Řidiči vyhazují peníze za výbavu, kterou nevyužívají. Často nemají jinou možnost

20 komentářů

Freddka
13. října • 9:05

Me treba prejvapuje, ze u hromady znacek je napr. problem sehnat kus, ktery ma nizsi stupen vybavy a zaroven hlidani mrtveho uhlu.
Ma to kamery, pipaky, nekdy, automaticke brzdeni atd atd, ale na hlidani mrtveho uhlu se nedostane. Musis vzit pomalu plnou vybavu. To nepochopis. Pritom jeden z nejprinosnehsich systemu. Sice jen jednou za 2 roky, ale opravdu skutecne muze zachranit auto.

jozka
14. října • 8:25

Jj... konfigrator rendla... pridam mlhovky... lup a jsou tam automaticke sterace.A pak se divime, ze auta jsou drazsi a drazsi...

Rejpal
13. října • 13:38

Tak ono tech nejprinosnejsich systemu, ktere ridic vyuzije jen jednou za provoz auta, je ted hodne. Vlastne to jsou vsechny priplatkove bezpecnostni asystence.

puk123
13. října • 8:36

Nemají dost čipů, ale bez těch blbostí to neprodají.

HRD
12. října • 20:16

U Toyoty jsem si koupil auto přesně podle svých požadavků:
- povinná výbava (ABS, stabilizace + další bezpečnostní povinné prvky) to nejde obejít.
- další výbavu jsem chtěl jen centrál, klimu (manuální), protiprokluz (bydlím na horách), radio s bluetooth USB a ovládáním na volantu.
- odmítl jsem jakýkoliv dotykový display a taky žádný nemám. Jen klasické ovladače. Nemám tempomat, ani omezovač rychlosti, ani aut. klimatizaci. A světe div se. Nebyl s tím u Toyoty problém a auto bylo nové o tolik levnější než ty ostatní vybavené hloupostmi, že mě vyšlo jako bych kupoval lehce ojeté. Mám přesně co jsem chtěl a nikdo mi nic víc nevnutil.

petr r. (petrumr)
13. října • 16:22

jestli máš LC75 a bydlíš na moravě, tak jsi přeci koupil poslední kus.

Mirek
12. října • 22:57

Dokud nenapíšeš o jaké auto se jedná, jaká je to motorizace, tak je to poněkud zvláštní, to co tvrdíš. Vezmu-li například Corollu kombi (vím, že se jmenuje jinak), tak takto oholit nejde ani v základu a předpokládám, že takto to bude u všech verzí Corolla.

Sachr
13. října • 9:19

Je to o dealerovi. Buď s ním je řeč, nebo není. Buď mu záleží na zákazníkovi, který se vrátí, nebo jen na okamžitém zisku. Alespon u toyoty to jde.

Mirek
13. října • 11:20

Jako, že dokážeš objednat Corollu bez toho nepotřebného balastu? Tak papír snese všechno, ale věřit se ti nedá. Jak bys například nahradil infotainment, aby nebyl s displejem.

Sachr
13. října • 16:44

On nepsal, že nemá displej. Ale že nemá dotykovej displej. Japonci jsou přece vyhlášení "předpotopními" displeji, jak se jim v odborných časácích nadává. A to je právě ono. Normální monochromatickej displej s ovladacími tlačítky. Asi to nekoupíš uplně běžně, ale když máš dobrýho dealera, domluvit jde všecko. jsou i jiné specifikace než pro česko, třeba pro rakousko, německo, švýcarsko. A vo tom to je.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
13. října • 17:37

Než začneš příště básnit, tak si nejprve ověř svá tvrzení. Nejnižší výbava Toyota Corolla:
Dotykový multimediální systém Toyota Touch® 2 (8" displej, 6 reproduktorů, USB-C, Bluetooth®, DAB, podpora Apple CarPlay* a Android Auto™ s připojením kabelem)

Ty evidentně nejsi schopen se podívat ani do těch států, které vzpomínáš, kouknu například do prvního jmenovaného, Rakousko, a ejhle, mají to tam stejně.
https://localform.toyota.at/pdf/pricelist/Corolla_210... ...

A vo tom to je.

petr r. (petrumr)
13. října • 16:41

Safety Sense nekoupit, když je v základu. On má na mysli nějaký veterán, jak toyota to bere na protiučet.

johny
13. října • 0:01

no, shodou okolnosti zrovna ted Corollu combi shanim. Libi se mi podvozek AVS. Bohuzel ale, tento je k dostani pouze ve vybave se vsim harampadim kolem :-/
Tomu plne nerozumim, verim tomu, ze by se dala nastavit nejaka cenovka i bez vseho balastu, ale zato se zajimavou motorovou a podvozkovou variantou.

Mic
12. října • 22:16

Tak když jste chtěl auto na úrovni ojetého, proč jste si nekoupil rovnou ojeté? :D ALe uznávám, že je fajn možnost výběru...

smějící se bestie 2
12. října • 16:53

B O H U Ž E L !

Pikus
12. října • 15:13

Za me sem patri adaptivni tempomat, ktery pak realne kvuli provozu nepouzivam ... na druhe strane, kdyz uz v aute je, tak i radar. Funkce nouzoveho brzdeni pak treba funguje lepe nez jen tim, ze je zalozena na kamerach.

bw
19. října • 15:05

adaptivni tempomat se stop'n'go je nejlepsi pomocnik v aute... doted jsem mel klasicky tempomat, po presednuti jsem si musel zvykat, ale ted bych nemenil (a ani mi tolik nevadi, ze nechava rozestupy dost dlouhe na to, aby se mi tam nekdo cpal; nechavam ho na '2 carky', coz je +- stejne vzdalenost, na kterou bych jezdil bez tempomatu a stihnu reagovat, i kdyby se neco podelalo). spolu s vedenim v pruzich do soucasne prahy nejlepsi kombo.

Freddka
13. října • 9:11

Adaptivni tempomat zalezi jak je udelany, kdyz je udelany dobre, je to docela fajn.
Naopak kdyz blbe, je otravny.Shodou okolnosti jsem jezdil asi 5 let s adaptivnim tempomatem (passat), ktery byl jakz takz a ted jsem presednul do auta bez nej. Ma automat a klasicky tempomat, ktery ale umi pribrzdovat z kopce. A je to pro me necekane LEPSI nez prumerny adaptivni tempomat.Naopak adaptivni tempomat v mercedesu (v soucasnem Ecku) mi prisel velice velice prijemny, maji to vychytany.

Net
15. října • 5:42

Mně třeba vadí u tempomatu, když řazením rychlosti se tempomat vypne. Chápu to u brzdění, ale když má auto manuál tak podle povolené rychlosti a sklonu silnice je občas dobré změnit stupeň a je otrava kvůli tomu pořád tempomat zapínat. Někde se jen pozastaví dokud je sešlápnutá spojka, ale někde se vypne.

petr r. (petrumr)
13. října • 16:16

podle mě toyota má adaptivní tempomat dobře udělaný, je tam radar i kamera a dovede ve městě jet bez zásahu nohy i když počítač píše, že je to na dálnici. Prostě musí tam být radar i kamera.

Doporučujeme

Články odjinud