkářů to spolu s prasečím rypákem těžko nese.

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  17. 10. 2016 15:55

Rozhodně bych řekl, že jezdí mnohem hůře než nejlepší SUV na planetě... Škodyjak

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  17. 10. 2016 21:56

Být trapný je podle vás zajímavé?

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  18. 10. 2016 10:05

Ne, myslím to smrtelně vážně

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  17. 10. 2016 16:15

No tak to je SUV asi jako Octavia Scout :D.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  17. 10. 2016 16:44

Jako Octavia Scout? A kolik SUV má podvozek na vzduchu se světlou výškou 245 mm, klasické diferenciály, uzávěrku etc.? Já znám tak dvě nebo tři, zbytek SUV produkce je na tom daleko hůř.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  19. 10. 2016 00:37

beztak je to len inak oplechovany touareg

Odpovědět  |   | 
Lunak  |  17. 10. 2016 17:59

Prý se saab 9000 řídí líp v serpentynech

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  17. 10. 2016 20:01

Naprosto zbytocna kraksna pre rusov a arabasov....

Odpovědět  |   | 
Look  |  17. 10. 2016 20:24

S tymto tvrdenim absolutne nesuhlasim. Som si na 100% isty ze ich na Slovensku bude jazdit viac ako v Cesku ci Rakusku. Holt sme danovy raj.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  18. 10. 2016 06:30

a cim sme akoze danovy raj? Najvyssimi odvodmi a danami z dividend?

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  19. 10. 2016 00:31

dane z divident maju jedine zmysel.

a stale prisnejsie podmienky pre podnikatelov je iba prirodzena reakcia na nekonecne obchadzanie zakonov.. prestante ojebavat a nebude treba byrokracia.. ale to by nebol cech alebo slovak aby nechcel ojebavat, takze... tvrdsie zakony na vas!

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  17. 10. 2016 20:16

Nejni hezký. Vůbec. Ale 100 lidí, 100 chutí.
Naftovej motor v této třídě aut je zbytečný. Co na tom, že jezdí za 8.

Odpovědět  |   | 
Concept T4  |  17. 10. 2016 20:37

No nevim co tu nekteri melou ,ale je to Bentley a vic se asi rikat nemusi . Suv delaji vsichni a prodavaj se dobre . Mit na nej tak ho mam v garazi . Obcas se povozim v cabriu od Bentley a je to tak vymakany ,ze mi stojej chlupy celej den . A ani me nemrzi dve nadrze na den . Stoji to za to . Kdo v tom nejel at to nehani ........

Odpovědět  |   | 
Karel  |  17. 10. 2016 21:53

Tak znáš to, všichni co na to nemají budou štěkat aby si sami před sebou zdůvodnili, proč to auto vlastně nechtějí, to, že na něj prostě nemají si samozřejmě nepřiznají.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 10. 2016 07:09

Nemám na spoustu věcí, které bych chtěl, přesto je dovedu pochválit.
Na tomhle zkrátka nic k pochvale nenacházím.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  18. 10. 2016 12:52

Aha, a kolik km jsi s tímto autem najel, že zde není opravdu nic k pochválení?
Že nic? A seděl jsi v tom alespoň? Ne?

Aha, takže zase ty soudy internetových "rádobyodborníků na všechno" z obrázků...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 10. 2016 15:33

Pozérský fanatismus, který nepřipustí kritiku model, je mi k smíchu.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  18. 10. 2016 16:00

Ses právě koukl do zrcadla, že?

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  18. 10. 2016 15:16

Tohle auto je super trefa do černýho pro Bentley, nemá konkurenci. Kdo má prachy a chce SUV, tak může koupit jedině tohle, protože i RR je "masovka", o Q7, X5, ML ani nemluvím. Je to taky na pěkně dlouho vyprodaný...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 10. 2016 20:58

hm, to uz dnesne tzv.celebrity nemaju na to, aby zvladli naozajstne sportove auto....

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  17. 10. 2016 22:56

Vidím to jako naprosto praktický vůz. Neodrhnu nárazník při kolmém parkování na bulváru, auto si nikdo nesplete s nějakým jiným, když někam dorazím, tak budou všichni okolo v předklonu. Neurvu výfuky při výjezdu ze silnice na vyhlídku nad mořem a i z auta bude dobrý rozhled okolo. A může to řídit chlap a nebude vypadat že nosí dámské kalhotky a na ženské za volantem téhle káry si nikdo nic nedovolí, protože by ho mohl potom její starý někde nechat vykostit. Na vození dětí do školky ideální, když se poblijou, tak kůže jde bezva vyčistit a do kufru se vejde spousta bot i kabošek...

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  18. 10. 2016 06:31

ja v "predklonu" urcite nebudem. je to grc.

Odpovědět  |   | 
Filip  |  18. 10. 2016 00:21

Osklivejsi bentley jsem nevidel, zepredu jeste ok, ale ten zadek je prisernost

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 10. 2016 07:10

Jak jsem viděl v jiné diskusi - jak kdyby to udělali v Japonsku u Mitsuoky.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  18. 10. 2016 18:17

Tak k tomu tanku -2440 kg to bude chtít céčkový řidičák...

Odpovědět  |   | 
Eifel  |  17. 12. 2016 08:11

Všechny auta tohoto typu jsou +- tak těžky Cayene, X5/6, Q7 , ML o GL ani nemluvě a pokud si do soupravy nezapřahneš velkou jachtu nebo obří karavan se solo autem a malým člunem/vodnim skutrem/motorkama se do 3500kg vejdeš...jestli na to vlastně dělaji kouli?? Když na Cayene proč ne na tohle...

Odpovědět  |   | 
Kajda  |  19. 10. 2016 00:47

V poměru cena/výkon vychází mnohem lépe SUV Dacia Lodgy.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  19. 10. 2016 01:32

Uf, to je ale škaredý auto

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  19. 10. 2016 09:22

řiťmus už má jistě objednáno..

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  19. 10. 2016 12:20

rytmus kupuje bazarovky

Odpovědět  |   | 
Eddy  |  19. 10. 2016 10:39

Na dálnici jsem jel párkrát za novým SÚV od ŠKODY a to je tak nenápadný a tuctový auto,přitom měli možnost si vyhrát s designem.Ale tohle auto smekám to je taková nádhera a to nepřehlídneš.To není kachny kachny kachny.Jen názor

Odpovědět  |   | 
Eifel  |  17. 12. 2016 07:59

Jak jsem se na Bentaygu dival od prototypu skepticky, musím uznat, že zejmena ve dvoubarevných kombinacich coz by jistě šlo i v případě karoserie...je to fakt PECKA...takže možna někdy v příštim životě ?? Zpátky na zem...ale je to krásný mastodont...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A