Kosanovič
5. září 2022 • 10:17

Kecy v kleci, Subaru patří k nejčastěji bourajícím značkám/modelům.https://www.855mikewins.com/michigan-car-accident-law... ...
https://kpattorney.com/which-types-of-vehicles-g... ... Kdyby místo neužitečných asistentů raději vymýšleli slušné motory, pořádné čtyřkolky a kvalitní převodovky místo těch fejků co dnes u nás nabízí.

Moik
5. září 2022 • 12:28

Problém Subaru je to jméno, které si udělalo v minulosti - Rallye, WRX, STi... Jnže jejich stálý převod 4x4 (měl jsem ho ve Foresteru SG) nemá proti modernímu haldexu prakticky žádné výhody. Ale ano, Subaru si postavilo jméno na SymetricalAWD. A taky motor 2.0i boxer vůbec není špatný. Ale pravda že v dnešní době už ho nikdo nechce, protože je to běžná "slabá" atmosféra. Mazda s ním slaví úspěch, ale Subaru?

Kosanovič
5. září 2022 • 16:34

No že by Mazda slavila s atmosférami úspěch to jsem si tedy nevšiml. V Evropě za první pololetí prodala 65 tis. aut, to je například o dost méně než třeba Mini a jen o něco víc než to Subaru. Takže na mainstreamovou automobilku hodně bídná čísla, Ma6 prodejní propadák, Ma3 dtto. Atmosféru Evropan akceptuje v nějakém pidi midi do města nebo velkoobjemové stroje typu Mustang, Porsche GT3, Cayman GT4, Lambo V10, V12 a další, ale na zdechlé atmo dvoulitry tu nikdo není nijak zvlášť zvědavý.

Ne321
6. září 2022 • 8:28

U te Mazdy 6 to neni jenom o tech motorech, ale i o chybejici inovaci. Stavajici Sestka je na trhu deset let a to uz je problem. Ve chvili kdy je v bazarech velmi podobne vypadajici auto za trista tisic, tak touha zakazniku utratit milion plus za funglovku znacne opada. Proste proti novym modelum od konkurence uz to auto netahne a navic s karoserii sedan, ktera obecne upada, nemohou cekat prodejni zazraky. V popularni kategorii crossoveru maji CX-5, ale tam ma zase svoje vlastni problemy.

ACE
5. září 2022 • 9:00

Asi jeden z nejlepších systémů

Doporučujeme

Články odjinud