Dobrý den))Jsem velmi atraktivní a sexy dívka.Rád cestujuHledám někoho, kdo by mi zavolal.Zobrazit zemi nebo městoBavte se spolu.Moje intimní fotografie na webu >>> https://goo.gl/fW3MAJ... <<<Moje přezdívka je Natali93)))
vypadá to že v každém městě dali jedno místo co má trochu smysl aby lidi neremcali a zbytek kasírky aby se splnila norma.
Zase jednostranně zaměřená akce, jak co nejvíce zkasírovat. Proč neudělají podobnou akci na nedání přednost v jízdě? Nebo se nezaměří na kruhové objezdy, kdy velká část řidičů ani neví, kam blikat? Jednoduše proto, že to by byl pracné a nezacinkalo by z toho tolik chechtáků.
No paráda, zrovna když budu spěchat do Jižních Čech.:-/
Dříve se říkalo spěchej pomalu. Nesouhlasím. Spěchat můžeš, ale s rozumem. ☺️ Šťastnou cestu.
Díky, budu se snažit, naštěstí jedu na motorce, takže se nebudu muset nervovat s pomalu jedoucími řidiči, tím pádem nebudu ve stresu a už to dost přidá na bezpečnosti jízdy.
Jsem jednoznačně pro! Přejeďte napříč pohodovou Austrálií a nebude se vám chtít do naší silniční džungle vracet. Jen cestou domů z letiště mě dva, kteří musí za každou cenu předjet, chtěli snad zabít. Asi jsem jim moc překážel, jel jsem totiž jen o malinko rychleji, než jsem směl..... M
Pokud jste jel v levém a bránil jste v jízdě rychleji jedoucím vozidlům, tak se ani nedivím. Porušoval jste totiž zákon. Víte?
Jestli to myslíš vážně, vrať papíry nebo se odstěhuj do Ruska, bude ti tam dobře.Nastuduj si § 12 odst.3 a zjistíš, že bránit v jízdě rychlejším vůbec nemusel, pokuď byl pravý pruh obsazený. A hlavně, kdyby náhodou bránil, tak nedodržení bezpečné vzdálenosti a ohrožování druhého je právě případ porušení pravidel silničního provozu a to znatelně nebezpečnějším způsobem. Lidem jako ty opravdu doporučuji investovat do psychiatra.
Add. K odkazu na Vámi zmiňovaný paragraf. Samozřejmě nemám na mysli situaci, kdy "před ním" je plno. To může chtít "předjíždět" jen blb.
Ale ono jde i o to, že v pravém je prostě plno. Nebudu se přeci řadit na semaforu třeba na šestou pozici. Využít oba pruhy zvyšuje plynulost provozu pro všechny. V okolních zemích tento problém není a řidiči se do levého cpou stejně, jako zde.
Ale pán psal, že při jízdě z letiště... Pokud to tam znáte, tak proč se cpát do levého, když nemáte v úmyslu jet rychleji než ti v pravém. Semafor před přechodem (dávno tam mohl být nadchod/podchod) a hlavně měřená 50ka nemusí automaticky znamenat, že za ní musíte zůstat v levém a brzdit "rychlíky". Aby bylo jasno. Chápu, že nám všem jde o bezpečnost na silnici. Pouze na způsobu jak toho docílit, se nemůžeme shodnout. ☺️ Šťastnou cestu.
Cesta z letiště nemusí být jen do Prahy, nebo dálnice, nemyslíte? Mám to 200km! Doufám, že "rychlíky" a majitelé aut, kteří mají v návodu napsáno, že musí za každé situace předjet, potkám na silnicích co nejméně. M
To samozřejmě máte pravdu, ale drtivá většina lidí (aut) z letiště jede směrem na Prahu. Jakýmkoli jiným směrem k dopravním komplikacím většinou nedochází. Pokud někdo předjíždí " za každou cenu" (jak píšete), tak je to blb. Mám na mysli lidi, kteří sice jezdí rychleji, ale bezpečně, protože používají mozek. Chápu, že se to "moralistům", kteří úporně sledují tachometr, aby nedejbože nepřekročili se to nelíbí a takové rychlíky označují za piráty, ale podle mě v první řadě záleží na aktuální situaci. Vždyť jet pomalu neznamená automaticky i bezpečně.
Tam ale není nic psáno o dodržování bezpečné vzdálenosti. Jezdím tam často a bohužel s tímto nešvarem se tam setkávám prakticky pokaždé. A nejen tam. Jak je víc jak jeden pruh, je problém na světě. Přece "jedu max. povolenou rychlostí v levém, tak kdo mě má co předjíždět", že? Toho se bohužel drží spousta "neználků". A proto to na našich silnicích vypadá, jak vypadá. Vrátit papíry? Proč. Dneska je má kde kdo. Nejspíš i Vy.
Ano proto to tak vypadá! Proč bych si nemohl jet 150 / 130 nebo 120 na 90?? Zákon porušují oni, já ne. Zrušte zákony a budeme tu po sobě střílet jako v Americe.
A co zdravý rozum? Kdyby tam nebylo žádné omezení, kolik by jste tam jel? To omezení si vymyslel "pan ouředník". Pokud Vám nařídí skočit z 10. patra, tak taky skončíte a nebudete přemýšlet o tom, zda je to jeho rozhodnutí správné? Já chápu, že nějaké mantinely být musí, protože by spousta hlupáků doslova zvlčila. Ale nic se nemá přehánět. Kdyby Vám na letišti řekli, že se můžete projet po ranveji, ale max. 50-kou, tak už Vás chci vidět jak ji dodržujete. Prostě Vám to nedá. (Aspoň mě ne. ☺️) Proč? Protože je to bezpečné. Nehledě na odborné studie, které prokazují, že omezování rychlosti ještě automaticky neznamená vyšší bezpečnost na silnicích. Viděl jste už statistiky nehodovosti před snížením rychlosti příp. umístěním radarů v určitém úseku a po? Protože mě to zajímá, tak já ano. Pokud vůbec se tím pochlubí, tak výsledky jsou více než diskutabilní. Jediné, co se dovíte naprosto bezpečně, je počet hříšníků kteří překročili. Podívejte se na podobnou diskuzi na i. Dnes - auto. Uvidíte, že rozhodně nejsem sám, kdo má podobný názor.
Tak ona to zdaleka není jen Austrálie. Já mám pocit, že agresivnější to je snad už jen v Rusku a možná na okreskách v Polsku.
Proč měřit na úsecích kde se jezdí "rychle" (nad limit), ale nebourá? "Dolary šéfe, dolary". Pochybuje o tom ještě dneska někdo? Nějaký ouředník ("dopravní expert") rozhodl o rychlosti a přes to nejede vlak. A co zdravý rozum? Mimo obec (90) taky do ostré zatáčky do které nevidíte, nevlétnete max. povolenou rychlostí, ale uberete, aby jste ji projeli bezpečně. Ale i naopak. Na bezpečném přehledném úseku si klidně "šlápnu" přes limit. Jezdím 36 let. Na tachometr koukám pouze tam, kde se měří. Dávám přednost sledování provozu okolo mě a bezpečnosti, plynulosti. A teď pozor, to nejdůležitější. Z vlastní viny jsem dosud neboural. Pro někoho nejspíš naprosto nepochopitelné,protože pro něj budu pirát, kterého je třeba eliminovat. Co takhle místo příkazů a zákazů řidiče pouze informovat a doporučovat? To by se ale potom nemohlo pokutovat, že? Podívejte se na statistiky PČR co se týče příčin dopr. nehod a nejčastěji pokutovaných přestupků. A pokud máte rozum, bude vám to jasné. O bezpečnost "jim" opravdu nejde. Není na čase uvolnit rychlostí limity? Samozřejmě na vybraných úsecích? ☺️ Přeji všem šťastnou cestu.
Statna buzeracia nepozna hranic. A napriek tomu sa najdu blbci, ktori ju budu schvalovat.
Ty nejsou všichni! O to svědčí každoroční statistiky mrtvých a zraněných. Ať už vlastní nebo cizí vinou. Takže je to třeba řešit formou chytrému nápovědu, hloupého kopni.Taky jezdí 37 let s jednou nehodou bez zranění. Ročně dám v OA 20 tis. a NA 100 tis.km a bez pokut. Pokutu v práci nepočítám, to nikdy není za silniční provoz.
Dobrý. 👍Za tu "nenehodovost". ☺️ Já jsem přesvědčen o tom, že překročení nejvyšší povolené rychlosti má souvislost především s následky. Až na vyjímky. Pokud se budou tvrdě a hlavně důsledně stíhat ty hlavní příčiny DN, tak nebudou ani ty následky.
Souvislost mezi rychlostí, měřením a bezpečností se asi ukáže až zítra podle toho, jestli bude více nebo méně nehod než obvykle. Každopádně zítřejším měření rychlosti má možná vliv i na to, že jsou ty stránky bezpecnecesty.cz již dnes docela pomalé? ;-)
Zijeme v dobe, kdy statni organy uz uplne zakrnely:Co nenabonzujete na Facebook, do WhatsApp, Viberu, mailem, nevyslepicite Alexe, Siri a Cortane, to tajne sluzby nevi.Policie nedokaze lokalizovat podezrele osoby bez mobilniho telefonu. Policie dokonce uz ani nevi, kde ma merit rychlost a tak potrebuje obcany, aby si o to misto mereni rychlosti sami rekli.
Požádali o spolupráci právě proto,aby lidí neremcali, že měří tam,kde je to zbytečné.
Když jsem to tak zběžně prolétl, vybrali samé městské výpadovky, čtyřproudovky apod. - tedy opět místa, kde překročení rychlosti žádný hrdelní zločin není, ale zato to tam přirozeně hezky sype.Co takhle třeba měřit před nádražím nebo před školou?
>>>>>>> https://goo.gl/8pGonp...
A co takhle zorganizovat anketu, kde by se zásadně měřit nemělo? Vsadím se, že v každé "obci" by se našlo několik takových míst, zhovadilost starostů nezná mezí a nechávají označovat úseky, kde po obou stranách silnice je například les nebo širé lány.
Po nahlédnutí do seznamů míst vytipovaných k měření jsem našel na prvních místech právě lokality, kde je omezení rychlosti naprosto nesmyslné.
Ano, P9 Českomoravská. To je čtyřproudovka, kde jsou přechody a zkus si tam přejít, když se na tebe řítí 80. Ono není nikdy nic hrdelní zločin, dokuď někoho nesejmou. Nejlepší je to v místech tramvajové zastávky, kde je křižovatka k nákupnímu centru. Některá auta odbočují, musí téměř zastavit, do toho plno lidí chce přejít, mezi nimi i malí školáci a z dálky se žene někdo 80 a projede to s nohou na plynu. To by mě zajímalo, jaký by byl hrdina, kdyby přejel 80 dítě. Co jsem koukal, tak na P9 ty místa sedí všechny. Těžko budou lidé hlasovat někde, kde nejsou chodníky, budovy a pod. Jenže ono se tím nic nezmění. Blbečci stejně budou jezdit, dokuď někoho nenaberou na kapotu a nepřijdou o řidičák. Jedna pokuta za rychlost v nich jen utvrdí boj proti "policejní buzeraci".
A co tak na podobnych miestach pre bezpecnost chodcov urobit podchody/nadchody? Aha, to by ta buzeracia za rychlost stratila zmysel...
tak zaprvé nehody se tam stávají bohužel celkem běžně, nejmíň každý dva měsíce to někdo vodnese, zadruhé to není vosumdesátkou, ale protože prostě chodec jde a auto nezastaví, připadně zastaví, ale ti za ním nezastaví, zatřetí je u arény kreténský semafor, i když by u obchoďáku byl daleko poplatnější, začtvrtý tě asi se.ou když zkouší sporťáky z prodejny "ojetin" u nádraží
Jasně, že se taková místa v seznamu najdou, ale je jich většina? A budou i na té Českomoravské měřit v onom kritickém úseku?Já jsem tu anketu sledoval, když cca před rokem vznikala, díval jsem se, kam lidé dávají tipy a jelo to zcela po vzoru policie - nejvíce palců nahoru dostala označená místa, kde to nejvíce sype a ne kde by šlo o bezpečnost (výjezdy z města, místa s minimálním výskytem chodců,...). Když jsem jen tak zkusmo v našem městě označil ulice se školami, úseky s výskytem přechodů a hustým pohybem chodců apod., dostávala tato místa naopak ve většině palce dolů. Tak asi tak k tomu, jaký účel vidí veřejnost v měření rychlosti.
Vždyť si to tam posílají poliši sami. Každý pytlík má od náčelníka nařízeno, že musí posílat do ankety hlasy...
Tak ono je otazkou jak uprimne to s tou bezpecnosti stat (EU, CR a lokalni samosprava) mysli. Podle meho je totiz i v teto veci stat ve stretu zajmu: Policie (tedy bezpecnostni slozka statu) sice tvrdi, ze smyslem mereni rychlosti a ukladani pokut je zvyseni bezpecnosti. Na druhou stranu ale stat nedela zdaleka vse, co by byvalo mohlo byt podniknuto za ucelem zvyseni bezpecnosti. Napriklad, spousta modernich aut uz ma system sledovani znacek s povolenou rychlosti. Nabizi se tedy otazka, proc povolenou rychlost proste nevynutit legislativne. Cele to na mne pusobi, ze statu vyhovuji ridici porusujici pravidla vice, nez hmatatelne zvysovani bezpecnosti.
Jakože by auto nejelo rychleji, než kolik přečetlo na značce? Toho bych se asi nechtěl dožít z několika důvodů:1. Rozpoznávání zdaleka není bezchybné.2. V krajní nouzi lze legálně limit porušit, což by tento systém dostatečně flexibilně neumožňoval.3. Systém by neumožňoval bezpečné předjíždění - auto by se zaseklo na povolené rychlosti. To by vedlo k tomu, že by se ve velké míře předjíždět přestalo, což by vedlo ke znatelnému snížení plynulosti provozu a propustnosti silnic.4. Krátkodobé překročení limitu je vhodné řešení mnoha dopravních situací (například když předjíždím v levém pruhu a vidím, že auto v pravém pruhu dojíždí kamion, přidám, abych jej za ním nezavřel). S takovým systémem by nešlo flexibilně využít všech možností, případně by šlo pouze brzdit. Oboje by opět mělo za následek snížení propustnosti a plynulosti provozu.4. Naplnění formálního aspektu přestupku automaticky neimplikuje naplnění materiálního aspektu přestupku - tedy samotné porušení limitu nutně nemusí být přestupkem.
S tímhle přístupem zásadně nesouhlasím. Samozřejmě máte pravdu, ale víceméně jde u bodů 3 a 4 o přestupky již nyní a řešením by měla být úprava stávající legislativy a ne zachování současného statusu quo. Samořiditelná auta ukáží nedostatky současných zákonů a pak se snad zákony změní, ale bylo by fajn je změnit už teď a dostat je do souladu s realitou.
Ano, jsem zastánce toho, že zákony se mají přizpůsobovat realitě a nikoliv naopak. Pokud je přirozený stav současnou legislativou vnímán jako přestupkové jednání (a překročení rychlostního limitu ve mnou jmenovaných případech rozhodně přirozené a logické je), je chyba v legislativě, nikoliv v chování řidičů.
Prizene je, nemit zadne zakony. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.