Řidiči vyhazují peníze za výbavu, kterou nevyužívají. Často nemají jinou možnost

Pikus  |  12. 10. 2021 15:13

Za me sem patri adaptivni tempomat, ktery pak realne kvuli provozu nepouzivam ... na druhe strane, kdyz uz v aute je, tak i radar. Funkce nouzoveho brzdeni pak treba funguje lepe nez jen tim, ze je zalozena na kamerach.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  13. 10. 2021 09:11

Adaptivni tempomat zalezi jak je udelany, kdyz je udelany dobre, je to docela fajn.
Naopak kdyz blbe, je otravny.

Shodou okolnosti jsem jezdil asi 5 let s adaptivnim tempomatem (passat), ktery byl jakz takz a ted jsem presednul do auta bez nej. Ma automat a klasicky tempomat, ktery ale umi pribrzdovat z kopce. A je to pro me necekane LEPSI nez prumerny adaptivni tempomat.

Naopak adaptivni tempomat v mercedesu (v soucasnem Ecku) mi prisel velice velice prijemny, maji to vychytany.

Odpovědět  |   | 

podle mě toyota má adaptivní tempomat dobře udělaný, je tam radar i kamera a dovede ve městě jet bez zásahu nohy i když počítač píše, že je to na dálnici. Prostě musí tam být radar i kamera.

Odpovědět  |   | 
Net  |  15. 10. 2021 05:42

Mně třeba vadí u tempomatu, když řazením rychlosti se tempomat vypne. Chápu to u brzdění, ale když má auto manuál tak podle povolené rychlosti a sklonu silnice je občas dobré změnit stupeň a je otrava kvůli tomu pořád tempomat zapínat. Někde se jen pozastaví dokud je sešlápnutá spojka, ale někde se vypne.

Odpovědět  |   | 
bw  |  19. 10. 2021 15:05

adaptivni tempomat se stop'n'go je nejlepsi pomocnik v aute... doted jsem mel klasicky tempomat, po presednuti jsem si musel zvykat, ale ted bych nemenil (a ani mi tolik nevadi, ze nechava rozestupy dost dlouhe na to, aby se mi tam nekdo cpal; nechavam ho na '2 carky', coz je +- stejne vzdalenost, na kterou bych jezdil bez tempomatu a stihnu reagovat, i kdyby se neco podelalo). spolu s vedenim v pruzich do soucasne prahy nejlepsi kombo.

Odpovědět  |   | 
smějící se bestie 2  |  12. 10. 2021 16:53

B O H U Ž E L !

Odpovědět  |   | 
HRD  |  12. 10. 2021 20:16

U Toyoty jsem si koupil auto přesně podle svých požadavků:
- povinná výbava (ABS, stabilizace + další bezpečnostní povinné prvky) to nejde obejít.
- další výbavu jsem chtěl jen centrál, klimu (manuální), protiprokluz (bydlím na horách), radio s bluetooth USB a ovládáním na volantu.
- odmítl jsem jakýkoliv dotykový display a taky žádný nemám. Jen klasické ovladače. Nemám tempomat, ani omezovač rychlosti, ani aut. klimatizaci. A světe div se. Nebyl s tím u Toyoty problém a auto bylo nové o tolik levnější než ty ostatní vybavené hloupostmi, že mě vyšlo jako bych kupoval lehce ojeté. Mám přesně co jsem chtěl a nikdo mi nic víc nevnutil.

Odpovědět  |   | 
Mic  |  12. 10. 2021 22:16

Tak když jste chtěl auto na úrovni ojetého, proč jste si nekoupil rovnou ojeté? :D ALe uznávám, že je fajn možnost výběru...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 10. 2021 22:57

Dokud nenapíšeš o jaké auto se jedná, jaká je to motorizace, tak je to poněkud zvláštní, to co tvrdíš. Vezmu-li například Corollu kombi (vím, že se jmenuje jinak), tak takto oholit nejde ani v základu a předpokládám, že takto to bude u všech verzí Corolla.

Odpovědět  |   | 
johny  |  13. 10. 2021 00:01

no, shodou okolnosti zrovna ted Corollu combi shanim. Libi se mi podvozek AVS. Bohuzel ale, tento je k dostani pouze ve vybave se vsim harampadim kolem
Tomu plne nerozumim, verim tomu, ze by se dala nastavit nejaka cenovka i bez vseho balastu, ale zato se zajimavou motorovou a podvozkovou variantou.

Odpovědět  |   | 
Sachr  |  13. 10. 2021 09:19

Je to o dealerovi. Buď s ním je řeč, nebo není. Buď mu záleží na zákazníkovi, který se vrátí, nebo jen na okamžitém zisku. Alespon u toyoty to jde.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 10. 2021 11:20

Jako, že dokážeš objednat Corollu bez toho nepotřebného balastu? Tak papír snese všechno, ale věřit se ti nedá. Jak bys například nahradil infotainment, aby nebyl s displejem.

Odpovědět  |   | 

Safety Sense nekoupit, když je v základu. On má na mysli nějaký veterán, jak toyota to bere na protiučet.

Odpovědět  |   | 
Sachr  |  13. 10. 2021 16:44

On nepsal, že nemá displej. Ale že nemá dotykovej displej. Japonci jsou přece vyhlášení "předpotopními" displeji, jak se jim v odborných časácích nadává. A to je právě ono. Normální monochromatickej displej s ovladacími tlačítky. Asi to nekoupíš uplně běžně, ale když máš dobrýho dealera, domluvit jde všecko. jsou i jiné specifikace než pro česko, třeba pro rakousko, německo, švýcarsko. A vo tom to je.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 10. 2021 17:37

Než začneš příště básnit, tak si nejprve ověř svá tvrzení. Nejnižší výbava Toyota Corolla:
Dotykový multimediální systém Toyota Touch® 2 (8" displej, 6 reproduktorů, USB-C, Bluetooth®, DAB, podpora Apple CarPlay* a Android Auto™ s připojením kabelem)

Ty evidentně nejsi schopen se podívat ani do těch států, které vzpomínáš, kouknu například do prvního jmenovaného, Rakousko, a ejhle, mají to tam stejně.
https://localform.toyota.at/pdf/pricelist/Corolla_210... ...

A vo tom to je.

Odpovědět  |   | 

jestli máš LC75 a bydlíš na moravě, tak jsi přeci koupil poslední kus.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  13. 10. 2021 08:36

Nemají dost čipů, ale bez těch blbostí to neprodají.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  13. 10. 2021 09:05

Me treba prejvapuje, ze u hromady znacek je napr. problem sehnat kus, ktery ma nizsi stupen vybavy a zaroven hlidani mrtveho uhlu.
Ma to kamery, pipaky, nekdy, automaticke brzdeni atd atd, ale na hlidani mrtveho uhlu se nedostane. Musis vzit pomalu plnou vybavu. To nepochopis. Pritom jeden z nejprinosnehsich systemu. Sice jen jednou za 2 roky, ale opravdu skutecne muze zachranit auto.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  13. 10. 2021 13:38

Tak ono tech nejprinosnejsich systemu, ktere ridic vyuzije jen jednou za provoz auta, je ted hodne. Vlastne to jsou vsechny priplatkove bezpecnostni asystence.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  14. 10. 2021 08:25

Jj... konfigrator rendla... pridam mlhovky... lup a jsou tam automaticke sterace.

A pak se divime, ze auta jsou drazsi a drazsi...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Caddy Maxi California 2.0 TDI: Boží chatka na kolech za super peníze

VW Caddy Maxi California 2.0 TDI DSG

Základními lidskými potřebami je mít kde se vyspat, zůstat v teple a najíst se. S Californií to jde snadno a každý den jinde.

24.  10.  2021 | Richard Herbich | 16 příspěvků
Za volantem Chevrolet Corvette C1: Je to kousavá mrcha, nebo pohodlné GT?

Chevrolet Corvette C1

Chevrolet Corvette 1. generace je skutečná kráska. Po nastartování ale vymění něžnost za získání respektu širokého okolí. Je třeba se této nespoutané elegance bát?

23.  10.  2021 | Vladimír Kadera
TEST Mercedes-Benz EQA 250: Zlatíčko do zásuvky jen pro holky? Tak to pozor!

Mercedes-Benz EQA 250

Nejlevnější model rodiny EQ automobilky Mercedes-Benz působí spíše jako auto pro holky. Byla by ale škoda ho takhle povrchně škatulkovat. Obzvláště, když jeho vlastnosti ocení i chlapáci.

22.  10.  2021 | Jan Mička | 6 příspěvků

Nejčtenější články

Nádherný Tatraplan v Česku uniknul před smrtí. Teď je na prodej za šílenou cenu

Nádherný Tatraplan v Česku uniknul před smr…

Auto prošlo kompletní renovací na našem území. Jistý Američan si ho přivezl domů a nyní jej prodává na tamním trhu.

10.  10.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
VeteránTatra
Raritní Škoda 110 L Cabrio je na prodej v ČR. Vznikla v Bosně, cena je k zamyšlení

Raritní Škoda 110 L Cabrio je na prodej v Č…

Většinou se u inzerátů udržovaných kousků píše, že jsou „jako z muzea“. Tenhle ale opravdu z muzea je, a ještě k tomu velmi raritní.

30.  9.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
ŠkodaZajímavosti
Nová Škoda Superb se už rýsuje. Interiér bude velký krok vpřed, stejně tak motory

Nová Škoda Superb se už rýsuje. Interiér bu…

Na novou generaci Superbu si ještě chvíli počkáme, už nyní ale máme dobrou představu, co čekat.

15.  10.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
InteriérŠkoda Superb
Vzácný Renault Clio Sport V6 je v ČR na prodej. Patří k nejšílenějším autům světa

Vzácný Renault Clio Sport V6 je v ČR na pro…

V případě Clia V6 jsou řeči o moderní klasice na místě. Cenu si drží slušnou.

2.  10.  2021 | | 8 N/A
Daniel Fuglevič
Hot HatchRenault ClioOjetiny
Ceny Škody 110 R letí do nebes. Tyto dva příklady hovoří jasně, jsou ale nádherné

Ceny Škody 110 R letí do nebes. Tyto dva př…

Nostalgie dnes prodává. Ikonické české kupé 110 R by mohlo vyprávět, hlavně tyto dva kousky.

9.  10.  2021 | | 27 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda