Me treba prejvapuje, ze u hromady znacek je napr. problem sehnat kus, ktery ma nizsi stupen vybavy a zaroven hlidani mrtveho uhlu.Ma to kamery, pipaky, nekdy, automaticke brzdeni atd atd, ale na hlidani mrtveho uhlu se nedostane. Musis vzit pomalu plnou vybavu. To nepochopis. Pritom jeden z nejprinosnehsich systemu. Sice jen jednou za 2 roky, ale opravdu skutecne muze zachranit auto.
Jj... konfigrator rendla... pridam mlhovky... lup a jsou tam automaticke sterace.A pak se divime, ze auta jsou drazsi a drazsi...
Tak ono tech nejprinosnejsich systemu, ktere ridic vyuzije jen jednou za provoz auta, je ted hodne. Vlastne to jsou vsechny priplatkove bezpecnostni asystence.
Nemají dost čipů, ale bez těch blbostí to neprodají.
U Toyoty jsem si koupil auto přesně podle svých požadavků:- povinná výbava (ABS, stabilizace + další bezpečnostní povinné prvky) to nejde obejít.- další výbavu jsem chtěl jen centrál, klimu (manuální), protiprokluz (bydlím na horách), radio s bluetooth USB a ovládáním na volantu.- odmítl jsem jakýkoliv dotykový display a taky žádný nemám. Jen klasické ovladače. Nemám tempomat, ani omezovač rychlosti, ani aut. klimatizaci. A světe div se. Nebyl s tím u Toyoty problém a auto bylo nové o tolik levnější než ty ostatní vybavené hloupostmi, že mě vyšlo jako bych kupoval lehce ojeté. Mám přesně co jsem chtěl a nikdo mi nic víc nevnutil.
jestli máš LC75 a bydlíš na moravě, tak jsi přeci koupil poslední kus.
Dokud nenapíšeš o jaké auto se jedná, jaká je to motorizace, tak je to poněkud zvláštní, to co tvrdíš. Vezmu-li například Corollu kombi (vím, že se jmenuje jinak), tak takto oholit nejde ani v základu a předpokládám, že takto to bude u všech verzí Corolla.
Je to o dealerovi. Buď s ním je řeč, nebo není. Buď mu záleží na zákazníkovi, který se vrátí, nebo jen na okamžitém zisku. Alespon u toyoty to jde.
Jako, že dokážeš objednat Corollu bez toho nepotřebného balastu? Tak papír snese všechno, ale věřit se ti nedá. Jak bys například nahradil infotainment, aby nebyl s displejem.
On nepsal, že nemá displej. Ale že nemá dotykovej displej. Japonci jsou přece vyhlášení "předpotopními" displeji, jak se jim v odborných časácích nadává. A to je právě ono. Normální monochromatickej displej s ovladacími tlačítky. Asi to nekoupíš uplně běžně, ale když máš dobrýho dealera, domluvit jde všecko. jsou i jiné specifikace než pro česko, třeba pro rakousko, německo, švýcarsko. A vo tom to je.
Než začneš příště básnit, tak si nejprve ověř svá tvrzení. Nejnižší výbava Toyota Corolla:Dotykový multimediální systém Toyota Touch® 2 (8" displej, 6 reproduktorů, USB-C, Bluetooth®, DAB, podpora Apple CarPlay* a Android Auto™ s připojením kabelem) Ty evidentně nejsi schopen se podívat ani do těch států, které vzpomínáš, kouknu například do prvního jmenovaného, Rakousko, a ejhle, mají to tam stejně. https://localform.toyota.at/pdf/pricelist/Corolla_210... ... A vo tom to je.
Safety Sense nekoupit, když je v základu. On má na mysli nějaký veterán, jak toyota to bere na protiučet.
no, shodou okolnosti zrovna ted Corollu combi shanim. Libi se mi podvozek AVS. Bohuzel ale, tento je k dostani pouze ve vybave se vsim harampadim kolem :-/Tomu plne nerozumim, verim tomu, ze by se dala nastavit nejaka cenovka i bez vseho balastu, ale zato se zajimavou motorovou a podvozkovou variantou.
Tak když jste chtěl auto na úrovni ojetého, proč jste si nekoupil rovnou ojeté? :D ALe uznávám, že je fajn možnost výběru...
B O H U Ž E L !
Za me sem patri adaptivni tempomat, ktery pak realne kvuli provozu nepouzivam ... na druhe strane, kdyz uz v aute je, tak i radar. Funkce nouzoveho brzdeni pak treba funguje lepe nez jen tim, ze je zalozena na kamerach.
adaptivni tempomat se stop'n'go je nejlepsi pomocnik v aute... doted jsem mel klasicky tempomat, po presednuti jsem si musel zvykat, ale ted bych nemenil (a ani mi tolik nevadi, ze nechava rozestupy dost dlouhe na to, aby se mi tam nekdo cpal; nechavam ho na '2 carky', coz je +- stejne vzdalenost, na kterou bych jezdil bez tempomatu a stihnu reagovat, i kdyby se neco podelalo). spolu s vedenim v pruzich do soucasne prahy nejlepsi kombo.
Adaptivni tempomat zalezi jak je udelany, kdyz je udelany dobre, je to docela fajn.Naopak kdyz blbe, je otravny.Shodou okolnosti jsem jezdil asi 5 let s adaptivnim tempomatem (passat), ktery byl jakz takz a ted jsem presednul do auta bez nej. Ma automat a klasicky tempomat, ktery ale umi pribrzdovat z kopce. A je to pro me necekane LEPSI nez prumerny adaptivni tempomat.Naopak adaptivni tempomat v mercedesu (v soucasnem Ecku) mi prisel velice velice prijemny, maji to vychytany.
Mně třeba vadí u tempomatu, když řazením rychlosti se tempomat vypne. Chápu to u brzdění, ale když má auto manuál tak podle povolené rychlosti a sklonu silnice je občas dobré změnit stupeň a je otrava kvůli tomu pořád tempomat zapínat. Někde se jen pozastaví dokud je sešlápnutá spojka, ale někde se vypne.
podle mě toyota má adaptivní tempomat dobře udělaný, je tam radar i kamera a dovede ve městě jet bez zásahu nohy i když počítač píše, že je to na dálnici. Prostě musí tam být radar i kamera.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.